Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jacimatho schreef:Zo te lezen zit het grief 'm niet in de tekst van het shirt, maar in de angst van de TS een ho*r genoemd te worden door haar vriend.
Wellicht kun je hem beter uitleggen dat het op je overkomt alsof hij je als zijn persoonlijke ho*r beschouwt en je dat erg kwetsend vind.
Armani88 schreef:kan wel begrijpen dat je het niet vind kunnen, mar Moet hij toch zelf weten of hij dat aan doet
LimaGentle schreef:@ TS
ik zie in je profiel dat je 16 jaar bent.. sorry maar je gedraagd je als een oud wijf zonder humor..
M59 schreef:Als ik zo'n shirt zou zien hangen in een winkel, zou ik hem gelijk voor mn vriend kopen.. Komop zeg, waar gaat dit nou over. Het is gewoon een grap. En ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel met je vriend een sben, ik vind het raar dat je daar boos om word (en ja, heb al de voorgaande berichten gelezen) En al helemaal raar dat je ophangt. Als ik jou was zo ik me dan toch lichtelijk gaan afvragen wie er nou kinderachtig doet. Ga gewoon met hem praten, laat hem dat shirt aan doen (op een gegeven moment is die dat shirt echt wel zat) en ga er naast lopen. Iedereen weet heus wel dat het een grap is hoor.
LimaGentle schreef:@ TS
ik zie in je profiel dat je 16 jaar bent.. sorry maar je gedraagd je als een oud wijf zonder humor..
jacimatho schreef:Fijne reacties hoor...
Iedereen heeft wel een soft spot waar hij of zij extra op reageert hetzij door nare ervaringen in het verleden, hetzij door de gevoelens die het oproept.
Ook diegenen die de Ts hier zo fijn afbrandden dat ze niet zo moeilijk moet doen en dat ze geen humor heeft.
Waar worden jullie verdrietig van?
Opmerkingen over je dikke kont, je moeder, een ziekte?
Toevallig is dat bij de TS het geval bij de tekst dat ze een ho*r zou zijn.
Voor haar is het geen grapje en kwetst het.
Als vriendlief van haar houdt, neemt hij haar zoals ze is en accepteert hij dat geintjes over een ho*er zijn, al dan niet grappig bedoelt, haar pijn doen.
Hij zou met liefde het shirt in de kast moeten leggen en niet doordrammen omdat de Ts het gevoel voor humor moet delen.......
Leef en laten leven, mensen zijn verschillend...gelukkig wel..
Alleen jammer dat sommigen perse hun eigen perceptie proberen op te dringen aan anderen...
Iedereen heeft wel een soft spot waar hij of zij extra op reageert hetzij door nare ervaringen in het verleden, hetzij door de gevoelens die het oproept.
Ook diegenen die de Ts hier zo fijn afbrandden dat ze niet zo moeilijk moet doen en dat ze geen humor heeft.
Als vriendlief van haar houdt, neemt hij haar zoals ze is en accepteert hij dat geintjes over een ho*er zijn, al dan niet grappig bedoelt, haar pijn doen.
Hij zou met liefde het shirt in de kast moeten leggen en niet doordrammen omdat de Ts het gevoel voor humor moet delen.......
Alleen jammer dat sommigen perse hun eigen perceptie proberen op te dringen aan anderen...