Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilzjuh schreef:femmefatale1 schreef:maar simpelweg niet beseffen wat roken met je doet!!!
Büllshït.
Ilzjuh schreef:Ik besef mij prima dat ik door te roken m'n longen vernëuk, m'n astma erger maak (wat ik al duidelijk aan het merken ben en ook een reden is dat ik stop), m'n omgeving er last van heeft (al probeer ik dat zoveel mogelijk te voorkomen), dat je er van uit je giechel gaat stinken hoe erg je het ook probeert weg te werken met kauwgom en dat je conditie ervan achteruit gaat enz enz enz. Dat heeft er nu ook voor gezorgd dat ik besloten heb te stoppen.Maar voor die tijd wist ik ook al dondersgoed waar ik mee bezig was hoor.
femmefatale1 schreef:Lees mijn antwoord nog eens door..
Je weet het wel, maar laat je ONBEWUST beinvloeden door alle reclames overal..
Het boek Stoppen Met Roken, maakt het alleen duidelijk!
Overigens stinkt een roker niet alleen uit zijn giechel, maar stinkt deze helemaal, zit nl ook in de kleren en haren..
Susanne_ schreef:Als je stopt word het nog erger had ik altijd met slijm in je keel..
ik heb bronchitis (en uds van jongs af aan een rokershoestje).. maar oten ik een paar weekjes niet rookte krreeg ikhet veel zwaarder met ademen...
Susanne_ schreef:femmefatale1 schreef:Lees mijn antwoord nog eens door..
Je weet het wel, maar laat je ONBEWUST beinvloeden door alle reclames overal..
Het boek Stoppen Met Roken, maakt het alleen duidelijk!
Overigens stinkt een roker niet alleen uit zijn giechel, maar stinkt deze helemaal, zit nl ook in de kleren en haren..
hier heb je geen reclames van marlboro en zo langs de weg toch
in Berlijn op langs de weg, op het station, echt overal stond reclame.
Niien_ schreef:Ik weet verder geen middel op het moment om te stoppen, maar ik denk dat je eigen wil het sterkst is om te stoppen als je écht écht wilt stoppen
Niien_ schreef:Maar de horeca verdiend onwijs veel aan rokers, alhoewel ze het wel willen gaan verbieden volgens mij
marina schreef:Jaja, dag 1 zit er voor mij op! Vrijdag avond mn laatste sigaret gerookt! Succes met de laatste sigaretten vandaag meiden!