Zelf heb ik dit nog niet te vaak meegemaakt. Enkel in de douche gaan staan met je onderboek nog aan, dat wel. Maar dat merk je wel snel genoeg.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

oeps..

We lachen er nog regelmatig om
Haha, ja dan sla je jezelf wel voor je kop natuurlijk. Zoiets heb ik nog niet meegemaakt, moest ik het meemaken zou het nog niet zo erg zijn want mijn pantoffeltjes zijn GEWELDIG
.
gelukkig zelf nog nooit gehad. 
als ik je had zien fietsen had ik me echt kapot te laggen!
oeps
Ik ben begonnen te lachen, gieren...ik kon niet uitbrengen wat er was
. Liep ik daar dus: in een leuk jurkje, met daaronder een flanellen pyjamabroek met sneeuwmannen, en dááronder open hakschoentjes. En ik had ook geen zin meer om terug te gaan, dus ben gewoon zo over straat geweest
. 
Flor schreef:Haha er zitten wel grappige acties tussen. Ik schaam me wat betreft dit soort dingen niet zo gauw, maar de honden uitlaten zonder honden!?![]()
Nog wel een mutsactie van mij.. ik kwam thuis van een feestje ofzo, liep dus rond in een leuk jurkje. Belt er een kennis op, of ik in hun huis (waar niemand thuis is) het raam even dicht wil doen want het gaat stormen. Nou goed, ik naar beneden, trek mijn leuke schoentjes aan, ik die kant uit. Halverwege kijk ik eens naar beneden en denk: wat heb ik nou toch áán?! Was ik vergeten dat ik thuis al een pyjamabroek ónder mijn jurkje had aangetrokken omdat ik het koud had. Tja, ik zou toch niet meer weggaan... Liep ik daar dus: in een leuk jurkje, met daaronder een flanellen pyjamabroek met sneeuwmannen, en dááronder open hakschoentjes. En ik had ook geen zin meer om terug te gaan, dus ben gewoon zo over straat geweest
.
):

ik was er al op voorbereid...
maar nu eigenlijk niet meer!

)
Ik zal haar wel overhalen
Sok schreef:Hahaha geniale actie
Die van die honden uitlaten zonder honden is ook wel echt hilarisch
Ik heb altijd m'n telefoon in m'n rechterbroekzak, was ik druk aan het bellen met een vriendin, en ik moest zo weg, dus ik in doodspaniek toen ik merkte dat mn telefoon niet meer in m'n zak zat. Ik heb m'n hele kamer over de kop getrokken en na 10 minuten zei ik tegen die vriendin dat ik die rottelefoon kwijt was en dat ik m echt nérgens meer kon vinden..![]()
We lachen er nog regelmatig om
Wat n actie!
Ik vind 'm wel mooi! Misschien had je moeten zeggen: 'Goh, ze zijn in de mode' ofzo