ik doe ook niet eens meer de moeite om ze te bekijken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
FamBloem schreef:_Ismay__ schreef:Die reacties hier ookgeweldig
![]()
Ik háát dat soort dingen echt, open ze nieteens meer..
Het is wel makkelijk dat je het van tevoren even weet kun je alvast je kleren ect klaar legen en je kist laten bestellen scheelt een hoop werk voor de nabestaanden
FamBloem schreef:_Ismay__ schreef:Die reacties hier ookgeweldig
![]()
Ik háát dat soort dingen echt, open ze nieteens meer..
Het is wel makkelijk dat je het van tevoren even weet kun je alvast je kleren ect klaar legen en je kist laten bestellen scheelt een hoop werk voor de nabestaanden
Dus in dat opzicht zorgt het er idd voor dat je dood gaat.

daNiielle_ schreef:Dan vrees ik dat ik vanavond dood ga..

Rinske schreef:LET OP: Als je deze mail binnen de 10 seconden niet doorstuurt aan minstens 15.000 mensen zal er morgen om 17.30 uur een dinosaurus je hele familie komen verslinden.
Let op, het is waar!! 't Is niet om te lachen ik heb het zelf meegemaakt!!
Rinske schreef:Ik kreeg deze, die zegt toch wel genoeg hoop ik:
Ik wil hierbij iedereen bedanken die me ooit ketting mails gestuurd heeft gedurende al die jaren, want dankzij jullie:
1. ben ik nog steeds aan het wachten op het geld wat Bill Gates aan het verdelen is.
2. heb ik al mijn spaarcenten gestort op de rekening van die Amy Bruce, arm kind die zwaar ziek was zo'n 7000 keer. (raar, dat kind is sinds 1995 nog steeds 8 jaar oud...)
3. mijn gratis NOKIA GSM is nooit toegekomen en ik heb mijn gratis overnachtingen bij Disneyland ook niet gekregen
4. heb ik mijn naam zo'n 3000 keer in een lijst toegevoegd en zo een of ander bedreigde soort eekhoorn gered.
5. wist ik zo'n 187 keer dat MSN Hotmail mijn account zou wissen.
6. Heb ik het recept om nooit vrijgezel te zijn en gelukkig te zijn voor de rest van mijn leven (het volstaat om de naam van een persoon op een papiertje te schrijven terwijl je heel hard aan hem/haar denkt en ondertussen 3 keer aan je reet krabben terwijl je achterstevoren Keltische volksliederen zingt).
7. heb ik zo'n 300 jaar ongeluk gespaard en ben ik zo'n 67 keer gestorven omdat ik die verdomde kettingmails niet heb doorgestuurd.
Jullie zijn allemaal super, bedankt!!
LET OP: Als je deze mail binnen de 10 seconden niet doorstuurt aan minstens 15.000 mensen zal er morgen om 17.30 uur een dinosaurus je hele familie komen verslinden.
ALS JIJ DIE KETTINGMAILS OOK ZO BEU BENT, STUUR DAN DIT BERICHT DOOR EN HOPELIJK IS DIT DAN OOK DE LAATSTE KETTINGMAIL DIE JE ZAL ONTVANGEN!!
Iedereen succes met zijn doorstuurmails.

karina1977 schreef:Rinske schreef:Ik kreeg deze, die zegt toch wel genoeg hoop ik:
Ik wil hierbij iedereen bedanken die me ooit ketting mails gestuurd heeft gedurende al die jaren, want dankzij jullie:
1. ben ik nog steeds aan het wachten op het geld wat Bill Gates aan het verdelen is.
2. heb ik al mijn spaarcenten gestort op de rekening van die Amy Bruce, arm kind die zwaar ziek was zo'n 7000 keer. (raar, dat kind is sinds 1995 nog steeds 8 jaar oud...)
3. mijn gratis NOKIA GSM is nooit toegekomen en ik heb mijn gratis overnachtingen bij Disneyland ook niet gekregen
4. heb ik mijn naam zo'n 3000 keer in een lijst toegevoegd en zo een of ander bedreigde soort eekhoorn gered.
5. wist ik zo'n 187 keer dat MSN Hotmail mijn account zou wissen.
6. Heb ik het recept om nooit vrijgezel te zijn en gelukkig te zijn voor de rest van mijn leven (het volstaat om de naam van een persoon op een papiertje te schrijven terwijl je heel hard aan hem/haar denkt en ondertussen 3 keer aan je reet krabben terwijl je achterstevoren Keltische volksliederen zingt).
7. heb ik zo'n 300 jaar ongeluk gespaard en ben ik zo'n 67 keer gestorven omdat ik die verdomde kettingmails niet heb doorgestuurd.
Jullie zijn allemaal super, bedankt!!
LET OP: Als je deze mail binnen de 10 seconden niet doorstuurt aan minstens 15.000 mensen zal er morgen om 17.30 uur een dinosaurus je hele familie komen verslinden.
ALS JIJ DIE KETTINGMAILS OOK ZO BEU BENT, STUUR DAN DIT BERICHT DOOR EN HOPELIJK IS DIT DAN OOK DE LAATSTE KETTINGMAIL DIE JE ZAL ONTVANGEN!!
Iedereen succes met zijn doorstuurmails.
*valt van stoel *
deze vind ik helemaal geweldig .![]()
ik zou hem zo doorsturen .![]()
ik heb alleen niet 15000 adressen in mijn contactenlijst .
karina1977 schreef:nee volgens mij niet![]()
maar de dino komen morgen om 17.30 pas dus heb nog 17 uur .
Chiqa schreef:karina1977 schreef:nee volgens mij niet![]()
maar de dino komen morgen om 17.30 pas dus heb nog 17 uur .
O dan zou ik toch echt alles gaan doen wat god verbied hoor![]()
Veel plezier met je laatste uurtjes.
Chiqa schreef:Gewoon aangifte doen bij de politie, wel even het ip meenemen.
Dit is ronduit belachelijk, zou me dr maar niet teveel van aantrekken genoeg zieke geesten op de wereld.

Katja schreef:Dit topic is al door meer dan 600 mensen gelezen dat moet toch wel een paar "niet-doorsturders" vrijpleiten.
Chiqa schreef:Gewoon aangifte doen bij de politie, wel even het ip meenemen.
Dit is ronduit belachelijk, zou me dr maar niet teveel van aantrekken genoeg zieke geesten op de wereld.
van al die mailtjes over ongeluk, geld en vrienden etc!