Vriend verstopt gsm

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

Re: Vriend verstopt gsm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 19:17

Als zijn telefoon gaat hoe reageerd hij dan? Of staat hij altijd uit als hij bij jou is, vind het wel raar hoor.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 19:17

Buitenzorg,
Ik wil zijn smsjes helemaal niet lezen, ik wil gewoon dat hij gewoon doet met zijn gsm. Dat hij hem niet gaat verstoppen en zelfs bij zich houd als hij slaapt.
Dat is toch gek?

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 19:19

komt me bekend voor....die vent belazert je. Gauw kappen!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 19:20

marleen_usar schreef:
Als zijn telefoon gaat hoe reageerd hij dan? Of staat hij altijd uit als hij bij jou is, vind het wel raar hoor.

zijn telefoon staat altijd uit, dus niemand kan hem bellen.

en soms doet hij hem even aan en luisterd hij zijn voicemail af en belt een vriend of familielid terug die hem gebelt heeft.

als ik vraag waarom hij zijn gsm niet gewoon aan laat staan, zegt hij dat toch niemand hem belt behalve ik, dus dat het niet nodig is dat hij aanstaat.

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 19:20

Ik geef toe dat ik het idd ook erg vreemd vind dat zijn foon gewoon uit gaat als ie bij jou is. Zien jullie elkaar wel eens onverwacht?? Weet hij dan niet hoe snel zijn foon uit moet?

Dan is er meer dan genoeg bewijs dat hij wat te verstoppen heeft lijkt mij. Ik snap jouw wantrouwen meer dan goed hoor!
Laatst bijgewerkt door Buitenzorg op 11-10-07 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 19:21

Storm76 schreef:
Buitenzorg,
Ik wil zijn smsjes helemaal niet lezen, ik wil gewoon dat hij gewoon doet met zijn gsm. Dat hij hem niet gaat verstoppen en zelfs bij zich houd als hij slaapt.
Dat is toch gek?

Hij hoort zo gek op jou te zijn en voorzichtig met jou, dat hij JOU vast houdt als ie slaapt en niet zijn telefoon Knipoog

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 19:22

Pfff als hij niks te verbergen heeft waarom dan zo hysterisch doen?
Beetje vreemd, ik zou dan ook wel mijn bedenkingen hebben dan hoor.

Ik loop zo vaak met me vriends telefoon te prutsen, spelletje spelen (Snake:P) andere beltoon instellen of welkomstbericht. Die doet dr nooit moeilijk over ofzo, en ja mijn telefoon mag tie ook zo inkijken hoor heb ook niks te verbergen.
Laatst bijgewerkt door SONY op 11-10-07 19:26, in het totaal 1 keer bewerkt

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 19:23

beantsje schreef:
komt me bekend voor....die vent belazert je. Gauw kappen!

Nou jij hebt je conclusies snel getrokken..

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 19:23

Buitenzorg schreef:
Ik geef toe dat ik het idd ook erg vreemd vind dat zijn foon gewoon uit gaat als ie bij jou is. Zien jullie elkaar wel eens onverwacht?? Weet hij dan niet hoe snel zijn foon uit moet?

Dan is er meer dan genoeg bewijs dat hij wat te verstoppen heeft lijkt mij. Ik snap jouw wantrouwen meer dan goed hoor!

we zien elkaar best veel, wel 4 nachten per week, maar niet echt onverwacht, we wonen 100 km bij elkaar vandaan.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 19:29

Storm76 schreef:
Hoi Medebokkers,
En hij zegt ook dat al zijn vrienden de telefoon ook niet laten lezen aan hun vriendinnen.

Wat een ander doet hoeft hij niet na te doen!
Als hij weet dat jij je daar niet prettig bij voelt dan lijkt het mij dat je daar dan alles aan wilt doen om dat gevoel weg te nemen, zelfs als dat inhoudt dat je zijn telefoon in wilt kijken. Hij is tenslotte diegene geweest die foute dingen heeft gedaan en vertrouwen terug winnen kost tijd..............
Kunnen jullie niet samen in zijn telefoon kijken? Hij is er dan bij en ziet wat er gebeurt en ziet je reactie zodat hij kan reageren als dat nodig is.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 19:31

Storm76 schreef:
Buitenzorg,
Dat is toch gek?

gsm ligt standaard naast me als ik ga slapen Ja

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 19:35

sweetheart schreef:
Hij hoort zo gek op jou te zijn en voorzichtig met jou, dat hij JOU vast houdt als ie slaapt en niet zijn telefoon Knipoog

oow maar dat doe hij ook wel hoor! gsm in zijn zak en armen om mij heen.

Dat ik maar bij hem blijf is omdat hij een heeeel lieve jongen is!
Op alle fronten is hij echt perfect, hij is lief, houd van knuffelen, verwent me met lieve dingen, neemt me mee naar de musical/film/eten. Ik kan het goed vinden met zijn familie, en hij met de mijne. We zijn dol op onze katten en lachen heel wat af.
Dat is het probleem niet, hij is echt een schat!
Alleen dat hij zo vreemd doet met zijn gsm, dat wekt zoveel argwaan op... en ik kan het maar niet opzij zetten...

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 19:46

Meisje ik heb ook zo'n vriend gehad, mijn advies: snel dumpen!

Als hij niets te verbergen heeft, dan mag je zijn telefoon gewoon lezen, elke minuut zelfs als het moet.

Bij mijn ex mocht ik eerst nooit in zijn gsm lezen. Tot ik dus een keer iets gelezen had dat hij vreemd was geweest... Dikke ruzie, toch met mn stomme kop bij hem gebleven. Toen wiste hij ineens elke x zijn inbox als ik kwam, tja verdacht he.

We zijn zelfs nog verloofd geweest, en voordat die verloving uitging, lag hij al bij een ander (ja die ene van dat smsje) in bed.

Ik heb nu een vriend en al lees ik elke dag, zeg elke minuut(!) zijn telefoon, kan hem niets schelen, want we hebben geen geheimen voor elkaar.

Ik zou zeggen: zet hem voor het blok, hij laat je zijn telefoon lezen, zo niet dan opzouten!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 19:47

Hij doet altijd ook erg lacherig erover als ik met hem wil praten hierover.
Hij vind dat ik me aanstel en denkt dat ik hem toch niet zal verlaten.
En hij vind ook dat we het er niet meer over moeten hebben omdat hij 'uitgepraat is over dit onderwerp'.

Maar ik heb steeds vaker in mijn hoofd dat ik het zat ben en dat ik liever gelukkig alleen ben dan samen met constant twijfels in mijn hoofd...

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 19:49

En hij wist ook zijn smsjes en ontvangen/gemiste/gekozen oproepen ed...

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 19:49

vreemde gang van zaken dit....maar dat had je inmiddels al door !
wij delen hier ook alles en ik heb mijn telefoon en hij de zijne, maar als het zo uitkomt pakken we net zo goed die van elkaar...

msn hebben we maar eentje van voor ons beiden Lachen

als hij zijn telefoon zo zou gaan verstoppen zou ik erg wantrouwend worden...

dingen die iemand mij in vertrouwen smst, lees ik, onthoud ik en verwijder ik hoewel ik inmiddels 6 jaar getrouwd ben met mijn man en hij eigenlijk ook alles wel weet op dat gebied Lachen

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 19:50

Storm76 schreef:
Hij doet altijd ook erg lacherig erover als ik met hem wil praten hierover.
Hij vind dat ik me aanstel en denkt dat ik hem toch niet zal verlaten.
En hij vind ook dat we het er niet meer over moeten hebben omdat hij 'uitgepraat is over dit onderwerp'.

Maar ik heb steeds vaker in mijn hoofd dat ik het zat ben en dat ik liever gelukkig alleen ben dan samen met constant twijfels in mijn hoofd...

Dus hij bepaalt of jullie wel of niet 'uitgepraat' zijn over een onderwerp.
Sorry hoor maar wat een eikel is die vent!

Meisje is dit niet duidelijk genoeg? Laat je eens niet zo gebruiken, jij bent niet afhankelijk van hem, maak het uit en ga verder met je leven en zoek een betrouwbare jongen (en dan niet dezelfde fout maken als ik, = 1 week uit, jongen komt op zn knietjes terug en weer aan en verder met de oliebol. ja 1 maandje gaat het goed omdat hij spijt heeft, daarna valt hij toch weer terug)

lovely82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 19:57

Storm76 schreef:
En hij wist ook zijn smsjes en ontvangen/gemiste/gekozen oproepen ed...

Ben je nou zo naief? Of zo blind van liefde? Meis dit is niet normaal hoor, dit gedrag hoeft hij niet te vertonen als hij niets te verbergen heeft. Ook al is hij zo lief tegen je en goed voor je, zou je hem willen delen met andere vrouwen? Hij doet het al vanaf het begin toch? vergeten uit te maken van een relatie yeah right. Meis hij is het je niet waard en ik zou als ik jou was je laten testen op soa's want ik zou het niet vertrouwen. Sterkte meis Ach gut

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 20:01

jullie wonen 100 km uit elkaar...dat zou het bij mij extra moeilijk maken eerlijk gezegd.
maar je kent wel zijn familie ? dus zijn familie weet wel dat hij met jou is..

ik weet het niet, als ie echt graag wilt dat het goed gaat tussen jullie dan zal hij zijn telefoon gewoon zijn telefoon moeten laten zijn en niet een of ander megageheim ding

ik zou dit niet trekken hoor, dan zou ik inderdaad liever gelukkig alleen zijn dan elke keer die twijfels en die vragen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 20:04

als er echt niks aan de hand is zoals hij zegt.. en hij houdt van je zoals hij zegt.. dan moet het toch geen probleem zijn normaal met dat ding te doen en hem eens een tijdje gewoon aan te laten. Ik begrijp niet dat hij zelf niet ziet hoeveel argwaan dit bij jou wekt. Als ie dus niets met anderen doet. ..Ik ken je vriend niet, en je noemt ook veel leuke dingen op, maar het klinkt echt zo alsof er iets niet klopt... alles wissen wat er in staat? Das toch raar..

en misschien moet je je standpunt wat duidelijker maken. dat is eng, maar in eerste instantie moet JIJ gelukkig zijn en hier voel je je niet gelukkig mee. Misschien is het in jouw hoofd wel veel groter en verdachter dan het is (bedoelt) maar als hij jou niet eens wil helpen dat weg te krijgen.. als er echt niets aan de hand is moet dat geen probleem zijn lijkt me.
Een deal in de zin van 1 maand wis ik niks en mag je alles lezen maar daarna wil ik wel dat het klaar is en je me vertrouwt moet kunnen lijkt me. (alhoewel ook dat natuurlijk nog steeds te manipuleren is helaas)

Wil hij dat echt niet, dan zou ik echt proberen eens even afstand te nemen en kijken wat er gebeurd.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 20:05

Phoe, best heftig om te lezen hoe iedereen erover denkt, maar wel weer even met mijn benen op de grond gezet.

Ik wil het allerliefst met hem verder, natuurlijk!
Maar dan moeten er dingen gaan veranderen, ik ga nog een laatste gesprek met hem aan en laat hem de keuze, of openheid over zijn gsm, of we kappen ermee.

Nogmaals, ik denk niet dat hij vreemdgaat! We zijn veel bij elkaar en bellen de hele dag door, en als we niet bij elkaar zijn spelen we poker op een pokersite en heeft hij zijn msn aanstaan. Voordat hij naar bed gaat bellen we weer eventjes.
Als hij ergens heengaat belt hij me altijd omdat hij weet dat ik moeite met vertrouwen heb, dat doet hij altijd heel trouw. Er is geen avond dat ik niet weet waar hij is of dat hij zijn gsm niet opneemt.

Ik ben er ook heel zeker van dat hij niet vreemdgaat omdat hij een 'ongemak' heeft in zijn schaamstraak (absoluut geen soa!!!) Wij kunnen al een hele tijd geen sex hebben daardoor dus hij kan ook geen sex hebben met anderen. Onze relatie is dus niet op sex gebaseerd.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 20:08

@kekaro,
ik ken zijn familie heel goed, ik ben vaak bij zijn ouders thuis (vriend woont alleen) en ik ga zelfs met hen mee op vakantie naar New York in februari. Zijn ouders hebben de mijne ook al ontmoet. Kortom, dat zit wel goed gelukkig.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 20:13

Hallo Storm

ik heb niet het hele topic gelezen maar wel jouw posts.

er zijn 2 opties voor mijn gevoel.

er is niets aan de hand maar die jongen wil wat privacy. ze hebben soms andere humor en andere dingen op de mobiel.
ik was laatst de filmpjes op mijn vriend zijn mobiel aan het bekijken en dacht ook van jeetje mina.. lekker wierd.. ik heb er niets van gezegd omdat ik weet dat hij het zelf ook niet geweldig vond. verder mag ik altijd in zijn mobiel kijken. maar het is niet zijn hobby voor mijn gevoel.

verder heb ik ook liever niet dat hij in mijn mobiel kijkt. ik ga absoluut niet vreemd, ik sms geneens met andere jongens. maar zondag is onze hele dag samen (we slapen 6 dagen bij elkaar). soms spreek ik dan ook wel eens met paardrijvriendinnen af op zondag en dan heb ik liever dat hij dat eerst niet leest, maar dat ik hem dat zo vertel.

de 2e optie is hier al erg veel gesuggereerd en dat is dat er wat aan de hand is. en met deze verhalen is dat goed mogelijk.

probeer er samen uit te komen. vindt het niet normaal dat hijzo vreemd doet. maar ook zeker niet normaal dat dit kleine puntje nou zo'n drama oplevert.

maak liever ruzie over hoeveel kinderen jullie willen hebben:P

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 20:14

Storm76 schreef:
Phoe, best heftig om te lezen hoe iedereen erover denkt, maar wel weer even met mijn benen op de grond gezet.

Ik wil het allerliefst met hem verder, natuurlijk!
Maar dan moeten er dingen gaan veranderen, ik ga nog een laatste gesprek met hem aan en laat hem de keuze, of openheid over zijn gsm, of we kappen ermee.

Nogmaals, ik denk niet dat hij vreemdgaat! We zijn veel bij elkaar en bellen de hele dag door, en als we niet bij elkaar zijn spelen we poker op een pokersite en heeft hij zijn msn aanstaan. Voordat hij naar bed gaat bellen we weer eventjes.
Als hij ergens heengaat belt hij me altijd omdat hij weet dat ik moeite met vertrouwen heb, dat doet hij altijd heel trouw. Er is geen avond dat ik niet weet waar hij is of dat hij zijn gsm niet opneemt.

Ik ben er ook heel zeker van dat hij niet vreemdgaat omdat hij een 'ongemak' heeft in zijn schaamstraak (absoluut geen soa!!!) Wij kunnen al een hele tijd geen sex hebben daardoor dus hij kan ook geen sex hebben met anderen. Onze relatie is dus niet op sex gebaseerd.

Je hoeft ons niet te overtuigen... of probeer je jezelf te overtuigen? Knipoog
Goed dat je nog een keer met hem gaat praten en een verder goede relatie niet zomaar opgeeft, maar vergeet niet optijd voor jezelf te kiezen. Sterkte!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 20:18

sweetheart schreef:
Je hoeft ons niet te overtuigen... of probeer je jezelf te overtuigen? Knipoog
Goed dat je nog een keer met hem gaat praten en een verder goede relatie niet zomaar opgeeft, maar vergeet niet optijd voor jezelf te kiezen. Sterkte!

Misschien komt dat idd zo over dat ik hem aan het verdedigen ben, en waarschijnlijk is dat ook wel zo, maar ik ben wel op een punt aangekomen dat ik het héél héél erg zat ben.

Ik heb hem net gebeld en gezegt dat hij dit topic maar eens door moet lezen...