Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolliegirl schreef:Ik vind het maar een raar verhaal, ik had het hier zeker niet bij gelaten.
sorry hoor.
pNg schreef:als je vriend echt niks gedaan heeft komt dat vanzelf uit.
als zij liegt l*lt ze zich vanzelf klem.
succes ermee, komt vast allemaal goed!
xx_Horsiex schreef:Jolliegirl schreef:Ik vind het maar een raar verhaal, ik had het hier zeker niet bij gelaten.
sorry hoor.
En dan zou ik graag willen weten wat jij in al je deskundigheid wel had gedaan?
slimmerik schreef:Jolliegirl: Ik denk dat je buurvrouw toch nog even terug moet naar de politieschool. Voor zedendelicten hoef je geen direct bewijs te hebben, omdat het niet te bewijzen valt omdat er geen getuigen van zijn. En van 90 % van de aangehouden mensen is geen bewijs direct voorhanden. Een vermoeden is al genoeg hoor.
Misschien is Tom wel onder behandeling bij therapheuten die dit aan het licht hebben gebracht.
En idd moet TS er heel erg rekening mee houden dat haar vriend best wel eens wél schuldig kan zijn.
Als dat jongetje 4 jaar in huis gewoond heeft bij haar vriend en zo'n afwijkend gedrag vertoonde dan vraag ik me af waarom de ouders van haar vriend het kind niet onder medische behandeling hebben gesteld.
JustBepr0ud schreef:Hmm ik vind het gewoon raar dat een jongetje van 11 zo op z'n woord gelooft word, heb verder overigens geen verstand van politiezaken. Maar dit komt me gewoon een beetje vreemd voor.