Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dniesjj117 schreef:Polivy schreef:Gewoon met stokken? Er is weinig wat een zwaar iets beter houdt dan stokken
En waar haal ik gratis stokken?
Dniesjj117 schreef:Maak een computer voor d'r. Paar dozen op elkaar stapelen, plakken, verven... Wat is een siep?
Ik denk eraan om een laptop te maken, me broer zal even helpen dus die zet ik lekker aan het werk

Weet iemand misschien iets algemeens, wat niet te moeilijk te maken is?
onder het web zit een cadeautje geplakt, en in het lijfje van de spin zit er ook nog eentje. 
) en hij in een bandje zit, wil ik een CD-hoesje maken, met op de voorkant de naam van z'n band en op de achterkant PLAYLIST, en dan namen van die meisjes
elanor schreef:Mijn surprise dit jaar.onder het web zit een cadeautje geplakt, en in het lijfje van de spin zit er ook nog eentje.
Binnenin zit een zak paardensnoepjes, daarom heen heb ik kranten gewikkeld zodat het een rond lijfje werd. Vervolgens de kop erop gaplekt, en toen over het geheel crepepapier gevouwen. De poten zijn muizentrappetjes.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-OI8WFS8F.jpg
Ashleey_ schreef:Oke ik heb een kindje uit mijn klas in groep 8!
En ben heeelemaal idee loos! HELP
Ideeënlijstje:
- Dansen
- Tekenen
- Roze
- Frietjes (is ze helemaal gek op)
- Harry Potter!
Iemand enig idee.. hoe ik leuk en niet al té moeilijk iets kan maken?

en de tijd dringt. hamsterfan schreef:Ashleey_ schreef:Oke ik heb een kindje uit mijn klas in groep 8!
En ben heeelemaal idee loos! HELP
Ideeënlijstje:
- Dansen
- Tekenen
- Roze
- Frietjes (is ze helemaal gek op)
- Harry Potter!
Iemand enig idee.. hoe ik leuk en niet al té moeilijk iets kan maken?
als je nog geen idee had
een mega potlood met allekleuren
een poppetje die danst en een medaille om heeft
een toverstaf maken van harry potter of ietsdat lijkt op een van de boeken van harry potter
Liedje_ schreef:Ik moet ook iets bedenken! en snel!
Ik heb mijn zus, alto type en haar vriend ook, wie o wie helpt me? Ik weet echt NIKSen de tijd dringt.
loves_elino schreef:Dniesjj117 schreef:En waar haal ik gratis stokken?
In het bos!
Met takken 
Fairytail schreef:haha die is wel goed, alleen houd ze vriendjes altijd geheim bij haar ouders en ze heeft er wel een
Gewoon zeggen in het gedicht ook dat ze nog te koop staat voor een leuke bieder ofzo
Bedoel: als zij niet wil dat haar ouders het niet weten, gewoon het spelletje meespelen