Proud to be Fout (verslag en......... foto's!!!)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 20:22

Hmmmm is dat een compliment als je 'de foutste' bent??? Bloos Haha!
Ben erg benieuwd naar die foto's }>

Grappig dat je bij de Schoenenreus werkt, ik heb er ook anderhalf jaar gewerkt een paar jaar geleden. En ja, daar kun je inderdaad erg foute kleding uitzoeken Lips are sealed
Werk je er al lang trouwens? Wie weet hebben we elkaar wel eens aan de telefoon gehad, ik moest op maandag en donderdag altijd allerlei filialen afbellen voor vraagparen.

missy_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 21:39

Lautje schreef:
Het leek ons toch niet zo'n goed idee om de stad nog onveilig te maken Schijnheilig , dus zijn we lekker veilig in het gebouw gebleven. Haha!
Slecht he? :S

tsssk watjes! Schijnheilig ik zou het ook niet aangedurft hebben om de stad in te gaan Haha!

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 00:05

whaha *LOL* jee dat is idd erug fout :p Nou jullie hadden dan in ieder geval wel heel veel lol! Lijkt me ook wel erg leuk om zo'n feest meete maken alleen dan als toeschouwer *LOL*

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 13:07

K ben errug benieuwd, k weet hoe fout jij in een AH winkelkarretej kan zitten, dus dit zal vast ook ontzettend gelukt zijn Tong uitsteken

/me in afwachting van de foto's Haha!

Lautje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-02 16:07

Death_Squad schreef:
K ben errug benieuwd, k weet hoe fout jij in een AH winkelkarretej kan zitten, dus dit zal vast ook ontzettend gelukt zijn Tong uitsteken

/me in afwachting van de foto's Haha!

Joh, was dat zooo fout dan in dat winkelwagentje? Schijnheilig
Twas in ieder geval wel supercool! Cool Ik blij dat ik niet bekend ben in Purmerend.... (tja, wel na dat avontuur met karretje, of heet dat berucht?? Lips are sealed Schijnheilig

Nog ff geduld voor de foto's...

vvtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 19:27

Ik hoop wel dat je ze post voor 3 november, ik moet wat hebben om je te pesten. Tong uitsteken