- Met mij mee naar Gizmo. En me dan helpen. Wat ik echt super schattig vind is dat als we een stukje gaan lopen met Gizmo dat hij haar dan vast houdt

Eigenlijk doet m'n vriend alles voor me,
M'n vriend gewoon mijn prins op Gizmo

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
hasten schreef:ravellie schreef:als ik op stal ben dan bel ik hem op en vraag ik of ie even een redbull komt brengen.
Terwijl ik zelf een auto heb en benzinestation is 500meter verder op.
mijn vriendje rijdt dan ff 15 km heen en 15km terug voor allen een blikje drinken
Ik vind dat geen echte liefde, ik vind dat gewoon iemand's slaafje zijn.
Ik zou dat idd ook niet eens durven vragen.
Citaat:Naar de Lidll gaan om een paardendeken te halen (die ik al helemaal vergeten was)
hasten schreef:ravellie schreef:als ik op stal ben dan bel ik hem op en vraag ik of ie even een redbull komt brengen.
Terwijl ik zelf een auto heb en benzinestation is 500meter verder op.
mijn vriendje rijdt dan ff 15 km heen en 15km terug voor allen een blikje drinken
tita schreef:ik zie het verschil niet tussen een redbull en een paardendeken hoor
*Tamara* schreef:* Dat ie me terugfluit op het moment dat ik te ver ga, waardoor ik weet dat ie zijn grenzen aangeeft en ik ineens een stuk minder op zoek ga naar die grenzen
tita schreef:Dat maakt toch helemaal niet uit hij gaat hem halen of er nou gevraagd wordt of niet..
Ik ga al niet eens meer vertellen wat ie nog meer doet want dan worden jullie gek.
Als ik lekker warm turks broodje wil op mijn werk (kan ik zelf niet halen ) dan doet ie dat ook dus eerst 15km naar de bakker vervolgens 10km naar mijn werk....niks slaafs aan mijn vriends grootste hobby is autorijden en hij heeft de beschikking over paar goede wagens waar ie graag in rijdt