HELP! Iemand ervaring met geesten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rosaaa

Re: HELP! Iemand ervaring met geesten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 22:17

ik heb dit gelukkig niet meegemaakt.
ben eigenlijk ook wel benieuwd wat de vragen waren...
ik denk ook weirrook branden in het huis waar het is gebeurd(of waar de geest zit)
ik geloof hier ook wel in dat er een geest kan zijn...

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 22:19

nielsd schreef:
_Bonte_ schreef:
als het vragen zijn over wanneer ben ik dood , of hoe ben je dood gegaan of iets verwant kan het erg worden

moest het een slechte geest zijn kan hij uit zijn op wraak voor het een of ander

Ja, dat is nou een spiegel. Daar zie je jezelf in! Knipoog Knipoog

Ga even iets beters doen dan deze mensen die hier echt iets proberen uit te zoeken, irriteren en balchelijk maken. Dankje Lachen

Charelle, zoek idd een medium ofzo op, misschien word het iets met die oom Ja Flesje draaien is dom ja, maar t is gebeurt en het ging dus niet echt goed. Is wel alles goed gegaan? ( Ik heb er geen verstand van, weet niet hoe het gaat oid) Misschien idd kruid of wierrook halen? ( hoewel nu de winkels wel al dicht zijn Nagelbijten / Gniffelen)

Succes!

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-07 22:21

wierook heeft ze niet, ze is tenminste niet meer in het huis waar het gebeurt is dus dat is ook al minder erg. We hebben nu misschien een medium gevonden die ze nu gaat bellen en verder kan ik niets doen.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 22:23

wierrook hebben we niet.. jeetje zeg, als iemand echt in de problemen zit dan ZORG je ervoor dat je het krijgt, waar een wil is, is een weg. Voor mij dus weer een bewijs om dit niet serieus te nemen (en dan doel ik op dit specifieke geval, niet op geesten e.d. in het algemeen)

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 22:24

Is het meisje met de zelfmoordpogingen wel onder hoede van iemand? Weten ouders ervan? Of vrienden?

Heb jij, of andere vrienden geen wierrook? Buren?

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-07 22:24

stef schreef:
wierrook hebben we niet.. jeetje zeg, als iemand echt in de problemen zit dan ZORG je ervoor dat je het krijgt, waar een wil is, is een weg. Voor mij dus weer een bewijs om dit niet serieus te nemen (en dan doel ik op dit specifieke geval, niet op geesten e.d. in het algemeen)

Ze woont zo'n 200 km van mij vandaag? ik heb alleen contact met haar, ik kan haar niet beïnvloeden.

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 22:25

Hmm, waarom doen jullie dit soort dingen. Het staat er algemeen om bekend dat je nooit dit soort dingen moet gaan doen. En als je er in gelooft dat geesten bestaan enzo, ga dan opzoek naar een Char persoon en ga niet zelf klungelen,
ik heb er geen verstand van, dus kan ook niks verzinnen wat zou helpen...

btw; dat van zelfmoord vind ik ook wel weer wat overdreven hoor...

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 22:26

De geest vragen te vertrekken uit de naam van Jezus Christus, dat wil nog wel eens helpen schijnt Lachen (geen geintje, the real deal).

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-07 22:26

Farouche schreef:
Hmm, waarom doen jullie dit soort dingen. Het staat er algemeen om bekend dat je nooit dit soort dingen moet gaan doen. En als je er in gelooft dat geesten bestaan enzo, ga dan opzoek naar een Char persoon en ga niet zelf klungelen, ik heb er geen verstand van...

btw; dat van zelfmoord vind ik ook wel weer wat overdreven hoor...

Ik heb met het glaasje draaien niks te maken, ik probeer dit alleen voor haar op te lossen, en over die vriendin met zelfmoordneigingen die had al langer problemen.

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 22:34

kijk en dat is de fout......noooit geesten oproepen als je niet lekker in je vel zit ,want een geest kan daar heel lekker op in spelen,dat is toch zeker wel regel 1 voor dat je gaat geesten oproepen...ik heb je inmiddels een pb gestuurd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 22:48

Wat een trieste opmerkingen in dit topic,
blijkbaar hebben ze geen enkele notie waar ze over praten!!

Ik heb super nuchter, ik geloof pas iets als ik het met eigen ogen
heb gezien, dus heb ook een keertje glaasje gedraaid, gebeurde geen drol Clown
Later nog een keer, weer niets.

Toen werd het bij osn op school een rage, iedereen deed het in de pauze, maar daar gebeurde wel iets.
2 mensen kregen de mededeling dat ze binnen drie dagen dood zouden gaan,
en dat is dus ook gebeurd. Eentje is doodgereden gewoon in de stad, een auto raakte de
macht over het stuur kwijt, een ander is doodgereden op een bospaadje......

Het werd toen verboden, maar het heeft dus wel twee levens geeist, ik dacht dat dit nooit zo'n
vaart zou lopen..........

TS haal idd een medium, en laat hem verwijderen en je huis weer veilig maken, en houdt je vriendin
heel goed in de gaten!!!!

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 22:49

doeraklover schreef:
Ze woont zo'n 200 km van mij vandaag? ik heb alleen contact met haar, ik kan haar niet beïnvloeden.

Je kan dr niet beinvloeden maar je zoekt wel een oplossing en een medium en alles voor dr op? Verward Kunnen haar 'echte' vrienden dat niet doen.. Die er ook bij waren enzo? Rolleyes

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-07 10:28

jori_X schreef:
doeraklover schreef:

Je kan dr niet beinvloeden maar je zoekt wel een oplossing en een medium en alles voor dr op? Verward Kunnen haar 'echte' vrienden dat niet doen.. Die er ook bij waren enzo? Rolleyes

De helft van de mensen zoals je hier al ziet geloofd er niet in en de andere helft weet er geen drol van, en zou dus ook niet weten hoe je dit op zou kunnen lossen of waar je hulp kan vinden.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 10:36

Is het inmiddels dan nog niet opgelost dan? Is er nog niemand bij haar langsgeweest?

Ik vind het wel een vreemd verhaal worden.

kiss_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 10:36

Leentje_ schreef:
Ik zou ook wel graag willen weten welke vragen er zijn gesteld

my².

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 11:04

Ik weet niet of ik het moet geloven maar toch; jezelf laten 'reinigen' door iemand.

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 11:09

Jeetje hebben sommige mensen niets anders te doen? Er wordt hier een serieuze vraag gesteld. Doeraklover heeft er zelf niks mee te maken, maar weet er wel van en vraagt om hulp. In het verleden zijn er genoeg topics hierover geweest en hebben we ook kunnen zien dat er genoeg mensen op bokt hier wel verstand van hebben. Als ze dit voor de aandacht zou doen, zou ze erg zielig zijn en daarom juist kan ik me dat niet voorstellen. Zo'n topic open je niet voor aandacht, lijkt mij zo...

debje18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 11:11

Ik heb het ook een keer gedaan, inmiddels al jaren terug. Ik geloofde er zelf ook niet in. Maar het werkte wel, het glaasje begon te schuiven naar antwoorden van de vragen die je vroeg. We hebben geen vragen gesteld van hoe oud word ik fzo. Daarna hebben we het glaasje kapot gegooid en ik heb er eigenlijk geen last meer van gehad, gelukkig want ik heb welleens verhalen gehoord waar ik kippevel van krijg Knipoog

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 11:11

Schimmelig schreef:
De geest vragen te vertrekken uit de naam van Jezus Christus, dat wil nog wel eens helpen schijnt Lachen (geen geintje, the real deal).

ja precies, dat wou ik nou ook gaan schrijven in dit topic, maar las het eerst door, dus het is al gezegd.
ik zou TS aanraden naar een evangelische gemeente of iets in die richting te gaan, en met haar te laten bidden.

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-07 11:15

ikke24 schreef:
Jeetje hebben sommige mensen niets anders te doen? Er wordt hier een serieuze vraag gesteld. Doeraklover heeft er zelf niks mee te maken, maar weet er wel van en vraagt om hulp. In het verleden zijn er genoeg topics hierover geweest en hebben we ook kunnen zien dat er genoeg mensen op bokt hier wel verstand van hebben. Als ze dit voor de aandacht zou doen, zou ze erg zielig zijn en daarom juist kan ik me dat niet voorstellen. Zo'n topic open je niet voor aandacht, lijkt mij zo...

Nee ik open dit zeker niet om aandacht te trekken, ik vind dit iets serieus omdat ik er zelf ook zeker in geloof en al genoeg verhalen heb gehoord om te weten dat dit meisje de waarheid spreekt, en ik heb inderdaad ook een paar van die andere topics op bokt gelezen en daarom wist ik dat hier inderdaad mensen zaten die genoeg ervaring hebben.

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 11:15

je hebt pb Knipoog

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 23:38

alle mensen die hier negatief reageren op de mensen die hier negatief reageren (hmmz, vage zin..)
Op het moment dat mijn vriendin belt (oid) met zelfmoordneigingen, ren ik niet als eerste naar bokt, maar licht ik bijv haar ouders (in geval van minderjarig) of huisarts oid in.
Daarna ga ik eventueel op google zoeken wat mogelijke oplossingen zijn, daar kom ik dan vervolgens bijv een medium tegen, dus ga ik op google zoeken naar een medium wat kan helpen. Pas dan zou ik eventueel iets op bokt knallen.
Als je iets specifieks zoekt, heb je het meeste kans van slagen in een omgeving waar mensen zitten met de zelfde belangen/interesses.
Als mijn paard een vage kwaal heeft ga ik ook éérst naar de DA en knal ik het niet op forum van de Margriet (bij wijze van) maar dan dus wel op bokt, omdat ik op bokt ("lotgenoten") hoogstwaarschijnlijk eerder antwoord heb dan op het margriet forum

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 23:45

Als je hulp zoekt: hier op bokt zijn diverse mensen die beweren bepaalde gaven te hebben. Misschien moet je die benaderen.

Een paar namen: Danae, Barmat, Shadowflower, Marleen_usar, Vincenza

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 23:48

Het is gewoon stom om glaasje te draaien ik geloof wel in geesten.

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 09:23

he, zou ik misschien ook mogen weten welke vragen er gesteld zijn?
Af en toe zie ik ook wel eens een 'vage' vlek/gedaante bij iemand die glaasje heeft gedraait..