Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Phant0m schreef:jee dan zijn we al met zn 2e
cassidy, wat kosten ze eigenlijk, ben ik we benieuwd naar ??
)
james100 schreef:Ik ben ook altijd sokken kwijt.. maar ik stop ze in een lingeriezak.. is makkelijker dan die klipjes eraan klippen.. ik vind het al een hel om ze te bundelen als ze schoon zijn, laat staan als ze vies zijn aan een klip te doen..
Gewoon met clip en al, per paar in de la mikken. En als je dan graait heb je ze allebei te pakken.

Berdien schreef:Handig!
maar aangezien ik altijd zwarte enkelsokken draag, geen probleem. Goed, de een is wat zwarter dan de ander, maar verder? Nooit geen gedoe

Evelli schreef:weet iemand nog een leuke sokken winkel trouwens?
heb de hema en v&d nu gehad en alle leuke sokken meegenomen

)
)

Cassidy schreef:james100 schreef:Ik ben ook altijd sokken kwijt.. maar ik stop ze in een lingeriezak.. is makkelijker dan die klipjes eraan klippen.. ik vind het al een hel om ze te bundelen als ze schoon zijn, laat staan als ze vies zijn aan een klip te doen..
Als je voldoende clips hebt, hoef je ze na het wassen ook niet meer te bundelenGewoon met clip en al, per paar in de la mikken. En als je dan graait heb je ze allebei te pakken.
Als je je sokken trouwens aan de lijn droogt, hoef je ze ook niet ieder voor zich op te hangen. Ophangen aan het oogje van de clip. Kind kan de was doen
. 
. Het gemak van nooit meer sokken hoeven te bundelen zou ik zelf dan toch de reden vinden om een andere bergplek te zoeken.
Echwel schreef:Toevallig gisteren de bende opgeruimd en blijf dus met 15 enkele sokken zitten.
Waar blijft de rest dan, in mijn pomp zitten ze niet.![]()
Nou heeft hier ieder gezinslid al zijn eigen kleuren, maar ook dat werkt niet
Cassidy schreef:Wél goedkope anticonceptieOok al geprobeerd, maar dat zit niet lekker. En lopen is ook een beetje moeilijk als ze aan elkaar vastzitten...