Leuke dingen binnen een relatie

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

roxiie

Re: Leuke dingen binnen een relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 11:30

- Mij 's nachts ophalen van het stappen, omdatie beslist niet wil dat ik 's nachts op de fiets ga of met de taxi.
- Met mij mee naar Gizmo. En me dan helpen. Wat ik echt super schattig vind is dat als we een stukje gaan lopen met Gizmo dat hij haar dan vast houdt Haha!

Eigenlijk doet m'n vriend alles voor me,
M'n vriend gewoon mijn prins op Gizmo Haha!

roukesmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 11:51

stiekem lieve briefjes op mijn bed neerleggen als hij naar huis gaat.. Bloos

vertellen dat ik toch echt de mooiste ben.. en zijn alles ben Bloos

Samen auto's kijken en proberen.. hij zo trots dat ik dat ook leuk vind.. Cool

heerlijk een dvdtje kijken vanuit zijn bedje.. zo vertrouwd tegene elkaar aan.. Dromen

het onverwachtse.. hij moet naaar school of werk... maar staat ie opeens voor me huis sochtends als ie weet dat ik vrij ben.. komtie lekker bij mij uitslapen Pling

als k weerus naar die domme psygiater moet... smsje vantevoren: sterkte sgat! vertel je straks even hoe het ging? Haha!

samen de stad in.. en dat hij kiest welk shirtje of trui broek toch echt mooier is Vingers aflikken

kortom! mijn topper voor altijd.. al 3 jaar ondertussen Haha!

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 12:54

Mijn man en ik zijn dit jaar 12 jaar samen en 10 jaar getrouwd.
Ons succes veel praten we bellen elkaar wel 6 keer per dag gewoon om elkaars stem te horen en nieuws van het laatste uur even door te geven. Hij is een leuke vader voor onze kinderen.
Hij strijkt elke dag en maakt alle broodjes voor school en werk.
Hij heeft geld gespaard om mijn droom een eigen paardje te laten uitkomen. Hij heeft zijn auto verkocht om vorig jaar onze schulden af te betalen. Soms als ik gestressd ben dan zegt hij ga maar lekker rijden dan let ik op de kinderen.
Hij staat altijd klaar voor me zelfs als ik mezelf zielig vind omdat ik ongesteld ben.
Hij is niet perfect hoor maar wel degene met wie ik oud wil worden.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 18:18

Mijn vriend belt mij zeker wel 2x per dag en we smsen ook best veel.
Ook gaat hij weleens mee naar de paarden (ook als hij geen zin heeft Knipoog )
Tja, ik kan zoveel dingen noemen, maar hij is gewoon een schatje die heel veel voor mij over heeft! Lovers

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 19:03

een hele goeie vraag.. nogal moeilijk als je bijna dagelijk ruzie hebt heh.. dan schieten leuke herinneringen aan elkaar er nog wel eens bij in.. maarja ik denk dat, dat gewoon tegen elkaar aan kruipen is.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 19:17

hasten schreef:
ravellie schreef:
als ik op stal ben dan bel ik hem op en vraag ik of ie even een redbull komt brengen.
Terwijl ik zelf een auto heb en benzinestation is 500meter verder op.

mijn vriendje rijdt dan ff 15 km heen en 15km terug voor allen een blikje drinken

Ik vind dat geen echte liefde, ik vind dat gewoon iemand's slaafje zijn. Verward

Ik zou dat idd ook niet eens durven vragen.

Citaat:
Naar de Lidll gaan om een paardendeken te halen (die ik al helemaal vergeten was)

ik zie het verschil niet tussen een redbull en een paardendeken hoor

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 19:22

hasten schreef:
ravellie schreef:
als ik op stal ben dan bel ik hem op en vraag ik of ie even een redbull komt brengen.
Terwijl ik zelf een auto heb en benzinestation is 500meter verder op.

mijn vriendje rijdt dan ff 15 km heen en 15km terug voor allen een blikje drinken

Schattig idee maar ik vind het persoonlijk een beetje raar.. als je het nou in de vorm van een voorbeeld van wat hij voor je over heeft had gegeven ha dik het nog begrepen.. maar 30 km in totaal voor een blikje drinken?
Affin jij hebt tenminste nog wat Clown integenstelling tot mij Clown

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 19:24

Nou ik denk dat de helft van deze posten van grietjes zijn tussen de 15-21 jaar tja die hebben nog niet zoveel mee gemaakt

Er staan hier dingen tussen die mijn vriend echt niet hoeft te flikken daar vind ik niks liefs aan

BELLEN OM 04.00H IN DE MORGEN OM TE ZEGGEN DAT IE ME MIST OF VAN ME HOUDT

Hij moet eens proberen dan is het zeker uit Haha!

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 19:27

daarmee wil je zeggen dat wij geen leuke of vervelende dingen kunnen meemaken omdat wij jonger dan 21 zijn? nou sorry hoor maar dat slaat nergens op.

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 19:30

Dat jij dat niet waardeerd kunnen wij niets aan doen. Ik zou het zeer op prijs stellen want ik hoor het dus nooit.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 19:30

Tuurlijk wel maar een relatie verandert in de loop van de jaren en sommige dingen hier die andere lief vinden vindt ik nog al zeer kinderachtig....

Anderen vinden mijn vent slaafs en ik moet eerlijk zeggen dat ie dan niet echt goed luisterd Haha!

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-07 19:30

tita schreef:
ik zie het verschil niet tussen een redbull en een paardendeken hoor

Die deken heeft zij toch niet om gevraagd, maar deed hij omdat zij hem was vergeten! En misschien was die liddl wel om de hoek, vast geen 15km..

Oreo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 19:32

[/quote] [/quote]

Bloos! Extreem! Lips are sealed Sorry maar dat zou ik nog niet eens dúrven te vragen van iemand..[/quot

Nee, ik ook niet
Das dan wel echte liefde
[/quote]

Van één kant? Ik zou het ook niet willen dat iemand zoveel onnodige moeite voor me deed, zeker als het zo ontzettend NIET noodzakelijk is...

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 19:33

Dat maakt toch helemaal niet uit hij gaat hem halen of er nou gevraagd wordt of niet..

Ik ga al niet eens meer vertellen wat ie nog meer doet want dan worden jullie gek.

Als ik lekker warm turks broodje wil op mijn werk (kan ik zelf niet halen ) dan doet ie dat ook dus eerst 15km naar de bakker vervolgens 10km naar mijn werk....niks slaafs aan mijn vriends grootste hobby is autorijden en hij heeft de beschikking over paar goede wagens waar ie graag in rijdt

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 19:34

OOO maar het is wel noodzakelijk hoor maar mijn medische kant gaat jullie niks aan Haha!

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 19:34

*Tamara* schreef:
* Dat ie me terugfluit op het moment dat ik te ver ga, waardoor ik weet dat ie zijn grenzen aangeeft en ik ineens een stuk minder op zoek ga naar die grenzen Bloos

Jeetje dat heb je mooi geformuleerd! Herken mezelf er helemaal in, daarom is het uitgegaan met mijn ex en ik heb goede hoop dat ik nu iemand gevonden heb die dit ook doet (voor zover je dat kan zeggen na 3 weken). Iemand die mij gewoon doorziet en aankan, en niet achteraf met het verwijt komt dat ik zoveel energie kost en dat ik hem ongelukkig heb gemaakt met mijn provocerende grens-zoek gedrag Vriendjes zijn?. Ik weet dat ik als vriendinnetje echt een b*tchie kan zijn en ik hoop echt dat dat bovenstaande met mijn nieuwe vriendje ook gaat gebeuren.

Verder is zoveel in dit topic herkenbaar Lovers.
Laatst bijgewerkt door grassie op 23-05-07 19:35, in het totaal 1 keer bewerkt

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 19:35

jah, mijn vriend reist 201 km dus 2,5 uur alleen om mij te zien.. maargoed dat heb je met een lange afstandsrelatie Clown Dat waardeerd ik zeer. Af en toe vind ik een ik houd van je of een leuk gebaar echt ruim voldoende.. Maargoed voor die ik houd van je moest ik er zelf initiatief voor tonen om dat te zeggen. Dat komt helaas niet zomaar uit hem Boos! maargoed ik weet dat hij het doet Lachen

Haha ja dat zou kunnen de mijne is daar overigens veel te koppig voor.. zodra ik iets vraag doettie het wel.. maar als ik hem commandeer mietert hij me uit bed en draait zich weer om Clown

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-07 19:40

tita schreef:
Dat maakt toch helemaal niet uit hij gaat hem halen of er nou gevraagd wordt of niet..

Ik ga al niet eens meer vertellen wat ie nog meer doet want dan worden jullie gek.

Als ik lekker warm turks broodje wil op mijn werk (kan ik zelf niet halen ) dan doet ie dat ook dus eerst 15km naar de bakker vervolgens 10km naar mijn werk....niks slaafs aan mijn vriends grootste hobby is autorijden en hij heeft de beschikking over paar goede wagens waar ie graag in rijdt

Sorry nog 1x, dat verschil is er toch echt wel. Stel jij vraagt aan hem of hij iets wil brengen van mij part dus een blikje drinken, dan doet hij dat omdat jij het vraagt(toch echt wel een beetje slaafs, en natuurlijk is dat hartstikke lief dat ie dat doet omdat jij het vraagt). Maar stel hij doet dat uit zichzelf omdat hij ziet: "hee ze heeft haar drinken vergeten", dan is dat uit liefde dat ie niet wil dat je dorst heb (of die medische reden).

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 19:55

Als ik eens wat minder blij ben over mijn 'spekkies' (zijn benaming voor mijn overduidelijke lovehandles) zegt hij, hej maar dat is toch gewoon een deel van jou, dat hoort bij jou en dan houdt 'ie me nog eens lekker vast Lovers
Of als we met de hond in het bos wandelen stopt hij ineens om even heerlijk te zoenen Bloos
Soms staat hij zomaar ineens voor mijn deur en het is toch even ruim anderhalf uur rijden!
En vooral dat hij zoveel geduld met mij heeft als het me even allemaal teveel wordt (als nasleep van een auto-ongeluk 9 jaar geleden heb ik een aantal beperkingen en soms baal ik daar héél erg van en ben er dan soms boos, en soms verdrietig om... maar gelukkig ben ik 99% van de tijd een blij en vrolijk mens hoor).

Dat van Tita, tsja als dat hun manier is van 'de liefde verklaren' zijn ze daar toch vrij in! Als die jongen nou graag autorijdt, én z'n meissie graag ff ziet is dat toch prima te combineren... Het is ook niet mijn ding maar dat is toch zeker ieder voor zich.

Oh ja, en ik ben niet bepaald tussen de 16 en de 21, sterker nog ik ben dat bijna bij elkaar opgeteld (36) Haha! Dus in geen geval een kwestie van nix meegemaakt hebben (hoewel sommigen voor hun twintigste meer meemaken dan anderen in hun hele leven).

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 20:24

precies pretletter

ik voelde me behoorlijk aangevallen ben wel 22 maar geen grietje die niet weet wat liefde is en ik ben niet de enige die dat zo ervaart
ik woon inmiddels al bijna 5 jaar samen
en dolgelukkig zou niet weten waarom ik daar ouder voor moet zijn om te weten wat liefde is
ik heb genoeg meegemaakt om te weten wat leven is , dus ik kan ook wel inschatten wat liefde is
raar dat iemand een conclusie trekt dat jongere mensen dat niet weten
waar word dat op gebaseerd
omdat jij het niet prettig zou vinden als zoals gezegd jij word gebeld midden in de nacht ?
dat is een kwestie van wel of niet waarderen maar als jij het niet waardeert of kinderachtig vind dan wil het nog niet zeggen dat het geen echte liefde is omdat iemand te jong is
sorry maar het stuit me verschrikkelijk tegen de borst

net zoals het blikje red bull
wie zijn wij om te oordelen of dat slaafs gedrag is
als dat hun manier is om hun liefde te uiten
hebben wij daar niks van te zeggen
dat is hun manier van doen en daar hebben wij ons niet mee te bemoeien

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 20:55

ik vind een blikje red bull halen geen slaafs gedrag.
Ik wil graag drinken en kan dat niet zelf halen of wat voor reden dan ook en hij wil dat wel doen en ziet mij even.

Ik zie het verschil niet of ik vraag of ie een chabrak voor me wilt halen of dat ie even naar Rotterdam wil rijden met mij voor een broek, hij heeft dat voor mij over terwijl er genoeg zijn die zeggen

"Doeiiiiiiiiiiiii jouw ding jouw hobby je doet het zelf maar "

Dan is elk ding die je vriend voor je doet iets waar JIJ om vraag een slaafd gedrag Haha!

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 21:02

ik oordeel er helemaal niet over tita
het is jullie ding en de reden of wat dan ook hoef je helemaal niet uit te gaan leggen
want het gaat jullie aan
en het is hoe jullie het ervaren
als je vriend dat wil doen dan doet hij dat

vind het jammer dat over wat anderen liefde vinden zo gestruikeld word

iedereen ziet dingen anders maar laten we elkaar nu gewoon in de waarde laten en niet gaan oordelen of iemand te jong is of dat iemand zijn vriend slaafs behandeld

dat is niet aans ons om er over te oordelen of conclusies te gaan trekken

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 21:03

ik bedoelde met JIJ ook niet jou maar gewoon de gene die het stukje leest

Jij staat voor de gehele mensheid Haha!

snappie hem nog

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 21:08

ik snappie hem en ik spreek daarbij ook de hele mensheid aan

miepmiep91