Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
marleen_usar schreef:Als zijn telefoon gaat hoe reageerd hij dan? Of staat hij altijd uit als hij bij jou is, vind het wel raar hoor.
Storm76 schreef:Buitenzorg,
Ik wil zijn smsjes helemaal niet lezen, ik wil gewoon dat hij gewoon doet met zijn gsm. Dat hij hem niet gaat verstoppen en zelfs bij zich houd als hij slaapt.
Dat is toch gek?
beantsje schreef:komt me bekend voor....die vent belazert je. Gauw kappen!
Buitenzorg schreef:Ik geef toe dat ik het idd ook erg vreemd vind dat zijn foon gewoon uit gaat als ie bij jou is. Zien jullie elkaar wel eens onverwacht?? Weet hij dan niet hoe snel zijn foon uit moet?
Dan is er meer dan genoeg bewijs dat hij wat te verstoppen heeft lijkt mij. Ik snap jouw wantrouwen meer dan goed hoor!
Storm76 schreef:Hoi Medebokkers,
En hij zegt ook dat al zijn vrienden de telefoon ook niet laten lezen aan hun vriendinnen.
Storm76 schreef:Buitenzorg,
Ik wil zijn smsjes helemaal niet lezen, ik wil gewoon dat hij gewoon doet met zijn gsm. Dat hij hem niet gaat verstoppen en zelfs bij zich houd als hij slaapt.
Dat is toch gek?
sweetheart schreef:Hij hoort zo gek op jou te zijn en voorzichtig met jou, dat hij JOU vast houdt als ie slaapt en niet zijn telefoon

Storm76 schreef:Hij doet altijd ook erg lacherig erover als ik met hem wil praten hierover.
Hij vind dat ik me aanstel en denkt dat ik hem toch niet zal verlaten.
En hij vind ook dat we het er niet meer over moeten hebben omdat hij 'uitgepraat is over dit onderwerp'.
Maar ik heb steeds vaker in mijn hoofd dat ik het zat ben en dat ik liever gelukkig alleen ben dan samen met constant twijfels in mijn hoofd...
Storm76 schreef:En hij wist ook zijn smsjes en ontvangen/gemiste/gekozen oproepen ed...
Storm76 schreef:Phoe, best heftig om te lezen hoe iedereen erover denkt, maar wel weer even met mijn benen op de grond gezet.
Ik wil het allerliefst met hem verder, natuurlijk!
Maar dan moeten er dingen gaan veranderen, ik ga nog een laatste gesprek met hem aan en laat hem de keuze, of openheid over zijn gsm, of we kappen ermee.
Nogmaals, ik denk niet dat hij vreemdgaat! We zijn veel bij elkaar en bellen de hele dag door, en als we niet bij elkaar zijn spelen we poker op een pokersite en heeft hij zijn msn aanstaan. Voordat hij naar bed gaat bellen we weer eventjes.
Als hij ergens heengaat belt hij me altijd omdat hij weet dat ik moeite met vertrouwen heb, dat doet hij altijd heel trouw. Er is geen avond dat ik niet weet waar hij is of dat hij zijn gsm niet opneemt.
Ik ben er ook heel zeker van dat hij niet vreemdgaat omdat hij een 'ongemak' heeft in zijn schaamstraak (absoluut geen soa!!!) Wij kunnen al een hele tijd geen sex hebben daardoor dus hij kan ook geen sex hebben met anderen. Onze relatie is dus niet op sex gebaseerd.

sweetheart schreef:Je hoeft ons niet te overtuigen... of probeer je jezelf te overtuigen?
Goed dat je nog een keer met hem gaat praten en een verder goede relatie niet zomaar opgeeft, maar vergeet niet optijd voor jezelf te kiezen. Sterkte!