Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Mazzel-meid schreef:kan er niet over meepraten, ik heb echt amper tiet
maar bij vriendinnen merk k dat wel hoor, maar sommige mannen staan inderdaad echt alleen tegen de boezem te praten
Ik ken het! Hier hetzelfde
Jukurensha schreef:Ik denk dat (bepaalde) mannen er wel veel naar kijken, en je meer aandacht geven, dan wanneer je een minder grote boezem hebt.

Robijntjah schreef:Ik denk overigens niet dat het zoveel met grootte te maken heeft alswel met presentatie, want ik heb nu niet een overdreven grote boezem meer en ze worden af en toe nog mijn shirtjes uitgekeken!
, is enkel maar positief. Fier en trots zijn op wat je hebt, doet al héél erg veel hoor. tantjeuh schreef:Robijntjah schreef:Ik denk overigens niet dat het zoveel met grootte te maken heeft alswel met presentatie, want ik heb nu niet een overdreven grote boezem meer en ze worden af en toe nog mijn shirtjes uitgekeken!
Hier ga ik volledig in mee. Ik ben ook niet enorm voorzien.. Een kleine C (maar ik ben dan ook weer niet van de allerdunste, dus het is gewoon deftig in proportie). Maar ik ben er wel fier op, ik weet dat mannen er regelmatig naar kijken en heb daar ook aaaaabsoluut geen probleem mee. Is toch een teken dat ze je borsten mooi vinden, is enkel maar positief. Fier en trots zijn op wat je hebt, doet al héél erg veel hoor.
Ik doe trouwens ook nooit t-shirts aan die volledig tot boven gesloten zijn, want dan lijken ze wel immens. Zo één grote borstenmassa, nee dank je. T-shirts met een subtiele decolté gaan me veel beter, en ze slanken af. Wat wil je nog meer!

maargoed, ik draag meestal ook geen laag uitgesnede truitjes enzo, is gewoon niet echt mijn smaak. Wil dus ook weer niet zeggen dat ik met slobbertruien rondloop. Maargoed, heb niet t idee dat ik er nou meer aandacht om krijg ofzo, ik zou t om die reden niet eens willen. Chiqa schreef:Jukurensha schreef:Ik denk dat (bepaalde) mannen er wel veel naar kijken, en je meer aandacht geven, dan wanneer je een minder grote boezem hebt.
Denk dat het wel meevalt hoor Juku, zodra ze merken dat je het IQ van een augurk heb zal de aandacht met dezelfde vaart verdwenen zijn hoor
Het gaat om het geheel, niet om twee hompen vlees.
En anders zal dr ongetwijfeld ook iets mis zijn met zijn IQ, maar dat is een ander verhaal.
IQ? Haha grapje, ik snap je
Maar ik bedoel niet echt met mannen die meer met je willen. Echt in de zin van vreemden, dat ze je eerst even 'checken' en dan vooral je voorgevel. En ik praat nu vaag denk ik
Jolien_x schreef:Ik ben 1.75 en heb een normale B, kleine C. soms zou ik wel wat groter willen hebben, gewoon omdat de meeste shirtjes dan nét iets mooier zitten zeg maar. Maar ach; zo'n drama vind k het ook niet, het staat opzigh wel bij mijn lichaam.
x
Qua bovenkleding moet ik dus alles in maat L of XL hebben, maarja... die mouwen he? Gelukkig zijn 3/4 mouwen erg in, dat valt bij mij als gewone
Maar ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat er ook mannen zijn die niet doorhebben dat ze dit formaat hebben. In bepaalde bloesjes (geen slobbertruien of dergelijke, maar bijv. een gewoon t-shirtje) zien ze er niet abnormaal groot uit. Meestal vallen ze pas goed op als ik een open bloesje aantrek of in bikini rondloop
gehad. Af en toe kom ik wel eens kerels tegen die hele gesprekken tegen hun voeren... Maar als dit voorvalt dan maak ik er wel een opmerking over. Robijntjah schreef:Ik denk overigens niet dat het zoveel met grootte te maken heeft alswel met presentatie, want ik heb nu niet een overdreven grote boezem meer en ze worden af en toe nog mijn shirtjes uitgekeken!
Maar ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat er ook mannen zijn die niet doorhebben dat ze dit formaat hebben.[quote]
spoekie schreef:Mij is door meerdere mannen verteld dat ze een cup E oid helemaal niet mooi vinden.
Ik laat me niet voor de gek houden, mannen kicken nu eenmaal op tieten, punt.

Ben er ondertussen wel aan gewent, maar toch blijf ik me ervoor 'schamen' om het zomaar te zeggen. Als ik de kans krijg voor een operatie, dan neem ik hem. En nee, niet voor de mannen, puur voor mezelf en mijn zelfvertrouwen.