Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
nielsd schreef:_Bonte_ schreef:als het vragen zijn over wanneer ben ik dood , of hoe ben je dood gegaan of iets verwant kan het erg worden
moest het een slechte geest zijn kan hij uit zijn op wraak voor het een of ander
Ja, dat is nou een spiegel. Daar zie je jezelf in!![]()

Flesje draaien is dom ja, maar t is gebeurt en het ging dus niet echt goed. Is wel alles goed gegaan? ( Ik heb er geen verstand van, weet niet hoe het gaat oid) Misschien idd kruid of wierrook halen? ( hoewel nu de winkels wel al dicht zijn
)stef schreef:wierrook hebben we niet.. jeetje zeg, als iemand echt in de problemen zit dan ZORG je ervoor dat je het krijgt, waar een wil is, is een weg. Voor mij dus weer een bewijs om dit niet serieus te nemen (en dan doel ik op dit specifieke geval, niet op geesten e.d. in het algemeen)
(geen geintje, the real deal). Farouche schreef:Hmm, waarom doen jullie dit soort dingen. Het staat er algemeen om bekend dat je nooit dit soort dingen moet gaan doen. En als je er in gelooft dat geesten bestaan enzo, ga dan opzoek naar een Char persoon en ga niet zelf klungelen, ik heb er geen verstand van...
btw; dat van zelfmoord vind ik ook wel weer wat overdreven hoor...
doeraklover schreef:Ze woont zo'n 200 km van mij vandaag? ik heb alleen contact met haar, ik kan haar niet beïnvloeden.
Kunnen haar 'echte' vrienden dat niet doen.. Die er ook bij waren enzo?
jori_X schreef:doeraklover schreef:Ze woont zo'n 200 km van mij vandaag? ik heb alleen contact met haar, ik kan haar niet beïnvloeden.
Je kan dr niet beinvloeden maar je zoekt wel een oplossing en een medium en alles voor dr op?Kunnen haar 'echte' vrienden dat niet doen.. Die er ook bij waren enzo?
Leentje_ schreef:Ik zou ook wel graag willen weten welke vragen er zijn gesteld
Schimmelig schreef:De geest vragen te vertrekken uit de naam van Jezus Christus, dat wil nog wel eens helpen schijnt(geen geintje, the real deal).
ikke24 schreef:Jeetje hebben sommige mensen niets anders te doen? Er wordt hier een serieuze vraag gesteld. Doeraklover heeft er zelf niks mee te maken, maar weet er wel van en vraagt om hulp. In het verleden zijn er genoeg topics hierover geweest en hebben we ook kunnen zien dat er genoeg mensen op bokt hier wel verstand van hebben. Als ze dit voor de aandacht zou doen, zou ze erg zielig zijn en daarom juist kan ik me dat niet voorstellen. Zo'n topic open je niet voor aandacht, lijkt mij zo...