Ik reageer weer in dit topic omdat op deze als laatst gereageerd is en ik nou ook met het probleem zit dat ik het niet voor elkaar krijg om de bokt smilies op msn te krijgen
Ik heb de zoekfunctie allang gebruikt maar kan niks zinnigs vinden wat me tot nu toe 'echt' geholpen heeft. Voorbeeld..maar zo als je ziet lang niet meer op gereageerd.
Ik zoek een link waar van ik de smilies nu gewoon van kan kopieren zonder dat ze helemaal uitgerekt worden. En dan ook echt een link en niet van voeg me maar toe op msn enz enz. Dus wie kan mij helpen..
Wie heeft deze: Ik heb en nog een aantal die bokt niet heeft. Van deze heb ik de stilstaande: Als iemand nog anderen heeft die ik niet heb wil ik ze ook wel
Dit is een heel oud topic, maar toch zou ik graag willen dat iemand mij toevoegt op msn om die smileys te sturen. rosa93@live.nl, het zou heel fijn zijn ik wil ze het liefst allemaal
Ik heb er ook al best veel, maar deze: lukt gewoon niet, bewegend! Ken meerdere bokkers die hem ook niet kunnen toevoegen, iemand die weet hoe je hem wel (bewegend) in je msn kan krijgen??