Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Keurig bod die ik zeker niet zou afslaan hoor. Gut, zie je het al voor je? Alleen jij die op hem mag rijden, je kunt zelf beslissen over hem wat je wilt, alles 
Wind schreef:Een IJslander van 18 is in vergelijking met een hele hoop andere rassen niet oud. Die van mij is net zo fit als toen ie 13 was! Maar zijn leeftijd is wel iets om rekening mee te houden.

Tjaldur schreef:Dank je! En ik weet voor 95% zeker dat ik hem ga kopen. Er is alleen 1 probleem: mijn ouders kunnen mij alleen maar uitlachen en zeggen dat zo'n oude doorgezakte knol over een jaar naar de slager kan. Mijn moeder heeft zelfs al bij de buren geïnformeerd wat je ervoor terugkrijgt als je een paard naar de slager brengt
. maar toen ze zagen hoe veel ik om de paarden gaf en wta het voor mij betekenden toen mocht ik er eentje. en nu beginnen ze het zelfs leuk te vinden
. echt paardenfreaks zullen het niet worden maar leuk vinden komt dan vast wel. en een oude knol naja boeiend
. je wilt toch alleen maar recreatief rijden. mijn zusje heeft (en ik rij haar ook nog regelmatig) een paardje van 23 jaar oud!
. schat van een beesje en kan voor het recreatiefe nog gewoon een hele lange tijd mee! gewoon kopen en heeel veel plezier er mee!
.. maar hou er wel rekening mee dat ze oud is he! jij kent haar dan al wat langer. maar als ze straks nog ouder word en jij krijgt de behoefte wat meer te doen?? dat had ik namelijk. want ik wil graag wedstrijden rijden en nu heb ik een paardje van 23 jaar
.. dus denk daar wel goed over na!
. Stiekum zijn ze toch wel trots hoor