Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jurjen schreef:Goed dat je 't gaat vertellen, al vind ik persoonlijk dat je er wel wat lang mee hebt gewacht. Misschien dat je ouders wel wat boos reageren, maar later zijn ze alleen maar blij dat je 't toch hebt verteld en zij wensen ook 't beste voor je
_Skess_ schreef:@luna1986
Het is echt heel moeilijk om het je ouders te vertellen. Je ouders accepteren het op een gegeven moment echt wel. In het begin bij mij absoluut nog niet...maar dat komt echt wel goed! Heel erg veel succes hoor!

detour schreef:Hoi. Ik zou open kaart spelen. Niet zo veel verantwoordeljikheid nemen voor je vriend. Geen mensen in bescherming nemen; als ze er later achter komen heb je een groot probleem.
Het zal wel strijd geven,maar uiteindelijk meer rust.
Dit is alleen maar meer last die je meetorst.
Heb zelf ook ooit met de goede bedoelingen een relatie verzwegen (anderhalf jaar lang). kwamen mijn ouders er op een andere manier achter. Zo'n spijt had ik...
Hoop dat je iets met de adviezen kunt hier, doe er wat mee hoor!

Dan is het grappig om nu terug te zien dat ze een relatie hebben. Maar ik kan me geen betere schoonbroer bedenken! Heel veel succes met het vertellen. Zodra je ouders zien dat jij er voor de volle 100% voor gaat dan snappen ze het misschien wel. Denk dat het sowieso bij iedereen verschillend is. Succes ermee. 
Dat zou ik nooit doen.