Mijn moeder even gebelt (woont in Spanbroek) en die heeft op dit moment ook geen water meer. Ik stond al te vloeken op het PWN omdat het hier een paar weken geleden ook al raak was, maar ik ben dus niet de enige Hun site ligt ook plat.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 17-09-07 20:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Grote delen van Noord-Holland zitten zonder water. Probleem doet zich voor in ieder geval in heel West-Friesland en delen van Alkmaar en Schoorl. Het gebied lijkt zich uit te breiden. De oorzaak van de problemen zouden kunnen liggen in Hoorn, waar de straat de Stijgbeugel onder water staat. nadere informatie volgt.
Laatst bijgewerkt door SuuZzel op 17-09-07 20:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Is er niemand hier op bokt, die toevallig op de Stijgbeugel woont, die kan misschien verslag uitbrengen?! Dan kom ik misschien te weten of ik vanavond nog kan douchen.
Ik vond net al dat er zo weinig water uit de kraan kwam.. (Alkmaar) ga maar snel douchen denk ik, voor er niks meer is
Oke, uit de douche kwam alleen maar een koud ministraaltje... Hoop dat ze het wel een beetje snel weer oplossen, want ik zit hier nogal naar paard te stinken
Ze hebben de oorzaak van de storing nog niet gevonden. De PWN is er mee bezig. Het gebied is al wel weer uitgebreid.. Hoe lang het duurt voordat de regio weer water heeft is nog onduidelijk..