"Spijker" broeken probleem!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GiBo

Re: "Spijker" broeken probleem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 14:59

Replay heeft inderdaad ook de langere lengtematen. Capsize, wordt bij de LadySting verkocht, heeft ook broeken die erg lang vallen Lachen Die broeken zijn ook nog gewoon betaalbaar, misschien moet je daar eens kijken Lachen Verder hebben veel 'duurdere' merken inderdaad verschillende en dus ook langere lengtematen, maar als je goed zoekt vind je ook tussen de betaalbare merken wel langere modellen. Niet alle Only broeken zijn er in de langste lengtemaat bijvoorbeeld, maar ze zitten er wel bij Lachen

Frouk schreef:
ik ben afgelopen zaterdag nacht door mn favo spijkbroek gescheurd Huilen van het lachen nu moet ik dus echt weer opzoek naar een nieuwe!
Iemand verstand van al die modellen? want zie door de bomen het bos niet meer.. Tong uitsteken

Ben 1.75 en heb redelijk brede heupen en een goed gevormd achterwerk Tong uitsteken Ik las al iets over broeken met een iets bredere pijp dat dat mooi afkleed?

Ik zou kiezen voor een broek met rechte tot iets uitlopende pijpen. Niet te wijd en niet te smal dus Lachen

kerstkrans

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 15:15

mooi afkledend met redelijke heupen, en een achterwerk zijn broeken met wijd uitlopende pijpen.
schoenen met hakken eronder, waar de broek overheen valt.
de broek zoalgn mogelijk houden, dat kleed af.

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 15:19

Ik ken het probleem! Ik vind broeken altijd een onwijze ramp! Maar probeer de broeken van Take Two eens! niet alle modellen zijn een succes maar er zitten er wel een paar tussen die super zitten! en het is goeie kwaliteit!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 15:34

Ik heb W29 en L34/36 en bij de Only hebben ze er (als je er op tijd bij bent) wel vaak L34 broeken tussenzitten. Soms zelfs L36!

Verder haat ik het ook om broeken te kopen, omdat bij de meeste winkels de L34 nog te kort zijn (naar mijn smaak).
En ik vind Only broeken vaak niet leuk Huilen van het lachen

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 16:58

GiBo schreef:
Replay heeft inderdaad ook de langere lengtematen. Capsize, wordt bij de LadySting verkocht, heeft ook broeken die erg lang vallen Lachen Die broeken zijn ook nog gewoon betaalbaar, misschien moet je daar eens kijken Lachen Verder hebben veel 'duurdere' merken inderdaad verschillende en dus ook langere lengtematen, maar als je goed zoekt vind je ook tussen de betaalbare merken wel langere modellen. Niet alle Only broeken zijn er in de langste lengtemaat bijvoorbeeld, maar ze zitten er wel bij Lachen

Frouk schreef:
ik ben afgelopen zaterdag nacht door mn favo spijkbroek gescheurd Huilen van het lachen nu moet ik dus echt weer opzoek naar een nieuwe!
Iemand verstand van al die modellen? want zie door de bomen het bos niet meer.. Tong uitsteken

Ben 1.75 en heb redelijk brede heupen en een goed gevormd achterwerk Tong uitsteken Ik las al iets over broeken met een iets bredere pijp dat dat mooi afkleed?

Ik zou kiezen voor een broek met rechte tot iets uitlopende pijpen. Niet te wijd en niet te smal dus Lachen

Ik heb gekeken en niets zat mooi,wat een drama, ga nu vrijdag maar naar groningen, inderdaad iets met een wijdere pijp zat erg mooi Lachen