Pakketjes in bievenbus.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ThisIsMe

Re: Pakketjes in bievenbus.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 11:32

Dan moet je er nog steeds gewoon een slotje aan doen, passen je pakjes er ook niet meer in Pling

Die extra kosten betaal je o.a. ook omdat pakjes meer behandelkosten opleveren, niet omdat ze die bij jouw voordeur af moeten komen geven. Maar volgens mij ben jij toch niet van plan om zoiets simpels te doen als een slotje aan je brievenbus en vind je het wel lekker om te klagen, dus wat mij betreft is het dan wel einde discussie. Doei, doei Dacht even je te helpen met die tip van dat slotje, had niet in de gaten dat dat helemaal niet de bedoeling van dit topic was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 11:48

Doei!! Lachen

Dat slotje is al 100 keer aangehaald...dus de tip is nogal achterhaald. Maar als je ff gelezen hadf ipv meteen gaan roepen dat ik niks wil had je dat ook geweten Haha!

En nee bij ons kan die niet op slot. Is namelijk kapot. Heb dat dus gekeken. Bus is ook al wat ouder, hoe oud weet ik niet, ding stond erbij aankoop huis al Lachen

Dus het komt er opneer dat ik een nieuwe bus moet kopen omdat de postpode te lam (ja te lam) is om aan te bellen...dat jij die woorden niet kan hebben...kan ik niks aan doen.
Nergens kan ik in voorwaarden vinden dat al je x meter van de weg woont een pakketje niet op een normale manier bij je bezorgt kan worden.

Volgende keer is een postzegen van 80 ct wel geneog...proppen het er toch in...zelfs als de klep niet dicht kan....

En je vindt het ook heel normaal waar de andere bokkers hun pakjes vinden rondom huis?
dat is ook gewoon?

elisa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 17:21

ach bij mij hebben ze men pakketje laatst gewoon achter het huis gedropt op de tuintafel!!
iedereen kan daar gewoon bij!
nouja zal wel aan mij liggen Clown

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 17:29

Gelukkig hebben wij hier een bezorger die niet de kantjes van zijn werk afloopt, zijn verklaring was dan ook dat het druk was en dat het mag. Normaal belt hij altijd aan of zet het in de schuur (met toestemming van ons).

Hij voelde zich erg bezwaard dat het pakketje gestolen was en doet vanaf nu geen dingen meer in de brievenbus.

Ik heb horen zeggen dat degene die de pakketjes bezorgen (is bij ons van de wvs) 2x een waarschuwing kunnen krijgen en de 3e keer niet meer op de bus mogen.