Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MamboBeach schreef:Is wel iets anders maar om aan te geven dat je je wel eens in persoon kan vergissen...
Mijn vriendin liep met haar man in de stad, ze wil haar man zijn hand vastpakken, wat ze dus ook doet en loopt met "haar man" weg, blijkt, had ze een andere man aan de hand geslagen.![]()
Toen ze dit vertelde kwam ik niet meer bij, die man waarvan ze de hand pakte moest ook erg lachen.
napoleon schreef:MamboBeach schreef:Is wel iets anders maar om aan te geven dat je je wel eens in persoon kan vergissen...
Mijn vriendin liep met haar man in de stad, ze wil haar man zijn hand vastpakken, wat ze dus ook doet en loopt met "haar man" weg, blijkt, had ze een andere man aan de hand geslagen.![]()
Toen ze dit vertelde kwam ik niet meer bij, die man waarvan ze de hand pakte moest ook erg lachen.
Same hereHeb ook weleens de "verkeerde" man bij zijn arm gepakt
Vriendlief stond er hard om te lachen
![]()
Laatst stond ik op een receptie heb ik ineens een klein meisje aan mijn been hangen....... Ze dacht dat ik haar mama wasToen ze eenmaal doorhad dat ze echt het verkeerde been vasthad was het even paniek
Hebben we maar even samen haar "echte" mama gezocht!
MamboBeach schreef:Wat deed die man?
napoleon schreef:MamboBeach schreef:Wat deed die man?
Die stond me heel raar aan te kijken en zei vervolgens dat zijn vrouw hem waarschijnlijk zou gaan missen als ie met mij mee zou gaan
napoleon schreef:MamboBeach schreef:Wat deed die man?
Die stond me heel raar aan te kijken en zei vervolgens dat zijn vrouw hem waarschijnlijk zou gaan missen als ie met mij mee zou gaan
PrinsesJ schreef:whahahahahaha..
erg grappig verhaal..
heb zelf een keer gehad in een druk stad arnhem:
eeej daar loopt sammy:
SAMMYYY SSAAAMMMYYYY SSAAAMMYY..
rennend er naar toe en ondertussen door schreeuwend..
kijkt diegene om..
NOG NOOIT GEZIEN..
dus ik in een klap doodstil en werd extreem rrooodd
Esmeralda schreef:Gistere was ik gezellig aan het winkelen met me 2 kinders.
Dennis zat overal aan, dus de nodige waarschuwingen had hij gehad![]()
Sta ik bij een rek met allerlei spul erop, zie ik in me ooghoek weer een oranje arm
richting rek gaan!! Dus ik pak die arm en zeg; en nou blijf je er met je tengels vanaf!!
Gaat er naast me kind brullen!! Ik kijk is het een ander kindMaar ook met een oranje jas net als Dennis. En die stond een stukje verder zich helemaal te beschuren
Die moeder die mijn waarschuwen gelukkig had gehoort tegen Dennis kon er wel om lache. Zo zegt ze die komt nergens meer aan
![]()
**Zelfde geld had ze me door de winkel gemept**