Helderzienden, geloof jij het of niet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Muzefee

Re: Helderzienden, geloof jij het of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:45

Bij mij zal ik twee voorbeelden omschrijven die in de reading zijn terug gekomen;

#1; Ze wist te vertellen dat ik na het poetsen áltijd even over de plek van het zadel poetste, als ze niet gezweten had. NIEMAND, maar dan ook niemand heb ik dit ooit verteld, waarom zal ik zoiets 'onzinnigs' vertellen ?

#2; Ze wist het overleden veulen van mijn pony te beschrijven, die ik zelf amper heb gekend. Dit heeft mij érg geraakt en mij zeker gemaakt van het feit dat het klopt. Ik heb géén foto's van het veulen kunnen maken, HOE kan iemand, die het veulen dan nooit heeft gezien, waar ik geen beschrijving van heb gegeven, een veulen zo omschrijven ?

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:47

shadowflower schreef:
je gaat je gang .. doe het voor een paard waar jij bij vind dat het nodig is en wat van jezelf is ... denk je nou echt dat ik bij elke reading een profiel ga zoeken /bekijken enzo en ook als mensen via mijn mail mij benaderen Tong uitsteken zou er bijna een dagtaak aan krijgen .. nee dan doe ik nog wel een rondje horeca werk erbij hoor ^^

Nee ik zeg niet dat je dat doet..
Maar we willen het officieel bewijzen hier in dit topic, dan moet dat dus ook netjes gebeuren.

Ik ga een goede foto en een paard uitzoeken!
(heb er al een op het oog...)
Dan Pm ik je en zal ik een bedrag over maken en jij doet het consult.. ik Pm een andere bokker.. met het "levensverhaal" van het dier!
Dan kijken we of het een beetje overeenkomt!! Haha!

Ik ben namelijk best nieuwsgierig!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:47

Helderziendheid daar geloof ik niet in....dan waren het allemaal miljonairs toch. Mensen die door strijken/blazen etc. pijnen weg halen.... Daar geloof ik gedeeltelijk in. Ik ga er ook van uit dat een gedeelte van de genezing door de patient zélf veroorzaakt wordt.

Waarzeggers/readers en ander gezweef bij dieren daar kan ik alleen maar hartelijk om lachen. Haha!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:48

Moeten we alleen even een onafhankelijke bokker (misschien een modje) hebben waarvan we allebei overeen zijn dat ze onafhankelijk is!
ZOdat ik die het verhaal van het paard kan PMen!

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:48

je gaat je gang ...... verwacht ook niet dat als je me mailt dat ik weet wie je bent ^^ en ik hoop dat ik je ogen kan openen ... voor mij hoef je ook echt niet iemand anders te mailen .. vaak zegt je reactie aan de telefoon genoegt toch
want ik doe mijn readings nou via de telefoon

Utan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:49

BitchyWitchy schreef:
Gaaaaaaaaaaaaaan we weer.......... er is al eens een topic over geweest en ook daar ging het steeds van "bewijs me dit "en "bewijs me dat"..........
Weet je wat ik raar vind, als je een reader vraagt om bewijzen, dan schilderen de meeste je af als een of andere geldklopper die alleen maar een gratis reading probeert te regelen. Het is toch heel normaal dat als je iets niet gelooft, en andere willen je proberen wel te laten geloven, dat je dan om bewijzen vraagt Verward

BitchyWitchy schreef:
Een goede reader laat zich niet eens verleiden tot dit soort spelletjes....
Dat je dit dan ook een spelletje noemt, zegt in mijn ogen ook al genoeg. Hierdoor win je iig niet aan geloofwaardigheid.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:51

Shadowlover, wat voor cursussen dan? Lachen Heb op je site niks gelezen nl. Lachen

Muzefee, door wie is jouw reading gedaan? Lachen

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:52

die vrouw van kyran die heeft mij zonder dat ik t wist ook al een keer uitgetest en die heeft er geloof ik ook wel wat aan gehad (ja dat magere paard wat toen dood is gegaan ) ik wist niet eens dat t dier bestond totdat ik wist dat ik uitgetest werd en ging zoeken op bokt (na dat ze het had gezegt dus)

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:53

Ik ben zo vrij een paar stukjes van mijn consult door Shadowflower te plaatsen;

Vooraf is dus niks verteld oid. Lachen Ik heb haar na het eerste stukje nog gevraagd het veulen te omschrijven, die omschrijving lees je in het tweede stukje. En ze heeft gewoon gelijk, in mijn geheugen staat een kolletje met een kronkeltje naar boven en een kronkeltje naar beneden, gegrift. Lachen

Ik merk dat je paard veel verdriet heeft van het veulen.
Ik weet niet of dit is wat afgelopen jaar is gebeurt maar ze heeft daar echt heel erg veel pijn aan gehad. Was die foto van toen ze drachtig was want ik krijg een wezentje erbij te zien ? of het is het wezen wat nu over haar waakt. Dat kan natuurlijk ook …. Een mooi bruin/vos veulen met een blesje

het veulen was echt zo n draakje ... zo zag die eruit... heel erg vrolijk ... Ik heb echt geen idee of dat het veulen is wat nu in haar buikje zit of wat is overleden ..... het veulen wat ik zag had echt zo een "kronkelweggetjes"kolletje ... met een soort van golfjes erin .... Ik weet niet hoe ik het beter kan uitleggen.....

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:54

polariteits massage ... aura healen .. en nog iets dat je leert wat aura's zijn ed en magnetiseren ... t gaat ook niet om de cursus maar dat ik me dusdanig heb ontwikkeld daar dat ik nu dit werk kan doen ... en ik meer van chakras ed afweet en mezelf heb leren kennen ... want reken maar dat dat confronterend is

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:55

heb ik een consult voor jou gedaan dan ?

Muzefee

shadowflower schreef:
heb ik een consult voor jou gedaan dan ?

Ja Is alweer een tijdje geleden, ergens in 2006.

HummerTime

Utan schreef:
BitchyWitchy schreef:
Gaaaaaaaaaaaaaan we weer.......... er is al eens een topic over geweest en ook daar ging het steeds van "bewijs me dit "en "bewijs me dat"..........
Weet je wat ik raar vind, als je een reader vraagt om bewijzen, dan schilderen de meeste je af als een of andere geldklopper die alleen maar een gratis reading probeert te regelen. Het is toch heel normaal dat als je iets niet gelooft, en andere willen je proberen wel te laten geloven, dat je dan om bewijzen vraagt Verward

BitchyWitchy schreef:
Een goede reader laat zich niet eens verleiden tot dit soort spelletjes....
Dat je dit dan ook een spelletje noemt, zegt in mijn ogen ook al genoeg. Hierdoor win je iig niet aan geloofwaardigheid.

Ik read ook niet dus of ik wel of niet geloofwaardig ben staat los van de discussie....

Ik doel ook op niemand in het bijzonder met mijn opmerking en ik scheer ook niet alle sceptici over één kam... Het is meer "wie de schoen past.........."

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:56

pfft .. ja ik weet t een week dr na vaak niet eens meer ... ok vaste klanten ken ik wel nu en dat zijn mensen die ik vaak nog even mail ed. omdat ze toch hun vertrouwen bij mij leggen

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:57

Ik wil binnenkort wel één van m'n nieuwe ponytje, maar daar wacht ik nog even mee.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:59

ik heb opzich ook interesse. Nadat ik genoeg gespaard heb. Tong uitsteken

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 00:00

prima ... ik werk nu per telefoon .. veel leuker vind ik ^^ maar ik geloof dat ik me maar eens een bed in gedachten ga nemen en er zo meteen ineens floeps inlig Tong uitsteken zou toch handig wezen he .. geen trap lopen ed.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 00:01

Tjee worden nu ineens in dit topic consulten gemaakt...?? Errug off topic dames!!

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 00:02

waar consulten gemaakt ... zoals de dame verteld is dit consult in 2006 gedaan ..... dus om nou te zeggen dat dat nu is .. sorry ik ga niet terug in de tijd

Utan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 00:03

BitchyWitchy schreef:
Ik read ook niet dus of ik wel of niet geloofwaardig ben staat los van de discussie....
Slapen Goed, laat me het anders uitdrukken: Hierdoor help je de readers ook niet echt geloofwaardigheid te winnen.

shadowflower schreef:
die vrouw van kyran die heeft mij zonder dat ik t wist ook al een keer uitgetest en die heeft er geloof ik ook wel wat aan gehad (ja dat magere paard wat toen dood is gegaan ) ik wist niet eens dat t dier bestond totdat ik wist dat ik uitgetest werd en ging zoeken op bokt (na dat ze het had gezegt dus)
Oke, hier ben je me even kwijt Haha! Zeg je nu dat je ooit een reading hebt gedaan van een paard waarvan je oorspronkelijk (dus tijdens de reading) dacht dat het niet bestond? hoe kan je dan een reading doen?

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 00:04

Ik denk dat ie doelt op mij.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 00:05

Per telefoon? Hoe gaat dat dan?

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 00:06

slimmerik schreef:
Tjee worden nu ineens in dit topic consulten gemaakt...?? Errug off topic dames!!

Helemaal niet off topic denk ik....

De vraag is geloof je het of niet. We hebben een reader en iemand die er niet in gelooft en die gaan nu een reading tbv dit topic doen. Knipoog

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 00:07

VIPPIEKIPPIE schreef:
Per telefoon? Hoe gaat dat dan?

Doe dit a.u.b. per pm... daar gáát dit topic niet over... ik heb dus ook getemd.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 00:08

Ik zou er in eerste instantie niet meteen in geloven, ben niet zo 'zweverig' (schiet me niet neer nu ajb. Nagelbijten / Gniffelen ) Maar mensen die er wel in geloven; heel fijn voor ze. Lachen Ik vergelijk het een beetje met God, je geloofd er in of niet. Zo simpel is het.