nienke1208 schreef:Ow.. Ok, dat heeft dus ook geen zin
Wat een ge-k-l-o-o-t!!!
Ik ga ff op trosforum kijken!
Volgens mij kan je provider het weldegelijk blokkeren! En zodanig dat je dus ook geen kosten meer krijgt. Bij mij hebben ze dat gedaan iig!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nienke1208 schreef:Ow.. Ok, dat heeft dus ook geen zin
Wat een ge-k-l-o-o-t!!!
Ik ga ff op trosforum kijken!
Citaat:Vodafone kan hier weinig aan doen. Die is net zo schuldig als bijvoorbeeld de TPG, die maandelijks de boeken van de boekenclub aflevert, waar iemand in een vlaag van verstandsverbijstering voor heeft getekend
Linda schreef:Beauty_yana0 schreef:Weet iemand het rechtstreekse nummer van telefuture?Krijg namelijk zon knap irritante helpdesk waar ik mijn vraag na de piep moet in spreken, maar ik wil dus echt iemand aan de telefoon hebben.
Telefuture International Holding
Albert Plesmanweg 57
3088 GB Rotterdam,
NETHERLANDS
Phone: +31 0 104286790
Visconti schreef:Mijn zusje heeft exact het zelfde gehad bij vodafoneOok zo'n stom bedrijf, volgens mij had ze toen ooit één keer een ringtone aangevraagd. Volgens vodafone was ze daardoor een abbonement aangegaan, maar daar wist ze zelf helemaal niks van. Ze kreeg er ook nooit smsjes ofzo van, ze moest alleen wel betalen. Ik vond destijds dat vodafone dat echt stom aanpakte, "als je een abbonement aanvraagd van een krant en die lees je vervolgens niet moet je die ook betalen" was hun antwoord, maar een krant vraag je aan en hier was abosluut niet om gevraagd!
dems75 schreef:"dan zal je je wel ergens voor aangemeld hebben en de kleine lettertjes niet goed hebben gelezen" of iets in die strekking.
Het is toch te belachelijk voor woorden dat dit soort wanpraktijken als "gewoon" worden beschouwd???
gekke_koei schreef:mijn vriend heeft bij telefuture gewerkt en het zijn idd hele handige mensen daar
ik denk idd ook niet dat je je kosten terug hoeft te verwachten.
wij hebben dat idd met de eci gehadje doet ff iets en voor je het weet zit je iedere maand ofzo aan 2 kneuzenboeken vast.
daarom sms ik nooit naarat soort instanties... je weet nooit wat voor een rommel je terug krijgt en hoeveel je er voor gaat betalen.