Wakeuplight wie heeft het?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

corinne1981

Re: Wakeuplight wie heeft het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 17:53

Ik ben er tot nu toe nog geen enkele keer doorheen geslapen. En ik ben met een veel beter humeur opgestaan iedere ochtend!

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 17:56

dit ding zou echt iets voor mij zijn! Even doorsparen....

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 18:03

LauEef schreef:
Daar werd ik nu echt helemaal geirriteerd van Vork

Ik ook! Haha! Maar daarom werkt het ook, nu snooze ik nog maar 10 minuten, anders rustig 45 minuten (en dus te laat op het werk).

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 18:59

Ik heb die van NAFNAF en die werkt super.
Lamp, alarm, radio en nog eens verschillende geluiden zoals krekels, de zee, vogels en bosgeluiden incl. kabbelend beekje (en dan ren je je bed wel uit naar de wc).

Zelfs de kat trapt er in, die rent vrolijk naar de vensterbank om in het zonnetje naar de vogels te kijken om er dan vervolgens achter te komen dat er geen zon en geen vogels zijn.

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 22:25

Lijkt me echt geweldig zo'n wekker! Ik wacht even tot hij goedkoper is en dan ga ik er ook eens naar kijken!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 12:27

Hmm... ik wil er toch wel eentje denk.
Alleen dan moet hij wel goedkoper worden !

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 12:55

Ik heb ook een lichtwekker. Ik heb niet z'n Wakeuplight, maar een van 8 jaar oud ofzo. Een lichtwekker is vooral in de wintermaanden ideaal. Er zit ook een wekkergeluid bij.

Ik vind het prettig omdat je toch op een of andere manier merkt dat het langzaam lichter wordt.

Je hoeft 's winters in elk geval niet ineens wakker te worden in het donker en dan je licht aan te knippen. Lachen

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 13:45

ik zou heb ook graag willen hebben heb een wekker met radio en gewoon piepgeluid, wordt van beide niet wakker en heb dan ook vaak mijn telefoon aan staan waar ik ook niet van wakker wordt en dan heb ik nog zou ouderwetse tringelwekker en zelfs die hoor ik niet ..

tot nu toe werkt wekker "mam'' het beste ..

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 22:34

Ik wil ook zo'n lamp! Ik had er al eens ergens over gelezen.
Alleen ik word normaal ook niet wakker wanneer het buiten licht wordt, zou die lamp dan wel werken? En zit er alsnog ergens een snoeihard alarm op? Voor het geval je toch nog doorslaapt? Haha!

Het lijkt me echt ideaal. Ik ga er alleen niet 65 euro voor betalen, ik wacht wel een jaartje dan zijn ze vast stukken goedkoper Lachen

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 23:15

Ik wil er ook zo één Tong uitsteken Jeetje mijn snooze gaat nu zeker 30 min tot 3 kwartier af en dan nog kom ik met moeite mijn bed uit (omdat ik dan pas zie hoelaat het echt is Bloos ) Zelfs met 2 wekkers aan kom ik er 's winters bijna niet uit Bloos

Die Naf Naf wekker is "maar" 55 eur, een stuk goedkoper dan die van Philips. Wie weet of er veel verschil in zit?? (qua lichtsterkheid enzo)
Missch mensen in mijn buurt die ook willen bestellen? Kunnen we verzendkosten delen Knipoog Wel goede (goedkope) site zeg!! Die moet ik echt ff onthouden Cool

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 23:17

Ik zag vandaag voor het eerst de advertentie (in een metrostation) en het leek mij geweldig. Ik ben blij met dit topic en ga het even volgen.

plotie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 09:13

Kheb geen wekker nodig, wordt altijd wakker voor mijn wekker afloopt Tong uitsteken Handig toch?
Ik zet altijd de wekker op mijn gsm, op een liedje naar keuze. En dan blijf ik liggen tot die afloopt Haha!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 10:42

Ik zit erover te denken dat ding voor m'n verjaardag te vragen. In de zomer kan ik m'n bed nog wel uitkomen, maar als het buiten nog donker is, lukt het me gewoon niet
Als dat licht me nou iets wakkerder maakt, sta ik iig wat vrolijker op Lachen

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 12:51

Binar schreef:
Missch mensen in mijn buurt die ook willen bestellen? Kunnen we verzendkosten delen Knipoog Wel goede (goedkope) site zeg!! Die moet ik echt ff onthouden Cool

Ik zit er ook over te denken Nous Knipoog Maar wil aan de andere kant ook wel even wachten tot ze goedkoper worden..

_June

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 12:55

Ik heb hem vorige week gekocht (rentepunten bij Postbank, dan is ie niet zo duur) en ik vind hem ideaal. Ik had altijd veel moeite met wakker worden, moe en chagrijnig. En nu ik door dat licht en 't geluidje langzaam wakker wordt, voel ik me 's morgens veel beter!

Ik vind het een aanrader Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 13:20

ooh wauw, mijn moeder heeft heel veel rentepunten! Dus dan ga ik toch eens kijken Tong uitsteken

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 14:34

Dit lijkt me echt wat.
Ik ben in de herfst en winter altijd zo depri. Heb een gruwelijke hekel aan opstaan in het donker en de kou. Ik denk dat ik wel raad weet met de centjes van mn verjaardag Haha!

_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 14:39

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 14:46

oooh, het feit dat mijn humeur nu al achteruit gaat, voorspelt niet veel goeds!!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 14:49

Ireentjuh schreef:
Binar schreef:

Ik zit er ook over te denken Nous Knipoog Maar wil aan de andere kant ook wel even wachten tot ze goedkoper worden..

Idd... maar die NafNaf moet toch wel ergens goedkoper te krijgen zijn?

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 16:13

_Laura schreef:
http://www.nandahome.com/
DEZE is pas handig lijkt me!

Die is geniaal, maar ik denk niet dat ik er vrolijk wakker van zou worden Haha!

kim_25

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 16:14

Ik heb hem ook! De Philips wel te verstaan.

Ik vind het echt een werelduitvinding.
Ook ik kom 's ochtends met heel veel moeite mijn bed uit (zeker nu het weer winter wordt).
In het begin wel even wennen met de instelling van het licht. Had hem erg hoog ingesteld (op 20) en het was echt net een schijnwerper in mijn gezicht! Haha! Das dan ook weer niet zo fijn wakker worden!

Nu staat hij wat lager (op 12) en ik moet eerlijk zeggen dat dit voor mij al voldoende is!
Samen met de kwetterende vogeltjes sta ik inmiddels elke ochtend vrolijk op...
Wat me opvalt is dat ik vaak zelf al wakker word van het licht. Als je hem op bijvoorbeeld 7.30 uur zet, dan gaat het licht vanaf 7.00 uur elke keer ietsje feller worden. Meestal doe ik dan voordat de vogeltjes beginnen (om 7.30 uur) mijn ogen al open!

Je kunt overigens alsnog snoezen! Maar dit kan maar één keer...

Hij is inderdaad best prijzig, maar zoals net al aangegeven, via de postbank kun je de wekker met rentepunten kopen, waardoor hij wel enigzins betaalbaar wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 16:30

Er zit zeker geen 'niet goed - geld terug' garantie op? Clown

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 16:47

Mams is er hartstikke blij mee Haha!

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 16:55

heb net bij postbank gekeken. uitverkocht. maar je moet 3000 rentepunten en 70 bijbetalen. kan ik net zo goed die van 65 kopen. en dan zonder radio.

ik moet dat ding echt hebben. ik zet 1 telefoon 4 keer met allemaal verschillende irritante melodietjesen keihard. en 1 telefoon 3 keer met dezelfde melodie(kan niet anders) en nog word ik slecht wakker. met een k*t humeur en koppijn.