Vriendje is aangeklaagt..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

zoetiej

Re: Vriendje is aangeklaagt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 17:29

Wat een nare situatie! Maar ik snap wel waarom ze die 'tom' nog niet hebben ondervraagd. Je moeilijk iedereen ondervragen van wie de naam genoemd wordt. Moet je lijkt me eerst een reden hebben.

Ik hoop dat alles goedkomt!

MeggieMea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-07 17:33

HALLO ZOETIEJ HEB JE HET TOPIC GELEZEN?? NEE!
HIJ IS DE GENE DIE AANGIFTE GEDAAN HEEFT!!!!!!!!!!!!!!!!! EN ER ZIJN NAAR 2 NAMEN VAN ONZE KANT GENOEMD!!!
MAAR DAT MEISJE IS HET NIET MAAR DUS DAT NEEFJE DIE IK HIER FF TOM NOEM.

Pff beetje jammer dat mensen gaan reageren als ze niet alles lezen!!

Nee maar zolang hij vast zit ivm het onderzoek kun je nog niets doen.
Maar zodra hij misschien morgen of deze week vrij komt is het zeker dat wij per direct aangifte gaan doen.
Het is een heel raar verhaal maar deze jongen was 6 toen hij al bovenop teddyberen lag te reppelen als een konijn.
Nou is het ook wel zo dat die dat van zijn moeder geleerd heeft die lag gewoon te seksen op de bank met vreemde mannen als hij aan het spelen was.
Maar toch is het niet normaal, en vergeet niet dat dit jongetje keivast liegen kan.
En daarbuiten HIJ altijd vroeger bij mijn vriend op de kamer wou slapen, en HIJ met mijn vriend samen wou douche, en HIJ altijd met hem s' avonds in bed tv wou kijken.
Natuurlijk hebben de ouders van mijn vriend dit nooit toegelaten want tja mijn vriend is 23 en Tom nu 11.
En toen was mijn vriend net in de pubbertijd dan wil je helemaal niet samen met je neefje douche en in 1 bed slapen enz.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 17:37

Jolliegirl schreef:
Ik vind het maar een raar verhaal, ik had het hier zeker niet bij gelaten.
sorry hoor.

En dan zou ik graag willen weten wat jij in al je deskundigheid wel had gedaan? Duivel

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 17:37

jeejtje wat een verhaal ... je bent er klaar mee hoop echt dat je vriend weer snel vrij is . en je moet je niet druk maken om mensen die niet kunnen lezen Lachen veel sterkte

MeggieMea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-07 17:39

Ja maarja het is wel vervelend als mensen reageren terwijl ze maar de helft gelezen hebben.
Wij gaan zeker tegen aangifte doen voor de tijd dat die vast heeft gezeten als die vrij komt.
Maarja morgen tegen de avond weet ik weer meer en laat ik weer van mij horen over hoe die dag gegaan is.

zoetiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 17:41

Sorry hoor ik wist niet dat mijn reactie zo ongepast was. En ja, ik heb het topic WEL gelezen. Maar ik wist niet dat het zeker was dat hij aangifte gedaasn had. Ik heb gelezen dat jullie dat dachten en dat jullie niet wisten wie er aangifte hadden gedaan. En dat jij hem of dat andere meisje er van verdachten, maar vooral hem. Meer heb ik niet gelezen. Dus wat ik bedoelde is dat als jullie misschien wel weten dat hij aangifte heeft gedaan, maar de politie niet weet of het nou wel of niet om een neppe aangifte gaat, lijkt me niet dat je iedereen ineens gaat verhoren die de verdachte ook maar zegt. Ik heb echt alles gelezen, maar miscshien heb ik net 1 stukje gemist. En dan hoef je niet zo agressief te reageren.

En je kan ook wel rustig reageren hoor! Ik postte zelf ook niet agressief, dus iets rustiger kon wel. at begrijp ik ook.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 17:43

Vind je reactie ook wat minder mogen, maar hoe weet je eigelijk zeker dat je neef dat gedaan heeft, politie heeft dat niet bevestigd als ik jou verhaal lees?

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 17:46

Bálen man. En nu maar hopen dat ze hem ondschuldig verklaren. Hopen Hopen Hopen is denk het enige wat je kan doen? Sterkte hé!

isaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 17:47

Wat een drama zeg...............als je vriend onschuldig is dan komt de waarheid wel boven tafel, maar voor zo'n jong mannetje als Tom en dan al zo bedorven in zijn hoofd die heeft echt hulp nodig.
Maar ze mogen je vriend zolang mogelijk vasthouden totdat zijn onschuld bewezen is en dan moet jouw vriend ook echt met bewijzen komen zodat deze aanklacht kant noch wal raakt.
Maar dat wordt een beste klus vooral omdat het zolang geleden is.

Een zusje van mijn vriendin was altijd oppas geweest van haar nichtje en toen beide families ruzies kregen hebben ze haar ook aangeklaagd wegens misbruik, dat heeft maanden geduurd tot alles boven water kwam........tig gesprekken met instanties, psychologen etc. en het heeft haar zo'n douw gegeven, ze heeft er nu nog last van.
En dat alles om wraak Boos!

Sterkte ermee.

Lenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 17:47

pNg schreef:
als je vriend echt niks gedaan heeft komt dat vanzelf uit.
als zij liegt l*lt ze zich vanzelf klem.
succes ermee, komt vast allemaal goed!

Gelijk heb je!
Edit, als Tom liegt*
Laatst bijgewerkt door Lenja op 04-09-07 18:25, in het totaal 1 keer bewerkt

irene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 17:50

Jeetje heftig zeg, ben benieuwd hoe het verder afloopt.

Hobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 17:52

Mensen kunnen niet zonder meer worden vastgehouden bij de politie. Na de eerste 6 uur kan een verdachte in verzekering gesteld worden door de Hulpofficier van Justitie. Daarna kan de inverzekeringstelling verlengd worden met nog een keer drie dagen door de Officier van Justitie. Vervolgens kan de rechter beslissen of een verdachte in bewaring wordt gesteld (14 dagen), waarna voorlopige hechtenis kan volgen (max. 90 dagen). De Hulpofficier, Officier van Justitie en de rechter zullen voor het maken van deze beslissing zeer kritisch kijken naar het verloop van het onderzoek.
Zedenzaken worden bij de politie altijd afgehandeld door een zeer deskundig team. Dit team is ook bekend met het feit dat er valse aangiftes gedaan kunnen worden. Normaal gesproken volgt verlenging van de inverzekeringstelling als er tijdens het onderzoek belangrijke informatie naar voren komt die verder uitgezocht moet worden.
Ik begrijp dat de TS er vanuit wil gaan dat haar vriend onschuldig vast zit, maar hou er ook rekening mee dat er wél wat gebeurd kan zijn.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 17:54

xx_Horsiex schreef:
Jolliegirl schreef:
Ik vind het maar een raar verhaal, ik had het hier zeker niet bij gelaten.
sorry hoor.

En dan zou ik graag willen weten wat jij in al je deskundigheid wel had gedaan? Duivel

Nou ik had hem niet laten vasthouden.
Dit mag de politie NIET!
mijn buurvrouw is notabene politie, en die heetf dit ook gelezen.
en dit is een belachelijke zaak, je kan zelfs nog aanklacht doen tégen de politie, want dit mag echt niet!
er is geen bewijsmateriaal namelijk..

Zal ik voor de grap ff zegge ? : ja die en die heetf mij misbruikt
reken maar dat ze niet bij je op de stoep staan/

ik hoop voor je dat je vriend echt niets gedaan heeft, ze mogen hem namelijk om deze reden niet vasthoude!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 18:01

Jemig wat een drama zeg.. Die Tom he, echt als hij zoiets verzint, dan mag die wel naar een gesticht gaan! 11 jaar, en dan al zoiets zeggen, vind ik echt erg. Maarja, als je zo'n opvoeding hebt gehad.. Hopen dat er z.s.m. duidelijkheid komt! Succes mt de zaak! Ach gut

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 18:03

Jolliegirl: Ik denk dat je buurvrouw toch nog even terug moet naar de politieschool. Voor zedendelicten hoef je geen direct bewijs te hebben, omdat het niet te bewijzen valt omdat er geen getuigen van zijn. En van 90 % van de aangehouden mensen is geen bewijs direct voorhanden. Een vermoeden is al genoeg hoor.

Misschien is Tom wel onder behandeling bij therapheuten die dit aan het licht hebben gebracht.

En idd moet TS er heel erg rekening mee houden dat haar vriend best wel eens wél schuldig kan zijn.

Als dat jongetje 4 jaar in huis gewoond heeft bij haar vriend en zo'n afwijkend gedrag vertoonde dan vraag ik me af waarom de ouders van haar vriend het kind niet onder medische behandeling hebben gesteld.

MeggieMea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-07 18:10

Nou het gaat hier nou eenmaal zo dat per dag word gekeken of die vast word gezet en wat ik in mijn dag verslag van vandaag heb vertelt.
Ik kan er verder niets aan veranderen.
Het is dus afwachten morgen wat er komt en wat de officier van de zaak denkt na het verhaal van mijn vader en mij.
dan word beslist hoe lang die zitten moet om voor te komen of dat die vrij gelaten moet worden.
Dit neeftje staat ook onder iemand maar weet niet hoe ze dit precies noemen.
Eind vorig jaar is Tom daar ook geweest nadat het verhaal dat die zou zijn verkracht op school en in het tehuis heeft verteld.
Hieruit waren hun gewoon verplicht eerst te kijken wat hij zegt na een poosje en dat hebben ze gedaan en hij beweert het nog, dus is het hun plicht hier een melding van de maken
En zolang het onderzoek loopt mag mijn vriend niet met iemand spreken tot het allemaal is uitgezocht.
Die gene waar hij onder staat daar hebben wij vanmiddag mee gebeld en die vertelde dit ons allemaal en daardoor weten wij dus ook zeker dat Tom het is.
En daarna dat de politie wist dat wij met die gene gesproken hadden gaven ze het ons ook toe en wouden ze graag met zijn echte vader spreken morgen.
(mijn vriend heeft een stiefmoeder, en met zijn egte moeder heeft hij totaal geen contact)
En die kan ze dan vertellen hoe Tom vroeger was, en dat die al zo vroeg met seks bezig was en dat die zelfs van mijn vriend zijn vader een mega oud seksboekje met plaatjes gevonden heeft en die altijd mee wou nemen naar school en hij op teddyberen lag te reppelen net als een konijn.
En TOM altijd op zolder wou slapen, want daar sliep mijn vriend altijd, en nu nog steeds is nog thuis wonend.
En TOM altijd met mijn vriend wou douche, en TOM altijd elke avond als mijn vriend boven even tv keek bij hem op de kamer wou kijken.
Maar mijn vriend zijn ouders hebben dit allemaal nooit toegelaten mijn vriend was zelf toen aan het pubberen en dan weet je het wel bij jongens die hebben geen behoefte om zich dan bloot te geven aan wie dan ook.
Tom heeft geen enkel bewijs behalve zijn woord. Mijn vriend heeft ook zijn woord maar hij kan via die meneer waar Tom onderstaat aantonen dat hij toen al niet seksueel misbruik is en mijn vriend zijn vader die is als getuige dat hij hem vroeger elke minuut van de dag in de gaten moest houden dat die anders een kussen of iets maar pakte en zijn broek uit trok en ging reppelen op het voorwerp enz. enz.
Hoezo is hij misschien wel schuldig Tom staat onder iemand die toezicht tot die 21 jaar is en er was toen nooit iets aan de hand zoals tom zelf altijd zei. Maar die seksueel gedrag kwam gewoon door zijn moeder en moest in de gaten gehouden worden.
Verder was er niets aan de hand, hij is voordat die daar officeel kwam te wonen getest om te kijken of die was misbruikt of dat er een kans van misbruiking was.
Nou die beide dingen zijn uitgesloten.
Dus ik snap het niet hoor
Laatst bijgewerkt door MeggieMea op 04-09-07 18:14, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 18:13

Als die zo een gedrag naar je vriend vertoonde snap ik eigelijk niet dat die ouders nooit iets mee gedaan heeft..
Wat echt geen normaal gedrag is, eerder gedrag die ik herken .........

Denk trouwens dat de politie ook gaat zeggen dat je niet elke minuut iemand in het oog kan houden Knipoog
Dat kan niemand....

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 18:51

Wat je eigenlijk probeert te zeggen TS is dus dat een kind van 6 jaar jouw vriend probeerde te verleiden.

Wat deden de ouders van jouw vriend er dan aan behalve hem 24 uur (?) per dag in de gaten houden?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 18:54

slimmerik schreef:
Jolliegirl: Ik denk dat je buurvrouw toch nog even terug moet naar de politieschool. Voor zedendelicten hoef je geen direct bewijs te hebben, omdat het niet te bewijzen valt omdat er geen getuigen van zijn. En van 90 % van de aangehouden mensen is geen bewijs direct voorhanden. Een vermoeden is al genoeg hoor.

Misschien is Tom wel onder behandeling bij therapheuten die dit aan het licht hebben gebracht.

En idd moet TS er heel erg rekening mee houden dat haar vriend best wel eens wél schuldig kan zijn.

Als dat jongetje 4 jaar in huis gewoond heeft bij haar vriend en zo'n afwijkend gedrag vertoonde dan vraag ik me af waarom de ouders van haar vriend het kind niet onder medische behandeling hebben gesteld.

ga jij dit mijn buurvrouw maar even wijsmaken Haha!
Er is géén bewijs, en dus als ik nu de politie zou bellen? zouden ze dan ook iemand direct oppakken?

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 18:54

Maar, als jou vriend 23 is en jij 18, was hij dus ook tegen de regels in toen hij wat met jou begon, toen was jij dus 17. Misschien dat dit is gemeld?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 18:55

Dan zou er niet zo'n probleem van gemaakt worden LadyElmira, want de TS-er heeft dit gemeld, zei ze Lachen

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 18:59

Hmm ik vind het gewoon raar dat een jongetje van 11 zo op z'n woord gelooft word, heb verder overigens geen verstand van politiezaken. Maar dit komt me gewoon een beetje vreemd voor.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 19:00

Of er is iets aan de hand.
Of degene die aangifte heetf gedana heeft straks ene giga probleem wegens misbruikt maken van politie.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 19:02

ik vind het maar een raar verhaal Lachen maargoed, de waarheid komt altijd wel een keer boven water

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 19:03

JustBepr0ud schreef:
Hmm ik vind het gewoon raar dat een jongetje van 11 zo op z'n woord gelooft word, heb verder overigens geen verstand van politiezaken. Maar dit komt me gewoon een beetje vreemd voor.

Vind eigelijk van niet, wat ts beschrijft is niet normaal wat het ook is .
Waarom zou je een kind van 11 niet op woord geloven, vind ik wel vreemd moeten ze wachten tot ze meerderjarig zijn om aangifte te doen?
En hoe kan een kind van elf zoiets bewijzen, ben blij justitie op woord werkt. Knipoog zou anders maar raar zijn

En denk ts is eens in een topic te hebben gezien maar weet niet zeker