Zo'n domme actie........

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

visje

Re: Zo'n domme actie........

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 16:49

Mijn broer stond op de boot tussen Calais en Dover toen bij besefte dat hij zijn pantoffels nog aan had (en geen andere schoenen mee had). Dus ja... het is ons al overkomen.

Zelf heb ik dit nog niet te vaak meegemaakt. Enkel in de douche gaan staan met je onderboek nog aan, dat wel. Maar dat merk je wel snel genoeg. Knipoog

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 16:50

Hahaha wat grappig! Zag het echt voor me, jouw blik!

Heb het ook 1 keer gehad, merkte het alleen al na 3 stappen buiten Knipoog

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 16:57

Enkele weken geleden had ik ook nog een domme actie.
Mams vroeg of ik een machine was wou opzetten... Natuurlijk wou ik dat wel doen!

Ik doe netjes het poeder erin, wasverzachter, stel de temperatuur in zet de machine op...
Tot ik tot de vaststelling kwam dat de was er nog niet inzat. Nagelbijten / Gniffelen

peehtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 18:09

ik heb het heel vaak dat ik eigenlijk om kwart over 7 op de fiets moet zitten. En dan om 6 uur al helemaal klaar bent omdat ik dacht dat ik al weg moest.

En met die uren die vooruit en achteruit gaan.. Is altijd een probleem bij mijn. Had een wedstrijd die zondag. en ik moest om 10 uur starten. Kwam ik rustig aan om kwart over 10 Tong uitsteken oeps..

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 18:33

Ja! Vorige week moest ik op een beurs staan en mocht een uur later komen....
Nu wist ik niet of mijn telefoon vanzelf over zou gaan op winter tijd of niet dus mijn vriend had zijn wekker "goed" gezet(niet dus!).
Dus s'ochtend uiteindelijk 3 wekkers afgegaan! En ik niet weten welke klopte!
Helemaal in de war kom ik op de beurs mijn moeder verbaast dat ik zo vroeg was en ik wist gewoon écht niet hoe laat het was!!

En vroeger in de zomer natuurlijk standaard met je slippers op de manege aankomen en het pas beseffen als je het 1e paard op je teen hebt staan Verdrietig

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 18:47

Ik heb nooit sloffen aangehad buiten gelukkig
Ik heb wel een keer gehad dat ik in de trein zat, en even andere schoenen aandeed.
Ik had de hele dag op hakken door Den haag gelopen, en mijn voeten hadden wel behoefte aan sportschoenen. Ik had een beetje laat door dat de trein al in Zaandam was, en ben gewoon mijn tas vergeten. Nieuwe tas, met sleutels erin. Mijn telefoon en geld heb ik altijd in mijn jaszak, dus ik ga rustig een turske pizza halen en loop naar huis. Kom ik erachter dat ik dus mijn tas niet heb, en mijn sleutel ook niet. Heel fijn, om half 2 in de nacht... Slapen
Ik heb die tas gewoon nog een keer gekocht, en toen ik met mijn zusje in Amsterdam was ben ik hem gewoon vergeten in een winkel, daar hadden ze hem gelukkig even achter gezet Haha!

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 18:48

Ik voer s'ochtneds de paardjes altijd in me roze badjas met witte sokken eronder Tong uitsteken

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 18:55

Hahaha geniale actie *LOL*
Die van die honden uitlaten zonder honden is ook wel echt hilarisch *LOL*

Ik heb altijd m'n telefoon in m'n rechterbroekzak, was ik druk aan het bellen met een vriendin, en ik moest zo weg, dus ik in doodspaniek toen ik merkte dat mn telefoon niet meer in m'n zak zat. Ik heb m'n hele kamer over de kop getrokken en na 10 minuten zei ik tegen die vriendin dat ik die rottelefoon kwijt was en dat ik m echt nérgens meer kon vinden.. Huilen van het lachen Huilen van het lachen We lachen er nog regelmatig om *LOL*

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 18:58

Huilen van het lachen Haha, ja dan sla je jezelf wel voor je kop natuurlijk. Zoiets heb ik nog niet meegemaakt, moest ik het meemaken zou het nog niet zo erg zijn want mijn pantoffeltjes zijn GEWELDIG Pling .

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 19:22

ik heb trouwens ook een keer gehad..dat ik snachts had gedroomd dat t woensdag was ( en t was maandag ofzo).. dus toen ik opstond om naar school te gaan, pakte ik al mn boeken en spullen voor de woensdag..
en ik zat al helemaal in de stress..want ik had dat huiswerk niet gemaakt!!
ik ben er pas op school achtergekomen ( toen ik voor t verkeerde lokaal stond te wachten en me afvroeg waarom ik geen klasgenootjes zag ) dat t helemaal geen woensdag was maar maandag... zucht...
( en vervolgens mag je uitleggen bij de les waar je dus WEL moest zijn...waarom je te laat bent... eeeehhh)

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 19:38

haha lachen zeg Haha! gelukkig zelf nog nooit gehad.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 19:38

Niet iets met m'n sloffen maar vrijdag toen ik in de stad was nog wel iets even stoms.
Ik ging een truitje voor een vriendin uit het rek pakken had dat gehaald. En ondertussen kreeg ik een sms dus ik die sms aandachtig lezen en roep:'Anouk' en loop het pashokje binnen. Kijk ik op van m'n telefoon; OOH oliebol DIT IS ANOUK NIET ROFL
Bloos!

jacqii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 19:45

hahaha,, Lachen als ik je had zien fietsen had ik me echt kapot te laggen! Haha!

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:16

haha ik heb ook een keer zoiets doms meegemaakt,

ik werd wakker en ik hoorde beneden iemand praten, normaal stond ik nooit uit mezelf op dus ik wou mijn moeder verrassen

hallo hier ben ik goed he, zo kwam ik beneden
mijn moeder met haar vriendin begonnen te lachen, die zaten gewoon savonds op de borrel Bloos! oeps

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:40

Whaha wat goed!

Ik heb het ook een keer gehad, mijn pantoffels zijn van die zachte ballerina's van Esprit. Een vriend van me zou op bezoek komen om ff filmpje te kijken en wat te drinken. Hij belde me dat hij het niet kon vinden (ik paste nl op het huis van mijn tante) en hij stond daar en daar. Goed, ik in alle haast navigatie gepakt, rende naar mijn auto, startte de auto en reed weg.
Ik vond het al zo vreemd dat mijn voet steeds van de koppeling schoot toen ik wilde schakelen, zool leek wel helemaal glad.

Toen schoot het opeens binnen "Muts, je hebt die pantoffels nog aan!"
Toen ik mijn bezoek gevonden had en uitstapte moest hij ook wel onwijs lachen, echt iets voor mij!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-07 09:25

Haha, nou gelukkig ben ik dus niet de enige met een domme actie.
Leuke verhalen staan ertussen! Haha!

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 09:26

Hahahah omg.. ik zie het al helemaaaaal voor me.. Nagelbijten / Gniffelen

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 10:58

We gingen op concours die dag, het regende pijpestelen.
Ik zorgde er voor dat de kids regenkleding meenamen, extra laarzen.
Nog meer extra kleding.
Het zou ons niet nog es overkomen om kletsnat en verkleumd van de kou van concours thuis te komen Clown

We waren halverwege toen ik erachter kwam dat ik mn slofjes nog aan had Haha! Ik ben begonnen te lachen, gieren...ik kon niet uitbrengen wat er was Haha!
Mijn man kwaad ha ha we moetsen weer helemaal naar huis rijden om laarzen voor mij te halen. ROFL

Ook heb ik es een keer iets heel leuks meegemaakt tijdens brigadieren op de school van de kids Haha!
Er reed een auto voorbij met de container(kliko) nog aan de trekhaak Nagelbijten / Gniffelen
De beste man had hem waarschijnlijk voor aan de weg moeten zetten en is vergeten uit de auto te stappen Slapen Haha!

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 10:38

Haha er zitten wel grappige acties tussen. Ik schaam me wat betreft dit soort dingen niet zo gauw, maar de honden uitlaten zonder honden!? Haha!

Nog wel een mutsactie van mij.. ik kwam thuis van een feestje ofzo, liep dus rond in een leuk jurkje. Belt er een kennis op, of ik in hun huis (waar niemand thuis is) het raam even dicht wil doen want het gaat stormen. Nou goed, ik naar beneden, trek mijn leuke schoentjes aan, ik die kant uit. Halverwege kijk ik eens naar beneden en denk: wat heb ik nou toch áán?! Was ik vergeten dat ik thuis al een pyjamabroek ónder mijn jurkje had aangetrokken omdat ik het koud had. Tja, ik zou toch niet meer weggaan.. Schijnheilig. Liep ik daar dus: in een leuk jurkje, met daaronder een flanellen pyjamabroek met sneeuwmannen, en dááronder open hakschoentjes. En ik had ook geen zin meer om terug te gaan, dus ben gewoon zo over straat geweest Haha!.

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 10:41

Haha Huilen van het lachen
kan zelf even niks bedenken

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 11:09

Flor schreef:
Haha er zitten wel grappige acties tussen. Ik schaam me wat betreft dit soort dingen niet zo gauw, maar de honden uitlaten zonder honden!? Haha!

Nog wel een mutsactie van mij.. ik kwam thuis van een feestje ofzo, liep dus rond in een leuk jurkje. Belt er een kennis op, of ik in hun huis (waar niemand thuis is) het raam even dicht wil doen want het gaat stormen. Nou goed, ik naar beneden, trek mijn leuke schoentjes aan, ik die kant uit. Halverwege kijk ik eens naar beneden en denk: wat heb ik nou toch áán?! Was ik vergeten dat ik thuis al een pyjamabroek ónder mijn jurkje had aangetrokken omdat ik het koud had. Tja, ik zou toch niet meer weggaan.. Schijnheilig. Liep ik daar dus: in een leuk jurkje, met daaronder een flanellen pyjamabroek met sneeuwmannen, en dááronder open hakschoentjes. En ik had ook geen zin meer om terug te gaan, dus ben gewoon zo over straat geweest Haha!.

ROFL Huilen van het lachen
Oh echt niet best!!! Ik was dus echt gelijk omgekeerd en had die broek uitgetrokken! *LOL*

linn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 11:27

Hahha geweldig!!

Ik had vorige week ook weer een leuke actie.. Vork
's middags waren de buurmeisjes even geweest van 1 en 3.. maarja nu was de moeder dus de mutsjes vergeten.. dus ik zou ze wel even terugbrengen maar moest natuurlijk eerst zien hoe mooi mij die mutsjes wel niet stonden. Dus ik een mooie gebreide muts op mijn hoofd met allemaal kleurtjes nou wij lachen.. dus mn schoonzus zegt "ga die dingen nou eens wegbrengen joh!" nou zo gezegt zo gedaan! Ik op mijn sloffen naar buiten wat ik dus ook niet door had! En wat had ik ook nog op juist de muts!!
Dus ik loop bij de buurman voorbij en die begint me te lachen voor het raam.. dus ik verklaarde hem al voor gek.. kom ik bij de goede buurvrouw dus die kon de eerste 5 minuten niet zeggen wat er aan de hand was.. nouja later heb ik er maar om gelachen ahhaha! Gestoord

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 14:06

owjaa ik weet weer een lompe actie van mij (was gelukkig wel nog op basisschool anders had ik het echt niet uitgehouden op middelbare Tong uitsteken):

in deze zomer kwam ik op school aan met teenslippers.
en iets voor half 9; gaat er één kapot en krijg ik dat ding waar mijn teen inzit er niet meer tussen. dus liep ik de hele ochtend op blote voeten Clown Tong uitsteken

tussen de middag ga ik naar huis en trek nieuwe aan.
en wat denk je? gaan die natuurlijk ook weer kapot dus loop ik die middag ook op blote voeten rond Clown

een paar dagen later ging ik op Kamp en ik ga van het douchen ('s ochtends)rennen naar het grasveldje tussen onze blokhutjes waar ze aan het ochtendgymnastieken waren. en me badslippers gaan kapot Tong uitsteken
gelukkig had ik nog een paar mee! Clown ik was er al op voorbereid...

en ze gingen mij dus de hele tijd met kapotte badslippers pesten Tong uitsteken maar nu eigenlijk niet meer! Lachen Clown

gr. Tessa
(srry voor dit lange berichtje Tong uitsteken)

Ps: Lisa (mijn zus) heeft ook een erge blunder alleen die verteld ze zelf wel denk ik Tong uitsteken Ik zal haar wel overhalen Lachen

Achmeddie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 15:11

Sok schreef:
Hahaha geniale actie *LOL*
Die van die honden uitlaten zonder honden is ook wel echt hilarisch *LOL*

Ik heb altijd m'n telefoon in m'n rechterbroekzak, was ik druk aan het bellen met een vriendin, en ik moest zo weg, dus ik in doodspaniek toen ik merkte dat mn telefoon niet meer in m'n zak zat. Ik heb m'n hele kamer over de kop getrokken en na 10 minuten zei ik tegen die vriendin dat ik die rottelefoon kwijt was en dat ik m echt nérgens meer kon vinden.. Huilen van het lachen Huilen van het lachen We lachen er nog regelmatig om *LOL*

Ik snap hem niet Huilen van het lachen
Was je gewoon aan het bellen terwijl je dacht dat je je telefoon kwijt was? Blond

Madje_Rocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 15:13

Haha! Haha! Wat n actie! Lachen Ik vind 'm wel mooi! Misschien had je moeten zeggen: 'Goh, ze zijn in de mode' ofzo Tong uitsteken