Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wilawander schreef:Ja dat ken ik ook. Ik heb een ontzettend traag reactie vermogen waardoor ik op mijn jonge paard niet meer durfde te gaan zitten.... Is absoluut niet prettig.
Wilawander schreef:Toch denk ik dat je op moet passen door te zeggen als mensen kunnen rijden kunnen ze ook werken. Je ziet deze mensen niet de gehele dag en als ze op een slechts zijn laten ze zich vaak niet zien. (eigen ervaring) dus zie je alleen de goede momenten waardoor het lijkt dat ze alles kunnen. Ik denk dat dat voor een buitenstaande heel moeilijk is dat te kunnen beoordelen.......
Citaat:Klopt. Ik hoor weleens van mensen "MAar je ziet helemaal niks aan je, ook niet dat je een hersenbloeding gehad hebt"
Inderdaad, dank zij zelfbruiner, blush en wat make-up kan ik er een heel gezond gezicht opsminken
En omdat ik nogal zwaar ben, en niet uitgemergeld, denkt men ook snel "die is niet ziek"
hopla schreef:Ik vraag me dan af waarom ze wel heel vaak achter de computer kunnen zitten bokken en ook hun paarden kunen verzorgen en rijden.
Ik mag niet oordelen maar begrijpen doe ik het ook niet.