T-shirts met ***teksten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jacimatho

Re: T-shirts met ***teksten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 23:51

Zo te lezen zit het grief 'm niet in de tekst van het shirt, maar in de angst van de TS een ho*r genoemd te worden door haar vriend.

Wellicht kun je hem beter uitleggen dat het op je overkomt alsof hij je als zijn persoonlijke ho*r beschouwt en je dat erg kwetsend vind.

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 23:56

jacimatho schreef:
Zo te lezen zit het grief 'm niet in de tekst van het shirt, maar in de angst van de TS een ho*r genoemd te worden door haar vriend.

Wellicht kun je hem beter uitleggen dat het op je overkomt alsof hij je als zijn persoonlijke ho*r beschouwt en je dat erg kwetsend vind.

Mee eens. Lachen
Ik zou het gewoon nog een keer (face to face) uitleggen, en dan ook echt wat précies jouw probleem is. Misschien heeft hij je gewoon nog net niet helemaal goed begrepen. Lachen

Overigens zou ik er zelf nog wel de lol van inzien, maar zou wel zeggen dat hij dat shirt aan mag doen waar ik níet bij ben. Vork

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 23:57

haha jeetje dat je je daar druk om maakt.. denk je echt dat mensen het serieus nemen wat er op dat shirt staat?

ik had zelf zo'n shirtje kunnen kopen voor mijn vriend.. Tong uitsteken ik kan daar gewoon om lachen
waar kan je die kopen trouwens? Tong uitsteken

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 23:58

Ik zou een t-shirt maken met 'I love my pimp' erop en er dan mee naast gaan lopen ROFL

Ik zou er niet mee zitten, maar als jouw vriend weet dat jij het zó erg vind, dan vind ik dat hij daar wel even rekening mee kan houden.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 23:59

@ TS
ik zie in je profiel dat je 16 jaar bent.. sorry maar je gedraagd je als een oud wijf zonder humor..

M59

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 00:03

Als ik zo'n shirt zou zien hangen in een winkel, zou ik hem gelijk voor mn vriend kopen.. Komop zeg, waar gaat dit nou over. Het is gewoon een grap. En ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel met je vriend een sben, ik vind het raar dat je daar boos om word (en ja, heb al de voorgaande berichten gelezen) En al helemaal raar dat je ophangt. Als ik jou was zo ik me dan toch lichtelijk gaan afvragen wie er nou kinderachtig doet. Ga gewoon met hem praten, laat hem dat shirt aan doen (op een gegeven moment is die dat shirt echt wel zat) en ga er naast lopen. Iedereen weet heus wel dat het een grap is hoor.

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 00:17

Fijne reacties hoor...

Iedereen heeft wel een soft spot waar hij of zij extra op reageert hetzij door nare ervaringen in het verleden, hetzij door de gevoelens die het oproept.
Ook diegenen die de Ts hier zo fijn afbrandden dat ze niet zo moeilijk moet doen en dat ze geen humor heeft.
Waar worden jullie verdrietig van?
Opmerkingen over je dikke kont, je moeder, een ziekte?
Toevallig is dat bij de TS het geval bij de tekst dat ze een ho*r zou zijn.
Voor haar is het geen grapje en kwetst het.

Als vriendlief van haar houdt, neemt hij haar zoals ze is en accepteert hij dat geintjes over een ho*er zijn, al dan niet grappig bedoelt, haar pijn doen.
Hij zou met liefde het shirt in de kast moeten leggen en niet doordrammen omdat de Ts het gevoel voor humor moet delen.......

Leef en laten leven, mensen zijn verschillend...gelukkig wel..
Alleen jammer dat sommigen perse hun eigen perceptie proberen op te dringen aan anderen...

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 00:45

Ja sorry hoor maar ik vind het ook kinderachtig.En het komt niet over dat het om dat ene t shirtje gaat maar om alle t shirts met zulke teksten op.Ik draag in het dagelijks leven ook t shirts met viswijf op etc
En dan om helemaal af te leggen Slapen

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 00:50

Armani88 schreef:
kan wel begrijpen dat je het niet vind kunnen, mar Moet hij toch zelf weten of hij dat aan doet

Absoluut, maar als de TS heeft aangegeven het niet leuk te vinden, kan hij daar als vriend ook vast wel respect voor hebben?

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 00:55

Ik zou zeggen, je mag het van mij best aantrekken, maar ik ga als jij in zo'n shirt loopt NIET naast je lopen. Hij mag voor zichzelf beslissen wat ie doet en laat, maar Jij dan ook he? Knipoog

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 00:57

LimaGentle schreef:
@ TS
ik zie in je profiel dat je 16 jaar bent.. sorry maar je gedraagd je als een oud wijf zonder humor..

Zo wat zijn we vriendelijk zeg. De TS voelt zich er niet fijn onder en meteen is ze een oud wijf zonder humor.. Okéé dan...

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 01:02

Jaja, de versexing van Nederland, is dit denk ik ook weer een voorbeeld van.

Weetje, als mijn vriend (in spe) het aan zou hebben zou ik er wel om kunnen lachen.
Maar naast het feit dat iedereen er een andere mening op nahoud, is het denk ik prima dat jij je vriend vertelt wat je niet zo tof van hem vind.
Echter, vind ik het te ver gaan dat je het hem wil verbieden!
Hij is 22 en oud genoeg om zelf ut te maken wat hij doet en laat.
Ook qua kleding, al kan dat jou nog zo storen.

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 01:32

Ooh, leuk zo'n t-shirt. Als je met je vrienden uit bent ofzo.. Maar als je met je vriendin loopt.. Zou ik ook niet blij van worden hoor!! Ik ken je vriend niet, misschien bedoelde hij het als geintje ofzo.

Mijn (toenmalige) vriend en ik zouden uit eten gaan. We waren een middag wezen zwemmen en hij moest zich ff omkleden, wat trok meneer aan? een t-shirt met in koeienletters PLAYER erop.
Dat vond ik nou ook niet echt geslaagd..

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 03:30

Ik zou het niet erg vinden als mijn vriend dat zou dragen. Kom op zeg, het is maar een shirt. Knipoog
Maar goed, ik ben daar vrij makkelijk in.

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 03:39

M59 schreef:
Als ik zo'n shirt zou zien hangen in een winkel, zou ik hem gelijk voor mn vriend kopen.. Komop zeg, waar gaat dit nou over. Het is gewoon een grap. En ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel met je vriend een sben, ik vind het raar dat je daar boos om word (en ja, heb al de voorgaande berichten gelezen) En al helemaal raar dat je ophangt. Als ik jou was zo ik me dan toch lichtelijk gaan afvragen wie er nou kinderachtig doet. Ga gewoon met hem praten, laat hem dat shirt aan doen (op een gegeven moment is die dat shirt echt wel zat) en ga er naast lopen. Iedereen weet heus wel dat het een grap is hoor.

Ik sluit me hier helemaal bij aan. Er gaat echt niet iemand denken dat je echt een h.er bent ofzo haha. Is toch gewoon een grappige tekst, ik persoonlijk zou het wel kunnen waarderen als mijn vriend het aan zou trekken, als je je om zulke dingen al druk gaat maken... Ik zou mezelf juist vereerd voelen, maarja wie ben ik Clown Haha! Neem aan dat je je vriend goed genoeg kent om te weten dat hij je niet echt als een h.er ziet. Er zijn veel te veel andere dingen in het leven waar je je druk om kunt maken.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 07:18

Je kunt hem niet verbieden het t-shirt aan te trekken, maar je kunt wel KIEZEN om er dan NIET naast te lopen. Simpel toch? Haha!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 07:26

LimaGentle schreef:
@ TS

Ik weet niet hoe oud jij bent, maar je gedraagt je als een gemene trut. Zo! Leuk he?

---

Aan de TS- Leg het je vriend nog een keer voor, en ja, anders het gewoon laten rusten. Je kunt moeilijk een hele rel veroorzaken. Maar praat eens met je vriend, als hij echt zo lief is, zal hij wel voor je openstaan. Betekent niet dat hij gelijk dat shirt verbrandt maar hij zal wel met je willen praten.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 08:46

jacimatho schreef:
Fijne reacties hoor...

Iedereen heeft wel een soft spot waar hij of zij extra op reageert hetzij door nare ervaringen in het verleden, hetzij door de gevoelens die het oproept.
Ook diegenen die de Ts hier zo fijn afbrandden dat ze niet zo moeilijk moet doen en dat ze geen humor heeft.

Als vriendlief van haar houdt, neemt hij haar zoals ze is en accepteert hij dat geintjes over een ho*er zijn, al dan niet grappig bedoelt, haar pijn doen.
Hij zou met liefde het shirt in de kast moeten leggen en niet doordrammen omdat de Ts het gevoel voor humor moet delen.......

Alleen jammer dat sommigen perse hun eigen perceptie proberen op te dringen aan anderen...

Er zijn een hoop dingen die mij zouden kunnen kwetsen als iemand het tegen mij zou zeggen... Maar als het op een t-shirt staat? Nee, daar kan ik me niet zo druk om maken. Ik neem aan dat de vriend van TS haar geen h*er vind, anders vraag ik me af wat ze met hem moet. Het is gewoon een grapje, en ik kan me best voorstellen dat je het grapje niet zo leuk vind, maar om daar nou ruzie om te gaan maken? Er zijn i.m.o. wel belangrijkere dingen in de wereld. Hij heeft het van zijn zus gehad.. .Nu weet ik niet wat dat voor hem betekend, maar als ik iets van mijn broer krijg, trek ik het ook aan (of het moet wel heel ernstig zijn Knipoog ) Als mijn vriend het dan niet zo mooi zou vinden, heeft ie pech gehad.

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 08:51

Ik zou er ook niet echt blij mee zijn als mijn vriend zo'n shirt zou hebben. Ik zou er iig niet naast gaan lopen. Maar ik vind ook niet dat je het hem kunt verbieden. Ik zou hem gewoon zeggen dat ik hem niet wilde zien met dat shirt aan, omdat het respectloos is naar vrouwen en zeker naar jou. Van mij zou hij dat shirt wel mogen dragen als hij alleen of met zijn vrienden op stap is. Trekt hij in ieder geval geen leuke vrouwen aan Knipoog

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 08:59

ik zou het ook niet fijn vinden als mijn vriend met zo`n shirt zou lopen. ik denk dat hij als hij van je houd ook in moet zien dat hij dat shirt dan maar in de kast moet laten liggen. zielig weer voor zijn zus. nahja dan draagt hij het maar lekker alleen bij haar in de buurt. als je weet dat je iemand kwetst van wie je houdt snap je toch dat je moet proberen haar niet te kwetsen...

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 09:04

ik vind dat soort teksten op een shirt sowieso niet grappig, het is allang niet meer origineel om met dat soort 'shockerende' teksten rond te wandelen: been there, done that, moved on Dromen Ik zou d'r ook niet naast gaan wandelen hoor, ik zou het hem niet verbieden, maar wel simpelweg weigeren met hem over straat te gaan met dat shirt aan. Ik zou eerder zelf dan een shirtje maken met 'i love my malewhore' oid alsie het echt hard wil spelen, maargoed, die van mij heeft dan nog wel zoveel hersens in zijn hoofd dat hij snapt dat ik dat niet echt waardeer.

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 10:58

Er staan echt trieste reacties!
jacimatho schreef:
Fijne reacties hoor...

Idd, precies!

Als je vriend respect voor je heeft dan accepteerd hij het en draagt hij het shirt niet. En dan gaat het niet om de tekst, maar om de reden waarom je het hem vraagt (ik zou het niet verbieden maar hem gewoon vriendelijk het vragen). Dan is het aan hem of hij het shirt nog draagt.

Mijn broertje heeft een shirt met 'i'm with stupid' met een pijl die naar links wijst. Dat vind ik wel humor. Maar dat is niet zo kwetsend als dat hooker kwetsend is voor de TS.

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 12:11

Dan vraag je toch gewoon of hij het shirt alleen aandoet waar jij níet bij bent?

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 12:22

Ik vind dat soort T-shirts eigenlijk schandalig, want helaas zijn er veel mannen die de humor het er ook van ontgaan en die vrouwen inderdaad als prutsmutsen zien! In deze maatschappij worden we al vaak genoeg als 3-derangsburgers gezien, of als prutsmutsen, of als goedkope huisvrouw.

Nu, in deze context (heb vooral de beginpost gelezen), vind ik dat het niet alleen onvolwassen is van je vriend dat hij tegen beter weten in dit draagt, maar dat jij je ook nogal onvolwassen gedraagt. Je had ook kunnen zeggen 'Ik vind het deningrerend als mijn vriend zo'n T-shirt draagt en ik zou dus graag hebben dat je dit shirt niet meer aandoet.' Daar bereik je m.i. veel meer mee dan de telefoon in te smijten.

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 12:56

jacimatho schreef:
Fijne reacties hoor...

Dat is nu ook juist wat de TS doet. Zij vind de tekst niet kunnen, dus zij vind dat hij die t-shirt niet meer MAG dragen. Het kan altijd gevoelig liggen, maar op de manier waarop de TS het aangepakt heeft met haar vriend begrijp ik volledig dat hij die t-shirt blijft dragen. Zou ik ook doen als mijn vriend mij iets zou verbieden Scheve mond . Dat is gewoon not done in een relatie. Je kan erover praten, je kan zeggen hoe je je daarbij voelt en ook niet gewoon van de eerste moment boos worden. COMMUNICATIE.. praten. Ik begrijp hem volledig als hij zegt dat je onvolwassen reageerd..