Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JuulenJulia schreef:Maar vinden jullie het niet eng dat er dadelijk ''krakers a.k.a. zwervers'' jullie kraakpandje binnenvallen?
Nathalie schreef:Dat is idd wel een naadeel. Je brengt niet zo snel echt sfeer in je huisje omdat je er elk moment uitgezet kan worden.
Hoe zit dat bij die verenigingen waar jullie van huren? Krijg je daarvan te horen hoelang je ongeveer kunt blijven, of hoor je gewoon in 1 keer dat je er binnenkort uit moet?
En hoelang duurt het ongeveer voordat je een woning hebt? (dus vanaf het moment dat je je inschrijft)
Nathalie schreef:Dat is idd wel een naadeel. Je brengt niet zo snel echt sfeer in je huisje omdat je er elk moment uitgezet kan worden.
Hoe zit dat bij die verenigingen waar jullie van huren? Krijg je daarvan te horen hoelang je ongeveer kunt blijven, of hoor je gewoon in 1 keer dat je er binnenkort uit moet?
En hoelang duurt het ongeveer voordat je een woning hebt? (dus vanaf het moment dat je je inschrijft)
Nathalie schreef:2 weken vind ik opzich nog wel mee vallen. Stelde me meer 1 of 2 dagen voor.
Ik zag toevallig op 1 van de sites die ik bezocht heb ook een enorme villa bij mijn ouders in de buurt......![]()
Jammer dat ik nog een paar maanden moet wachten...
GreyHorses schreef:Nathalie schreef:2 weken vind ik opzich nog wel mee vallen. Stelde me meer 1 of 2 dagen voor.
Ik zag toevallig op 1 van de sites die ik bezocht heb ook een enorme villa bij mijn ouders in de buurt......![]()
Jammer dat ik nog een paar maanden moet wachten...
Op welke site kun je dat vinden?