Krijg je met een grote boezem meer aandacht?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MeggieMea

Re: Krijg je met een grote boezem meer aandacht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 15:04

Tja inderdaad gelukkig dat er mannen zijn die op minder vallen, anders hier nog een levenlange vrijgezel...
Mijn vriend was eerst zoals vele mannen, die graag vrouwen hebben met veel voorgevel...
Maar na 2 relatie's te hebben gehad is het hem toch tegengevallen, en vind hij mij gemiddelde cup B het mooist wat die gezien heeft..
En is dus beetje afgeknapt op groot..
Ik hoef geen grootte C of groter..
Maar een volle B of kleine C cup was voor mezelf misschien iets beter zijn..ondanks dat me mannetje der blij mee is..

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 15:06

Mazzel-meid schreef:
kan er niet over meepraten, ik heb echt amper tiet Scheve mond
maar bij vriendinnen merk k dat wel hoor, maar sommige mannen staan inderdaad echt alleen tegen de boezem te praten

Yep MM Ja Ik ken het! Hier hetzelfde Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 15:06

Ik denk overigens niet dat het zoveel met grootte te maken heeft alswel met presentatie, want ik heb nu niet een overdreven grote boezem meer en ze worden af en toe nog mijn shirtjes uitgekeken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 15:10

Nee het gaat om uitstraling en gedrag, hoe je je gedraagd.
Ik heb dubbel D maar krijg niet meer aandacht dan iemand die AA
heeft, en om heel eerlijk te zijn let ik dr ook niet zo op..
Dus denk ik wel dat het meevalt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 15:11

Dat bedoel ik ook, meer om idd hoe je jezelf presenteerd (en dan heb ik het dus ook idd niet alleen over kleding). Ik moet zeggen dat ik tegenwoordig ook wel met veel meer zelfvertrouwen de deur uitga!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 15:16

Misschien wel meer aandacht, maar ik zou met die aandacht niet zo blij zijn denk ik, heb liever dat mensen me gewoon in mijn gezicht aan kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 15:17

Als mannen daar als eerste naar kijken knap ik dr eigenlijk al vrijwel snel vanaf, hallo ik sta hier, met een hele geschiedenis en kennis, mensen dat is toch veel interessanter.
Als mannen daar alleen maar naar kijken (of vrouwen) zal het verders ook wel weinig zijn.

Jukurensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 15:17

Ik denk dat (bepaalde) mannen er wel veel naar kijken, en je meer aandacht geven, dan wanneer je een minder grote boezem hebt. Ik merk zelf iig wel waar de blik van mannen als eerst naar toe getrokken wordt als ik voor ze sta. Niet bij allemaal natuurlijk Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 15:20

Jukurensha schreef:
Ik denk dat (bepaalde) mannen er wel veel naar kijken, en je meer aandacht geven, dan wanneer je een minder grote boezem hebt.

Denk dat het wel meevalt hoor Juku, zodra ze merken dat je het IQ van een augurk heb zal de aandacht met dezelfde vaart verdwenen zijn hoor Knipoog

Het gaat om het geheel, niet om twee hompen vlees.
En anders zal dr ongetwijfeld ook iets mis zijn met zijn IQ, maar dat is een ander verhaal.

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 15:21

Robijntjah schreef:
Ik denk overigens niet dat het zoveel met grootte te maken heeft alswel met presentatie, want ik heb nu niet een overdreven grote boezem meer en ze worden af en toe nog mijn shirtjes uitgekeken!

Hier ga ik volledig in mee. Ik ben ook niet enorm voorzien.. Een kleine C (maar ik ben dan ook weer niet van de allerdunste, dus het is gewoon deftig in proportie). Maar ik ben er wel fier op, ik weet dat mannen er regelmatig naar kijken en heb daar ook aaaaabsoluut geen probleem mee. Is toch een teken dat ze je borsten mooi vinden Lachen, is enkel maar positief. Fier en trots zijn op wat je hebt, doet al héél erg veel hoor.

Ik doe trouwens ook nooit t-shirts aan die volledig tot boven gesloten zijn, want dan lijken ze wel immens. Zo één grote borstenmassa, nee dank je. T-shirts met een subtiele decolté gaan me veel beter, en ze slanken af. Wat wil je nog meer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 15:22

Het gaat idd om het geheel, maar ik heb wel altijd geroepen: Er moet wel iets zijn in een persoon zijn uiterlijk wat je aantrekt, al is het maar een heeeel klein iets, maar anders wordt het nooit iets! Dat kan je mij echt niet wijsmaken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 15:23

tantjeuh schreef:
Robijntjah schreef:

Hier ga ik volledig in mee. Ik ben ook niet enorm voorzien.. Een kleine C (maar ik ben dan ook weer niet van de allerdunste, dus het is gewoon deftig in proportie). Maar ik ben er wel fier op, ik weet dat mannen er regelmatig naar kijken en heb daar ook aaaaabsoluut geen probleem mee. Is toch een teken dat ze je borsten mooi vinden Lachen, is enkel maar positief. Fier en trots zijn op wat je hebt, doet al héél erg veel hoor.

Ik doe trouwens ook nooit t-shirts aan die volledig tot boven gesloten zijn, want dan lijken ze wel immens. Zo één grote borstenmassa, nee dank je. T-shirts met een subtiele decolté gaan me veel beter, en ze slanken af. Wat wil je nog meer!

He, eindelijk iemand die me snapt Clown
Ik kan idd ook beter wat decollete hebben, anders lijkt het idd nog veeeeeel meer!

krumel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 15:24

ik weet niet of het waar is... maar ik denk dat het er vooral aan ligt of je er gebruik van wílt maken. Ik heb een grote c/kleine d, maar had echt veel liever b gehad ofzo. Ik vind het namelijk echt niet mooi zo, ik ben maar 1.67m en nog geen 50kg, nou t ziet er gewoon niet uit zo! Tong uitsteken maargoed, ik draag meestal ook geen laag uitgesnede truitjes enzo, is gewoon niet echt mijn smaak. Wil dus ook weer niet zeggen dat ik met slobbertruien rondloop. Maargoed, heb niet t idee dat ik er nou meer aandacht om krijg ofzo, ik zou t om die reden niet eens willen.

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 15:41

Ik ben 1.75 en heb een normale B, kleine C. soms zou ik wel wat groter willen hebben, gewoon omdat de meeste shirtjes dan nét iets mooier zitten zeg maar. Maar ach; zo'n drama vind k het ook niet, het staat opzigh wel bij mijn lichaam.

x

Jukurensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 15:45

Chiqa schreef:
Jukurensha schreef:
Ik denk dat (bepaalde) mannen er wel veel naar kijken, en je meer aandacht geven, dan wanneer je een minder grote boezem hebt.

Denk dat het wel meevalt hoor Juku, zodra ze merken dat je het IQ van een augurk heb zal de aandacht met dezelfde vaart verdwenen zijn hoor Knipoog

Het gaat om het geheel, niet om twee hompen vlees.
En anders zal dr ongetwijfeld ook iets mis zijn met zijn IQ, maar dat is een ander verhaal.

Blond IQ? Haha grapje, ik snap je Lachen Maar ik bedoel niet echt met mannen die meer met je willen. Echt in de zin van vreemden, dat ze je eerst even 'checken' en dan vooral je voorgevel. En ik praat nu vaag denk ik Tong uitsteken

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 16:03

Jolien_x schreef:
Ik ben 1.75 en heb een normale B, kleine C. soms zou ik wel wat groter willen hebben, gewoon omdat de meeste shirtjes dan nét iets mooier zitten zeg maar. Maar ach; zo'n drama vind k het ook niet, het staat opzigh wel bij mijn lichaam.

x

Ik ben 1.57 en heb momenteel E of F denk ik zo Clown Qua bovenkleding moet ik dus alles in maat L of XL hebben, maarja... die mouwen he? Gelukkig zijn 3/4 mouwen erg in, dat valt bij mij als gewone Bloos

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 16:03

Het is mij ook al opgevallen... Met een grote boezem krijg je inderdaad meer aandacht.
Ik ben zelf gezegend met een stevige D-cup en heb een vrij slank postuur dus ze springen wel eens in het oog Clown Maar ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat er ook mannen zijn die niet doorhebben dat ze dit formaat hebben. In bepaalde bloesjes (geen slobbertruien of dergelijke, maar bijv. een gewoon t-shirtje) zien ze er niet abnormaal groot uit. Meestal vallen ze pas goed op als ik een open bloesje aantrek of in bikini rondloop Bloos
Over het algemeen heb ik eigenlijk nooit vervelende opmerkingen over "de tweeling" ROFL gehad. Af en toe kom ik wel eens kerels tegen die hele gesprekken tegen hun voeren... Maar als dit voorvalt dan maak ik er wel een opmerking over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 16:15

Robijntjah schreef:

Inderdaad!
Ik ben vrij lang en smal en heb een gemiddelde C cup. Goed in verhouding als je het mij vraagt. Ik draag vaak shirtjes met een subtiel decoleté en zie er altijd wel verzorgd en vol zelfvertrouwen uit. Dat trekt meer (positieve) aandacht dan een slons met cup G denk ik!

Whoops1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 16:21

[quote="Precious20"]Het is mij ook al opgevallen... Met een grote boezem krijg je inderdaad meer aandacht.
Ik ben zelf gezegend met een stevige D-cup en heb een vrij slank postuur dus ze springen wel eens in het oog Clown Maar ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat er ook mannen zijn die niet doorhebben dat ze dit formaat hebben.[quote]

Dit heb ik ook.. alleen dan op t moment volle C-cup..
Maar heb er tot nu toe geen last van gehad, of vervelende opmerkingen over gehoord..
Ben er ook blij mee zoals het nu is.. Lachen

spoekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 16:28

Mij is door meerdere mannen verteld dat ze een cup E oid helemaal niet mooi vinden. Dus of je nou echt daarom alleen aandacht krijgt. Ja bij een paar geile apen misschien wel, maar die mijd ik altijd.
De normale jongens kijken naar meer dan alleen de voorkant, maar vooral naar het gehele plaatje.
Ik ken een meisje met een grote voorgevel, maar zo goed als geen achterwerk. Dat ziet er ook niet uit.. Dus die krijgt dan echt niet meer aandacht. Eerder negatieve, dan positieve.
(Ik klaag nergens over, ik ben tevreden met mijn cup C en krijg meer dan genoeg aandacht van jongens)

haffilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 16:30

Ik merk het soms ook wel een bij een vriendin van mij. Vooral als ze haar jas uittrekt in de trein. Ze draagt niks bloots ofzo hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 16:32

spoekie schreef:
Mij is door meerdere mannen verteld dat ze een cup E oid helemaal niet mooi vinden.

En dat geloof jij? Tong uitsteken Ik laat me niet voor de gek houden, mannen kicken nu eenmaal op tieten, punt.
Ze hoeven mij niet een goed gevoel aan te praten om mij teriend te houden hoor Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 16:37

Ik geloof dat een C/D cup vaker in de smaak valt dan een H cup!

MeggieMea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 16:39

Nou mijn vriend zoals ik al eerder gemeld heb.. en mijn broer ook.. die eerst op groot vielen, en het uit eindelijk uitgeprobeerd hadden om het zo te zeggen..
Is ze slecht bevallen.. en mijn broer is tevreden met wat zijn meisje nu heeft en vind het veel prettiger..en mijn vriend ook..
Zoals hun het zeggen.. klein maar fijn Knipoog Clown
Wij beide hebben een gemiddelde B cup..dus geen volle B of groter..
Gelukkig zijn er mannen die ook nog zo denken..

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 16:40

Ik heb btw ook een aantal keer meegemaakt dat jongens (die ik wel kenden maar dan nog) vroegen: '' waar zijn je tieten ?'' . Dan krijg ik de neiging om ze een klap te verkopen. Het is niet alleen ombeschoft om zoiets te vragen, of je ze nou kent of niet, maar het is ook een enorme deuk in je zelfvertrouwen. Denk dat meeste meiden hier ook vrij weinig hebben hetzelfde hebben. Gek kun je er van worden. Ik ben 17 en iedereen zegt, ja kan nog komen. Maar de familie van mijn moeders kant heeft 0,0 Tong uitsteken Ben er ondertussen wel aan gewent, maar toch blijf ik me ervoor 'schamen' om het zomaar te zeggen. Als ik de kans krijg voor een operatie, dan neem ik hem. En nee, niet voor de mannen, puur voor mezelf en mijn zelfvertrouwen.