Je relatie beeindigen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ronja

Re: Je relatie beeindigen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 14:26

Mannen verdwijnen gewoon geruisloos Hamer lafaaaaards!

woeps dat was even wat persoonlijke frustratie Haha!

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 14:26

go ronja haha

hier krijg ik hem maar niet weg , verdween die maar geruisloos
probleem opgelost

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 14:28

Mannen vinden het inderdaad altijd wel best, er hoeft niks te veranderen.. Dan laten ze heel even zien dat ze écht wel hun best doen door 2 weken mee te werken en dan vervallen ze weer in hun oude patroon

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 14:37

Tsja... veel mannen nemen alles sneller zoals het is en blijven liever in de bekende ellende hangen dan dat ze er iets aan doen en in een nieuwe onbekende situatie terecht komen. Maar dat zie je ook veel bij vrouwen.

Ik zie mezelf toch niet zo. In het onmogelijke geval dat mijn vriendin met een ander zou gaan, dan zou ik toch echt alleen verder willen. In zoiets zou ik niet door willen modderen.

Mannen komen misschien niet op het idee dat je er iets aan kunt doen. Ik denk dat ze geen uitweg zien of zo... Veel mannen zijn voor hun 'leven' ook afhankelijk van hun vriendin. Die regelt de uitjes, familiebezoekjes etc. Vrouwen zijn veel ondernemender (iig in wat ik om me heen zie) dan mannen.

Mannen zijn bang voor een isolement als het uitgaat (gok ik). Als je paarden hebt, hoef je je daar niet druk om te maken omdat je altijd wel wat te doen hebt. Dus ben je minder 'wanhopig afhankelijk' in je relatie, komt er dus minder druk op de relatie en heb je een prettigere relatie.

Oftewel: als alle mannen nou een paard nemen, hebben we straks veel minder echtscheidingen in Nederland! Haha!

Maar zelf ben ik ook niet perfect, ik bleef ook een beetje in 'ellende' hangen toen ik alleen was. Dat merk ik sinds ik een vriendin heb. Zij lost problemen op terwijl ik dan nog niet eens doorhad dat er een probleem was. Dan denk je steeds weer: hee, dat is handig, zo gaat het veel makkelijker, waarom heb ik dat niet bedacht?
Of: Hee, zo kan het ook.

Zo klinkt het heel lief. Maar in werkelijkheid roep ik natuurlijk eerst dat haar suggestie dom is en nergens op slaat en als ik er dan een nachtje over heb geslapen en het een goed idee vind, doe ik alsof het mijn idee was Haha! Haha! Haha!

Nu maar hopen dat ze onze relatie niet als een probleem ziet Haha!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 14:40

Veel mannen zijn moederskindjes, die deed veel voor ze. Doet hun vriendin dat ook zijn zij compleet tevreden want dat is bekend gebied. Moeten ze zelf dingen gaan doen snappen ze dat niet waarom, want zo ging alles toch goed?

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 14:42

Toen we het huis uit werden gezet bij mijn schoonvader (out of hell Duivel ) ging het balletje aan het rollen. Ik begon me aan hem te irriteren (opnemen voor zijn vader terwijl die zijn leven controleerde en mij het liefst uit beeld zag verdwijnen) had geen zin meer in fysiek contact en was liever alleen. Toen het weer wat beter ging waren we meer broer en zus en hebben besloten om er een punt achter te zetten.. twee weken later kwam ik erachter dat hij in de laatste week van onze relatie was vreemdgegaan.
Nu mis ik hem en ik hou ook nog wel van hem maar ik denk wel dat ik de juiste keus heb gemaakt. Ook omdat het nooit meer zou kunnen boteren tussen mij en zijn vader en hij de hand boven zijn vader houdt terwijl ik het keer op keer voor hem opnam. Mijn volgende vriendje heeft iig geen gescheiden ouders en het zijn "normale" mensen. Je kunt nog zoveel van elkaar houden maar je kan nooit tussen kind en ouder gaan instaan, dat doet zeer maar ik weet zeker dat ik de goede keus heb gemaakt.

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 14:45

toen ik na 3 1/2 jaar alleen nog maar tamme gevoelsn had, heftige gevoelens voor een ander kreeg, en me iedere dag irriteerde, wat hem ook weer zeer deed doordat ik liep te zeiken om niks.

we hadden gewoon geen toekomst samen.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 14:48

zydeco schreef:
go ronja haha

hier krijg ik hem maar niet weg , verdween die maar geruisloos
probleem opgelost

hahahaha jah dat zou makkelijk zijn he Knipoog

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 14:51

BrittKitt schreef:
Veel mannen zijn moederskindjes, die deed veel voor ze. Doet hun vriendin dat ook zijn zij compleet tevreden want dat is bekend gebied. Moeten ze zelf dingen gaan doen snappen ze dat niet waarom, want zo ging alles toch goed?

ja precies zo'n 1 was mijn ex dus ook, die luisterde ook na zijn ouders dat hij het uit moest maken
of uitmaken of het huis uit, maar die jonge was zo klein gehouden vooral door zijn moeder dat hij een achterstand had,

Zijn moeder, liet het dan ook mooi aan haar man over om te melden dat het of uit moest of dat hij kon ophoepelen en nooit meer welkom was in het oudelijke huis

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 14:52

Jongens blijven niet voor niks soms tot midden twintig nog thuis wonen Cool
Terwijl ik blij was op mn 17e om op eigen benen te staan!

(uiteraard zijn niet alle mannen zo, maar een heel aantal wel Tong uitsteken )

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 14:54

Euh.... Waarom neem je dan met zo iemand?
Ik bedoel, als ik vrouw was en ik kreeg iets met iemand en die ging ervanuit dat ik de afwas etc. wel even doe, dan leg je toch uit dat die tijd voorbij is en dat hij anders zijn koffers kan pakken?
Ik zou liever alleen zijn dan een huisslaaf.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 14:55

heb je het nou tegen mij?

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 14:55

tjah arno men zegt niet voor niks liefde maakt blind

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 14:58

Nee het gaat niet om afwas en dat soort dingen. Maar ook om probleemoplossend vermogen dat ze nooit hebben ontwikkeld omdat mams daarvoor was zeg maar Tong uitsteken
Als je dus samen problemen hebt ziet hij die niet, dat is wat er ook gezegd wordt met mannen vinden het wel best.
Laatst bijgewerkt door Britt op 19-07-07 14:59, in het totaal 1 keer bewerkt

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 14:58

Mea schreef:
Wanneer wist je het zeker dat je je relatie beter kon beeindigen?

toen ik mijn ex vriend in mijn kleren aan trof op de bank Bloos!
en hij daarna vrolijk vertelde dat hij dit vaker deed als ik niet thuis was Scheve mond

Ronja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:00

Oh my gosh eerjuh22 Lips are sealed

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:00

Oei.. Dat is ff slikken zeg! Weet niet of ik mn kleren daarna met net zoveel prettigheid zou dragen als daarvoor Bloos

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:02

eertjuh22 schreef:
en hij daarna vrolijk vertelde dat hij dit vaker deed als ik niet thuis was Scheve mond

hihi sorry maar dit is wel een van de meest opvallende die ik hier tussen heb zien staan Nagelbijten / Gniffelen
weet niet hoe ik zou reageren als ik zoiets mee zou maken..

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:02

heb ook al mijn kleren van toen de deur uit gedaan.. Knipoog
hij had zelf best een dikke pens en hij propte zijn lijf in mijn maatje 36.. Bloos!
hij propte zelfs zijn voeten in mijn open zomerschoenen Nors opkijken

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:03

ik maakte het uit toen ik er achter kwam dat mijn vriend eigenlijk meer een junk was dan een af en toe gebruiker om het zo maar te zeggen... niet echt relax als je een laatje opentrek om een cd te pakken en er ligt een lijntje op Ach gut

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:04

@eertjuh: Bwahahaha. Lijkt me best een leuk om mijn vriendin aan het schrikken te maken Knipoog
Alleen pas ik er niet in.

@suusiej: ik had het tegen iedereen die zeg maar met een jongen die niet wilde afwassen had.

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:07

arno8 schreef:
@eertjuh: Bwahahaha. Lijkt me best een leuk om mijn vriendin aan het schrikken te maken Knipoog
Alleen pas ik er niet in..

geloof mij, de grond zakt onder der voeten vandaan hoor Knipoog
als je echt wilt dat het past, past het wel hoor, ik heb het bewijs gezien i.r.l. Bloos! het is alleen geen gezicht Knipoog

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:14

eertjuh22 schreef:
Mea schreef:
Wanneer wist je het zeker dat je je relatie beter kon beeindigen?

Nagelbijten / Gniffelen jeetje zou me kapot schrikke Scheve mond

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:15

eertjuh22 schreef:
heb ook al mijn kleren van toen de deur uit gedaan.. Knipoog
hij had zelf best een dikke pens en hij propte zijn lijf in mijn maatje 36.. Bloos!
hij propte zelfs zijn voeten in mijn open zomerschoenen Nors opkijken

ROFL sorry klinkt best ziek
Laatst bijgewerkt door S_uus op 19-07-07 15:17, in het totaal 1 keer bewerkt

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:17

arno8 schreef:
@suusiej: ik had het tegen iedereen die zeg maar met een jongen die niet wilde afwassen had.

oke Knipoog .. hij woont nu met een vriendin van me samen omdat zn ouders dat wilden hebben Scheve mond
hij doet daar ook vrij weinig, toen ze terug kwam van een weekend weg met dr vriend lagen dr allemaal vreemde mensen op de bank , de afwas niet gedaan, de was zat nog in de wasmachine en in de droger precies zoals toen ze wegging, er was niet gestofzogen niet gedwijlt het hok van het konijn niet verschoont enz.. ze is het eigenlijk behoorlijk zat