Studentencorps. Hoe denken jullie daarover?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 11:29

Wmijn, verhuur?? Bedoel je dat de dames dat allemaal niet gewoon konden aftikken Verward, dat zou helemaal erg zijn.
Overigens liepen de heren er ook behoorlijk uniform bij, maar dat is normaal he.

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 20:02

Karin"]
[quote="kayla schreef:
Haha ja ik zat op een kakschool en zo zagen ze er allemaal op het examengala ook uit ja Haha!

Ik ben ook op gala's van studieverenigingen geweest, niet eens van de doorsnee 'kakstudies' zoals rechten en geneeskunde, maar van o.a. medische biologie en letteren, en daar liep 'men' er ook zo bij hoor. Een gala is gewoon een feest 'in het net', ter gelegenheid van de oprichtingsdatum van een studenten- of studievereniging, niets meer en niets minder. Heeft niets te maken met kak of eenheidsworst.
[/quote]

Ja maar ze zagen er allemaal precies hetzelfde uit, zie de beschrijving van Lovely. Terwijl je heel veel verschillende jurken, sieraden etc hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 21:11

Overigens ben ik nu al bezig met mijn chique voor de kerst en daarbij ga ik de parels en het diadeempje echt ver uit de weg. Het zal wel iets flitsender worden denk ik:D.

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 20:23

oliebol, ben het oilillysjaaltje vergeten te noemen ! Frusty Koe Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 20:33

Oililly had ik vroeger toen ik klein was, eerst heette het trouwens Olly, maar dat verkocht niet zo goed. Mijn moeder vond op een gegeven moment dat ik het wel ontgroeid was en toen kreeg ik echte kleertjes. Haha!