Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mazzel-meid schreef:kan er niet over meepraten, ik heb echt amper tiet
maar bij vriendinnen merk k dat wel hoor, maar sommige mannen staan inderdaad echt alleen tegen de boezem te praten
Jukurensha schreef:Ik denk dat (bepaalde) mannen er wel veel naar kijken, en je meer aandacht geven, dan wanneer je een minder grote boezem hebt.
Robijntjah schreef:Ik denk overigens niet dat het zoveel met grootte te maken heeft alswel met presentatie, want ik heb nu niet een overdreven grote boezem meer en ze worden af en toe nog mijn shirtjes uitgekeken!
tantjeuh schreef:Robijntjah schreef:Ik denk overigens niet dat het zoveel met grootte te maken heeft alswel met presentatie, want ik heb nu niet een overdreven grote boezem meer en ze worden af en toe nog mijn shirtjes uitgekeken!
Hier ga ik volledig in mee. Ik ben ook niet enorm voorzien.. Een kleine C (maar ik ben dan ook weer niet van de allerdunste, dus het is gewoon deftig in proportie). Maar ik ben er wel fier op, ik weet dat mannen er regelmatig naar kijken en heb daar ook aaaaabsoluut geen probleem mee. Is toch een teken dat ze je borsten mooi vinden, is enkel maar positief. Fier en trots zijn op wat je hebt, doet al héél erg veel hoor.
Ik doe trouwens ook nooit t-shirts aan die volledig tot boven gesloten zijn, want dan lijken ze wel immens. Zo één grote borstenmassa, nee dank je. T-shirts met een subtiele decolté gaan me veel beter, en ze slanken af. Wat wil je nog meer!
Chiqa schreef:Jukurensha schreef:Ik denk dat (bepaalde) mannen er wel veel naar kijken, en je meer aandacht geven, dan wanneer je een minder grote boezem hebt.
Denk dat het wel meevalt hoor Juku, zodra ze merken dat je het IQ van een augurk heb zal de aandacht met dezelfde vaart verdwenen zijn hoor
Het gaat om het geheel, niet om twee hompen vlees.
En anders zal dr ongetwijfeld ook iets mis zijn met zijn IQ, maar dat is een ander verhaal.
Jolien_x schreef:Ik ben 1.75 en heb een normale B, kleine C. soms zou ik wel wat groter willen hebben, gewoon omdat de meeste shirtjes dan nét iets mooier zitten zeg maar. Maar ach; zo'n drama vind k het ook niet, het staat opzigh wel bij mijn lichaam.
x
Robijntjah schreef:Ik denk overigens niet dat het zoveel met grootte te maken heeft alswel met presentatie, want ik heb nu niet een overdreven grote boezem meer en ze worden af en toe nog mijn shirtjes uitgekeken!
spoekie schreef:Mij is door meerdere mannen verteld dat ze een cup E oid helemaal niet mooi vinden.