Ergernis binnen je relatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Forcalquier

Re: Ergernis binnen je relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 13:35

Voordelen aan mijn vriend:

Hij werkt keihard van 07:00 's'ochtends tot 22:00 s'avonds(5 dagen in de week en soms 7 dagen),zodat we een leuk leven kunnen hebben(financieel dan)

In het weekend gaat hij altijd met onze dochter ontbijten zodat ik na nachtdiensten lekker kan blijven liggen. Bloos

Hij is gek op klussen, zowel in huis,tuin als aan de auto's.

Hij helpt me(als ik dat vraag) met mijn paarden.

Na 6x vragen wil hij nog wel eens helpen in het huishouden(in het weekend dan)

Hij kan echt heel lief zijn. Haha!

Nadelen aan mijn vriend:

Als ik een keer iets wil volgen op tv, schijnt hij altijd een gespek met me aan te moeten knopen.

Doordat hij een belangrijke functie heeft loopt hij 24 uur per dag 7 dagen in de week met zijn mobiel aan zijn oor, de eerste 2 min gaan over werk en daarna is het slap geklets gedurende 20min Boos!

Hij is nogal laks met rekeningen etc betalen.

Hij is steengoed in oude koeien uit de sloot halen, en dan vooral tijdens een ruzie.

Hij is behoorlijk jaloers.

Verder zijn we dolgelukkig met elkaar en hebben we een leuk leven met zijn drietjes. Knipoog

Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 13:38

Honey79 schreef:
Niets Haha! En daarnaast moet je je realiseren dat niemand perfect is...

Idd. Sinds ik me heb voorgenomen dat iemand is zoals hij is, erger ik me véél minder en dat is véél gezelliger en beter voor mijn gemoedsrust. Haha!

Ballerin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 13:41

nou dan moet je is wachten tot ze ziek worden dan wordt je gewoon een moeder/zuster/vriendin/kok/dokter[/quote]

Klopt! En alles doet dan ook 100 keer pijner en vervelender. (Maar ik vind het wel leuk om in die rol te zitten op dat moment, want als hij dan niet meer ziek is wordt ik namelijk enorm verwend Bloos )

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 13:58

Ik lees hier sommige dingen dat ik denk: wááárom pik je dat Haha!

Malibu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 13:59

ja idd.. waarom zou je dat pikken.. ik zal straks ook wat vertellen maar zit nu op school.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 14:42

Vende schreef:

waarom je dat pikt, simpel, jou houdt toch van elkaar. Met alle plussen en minnen daarbij.

hoe is jullie man/vriend, als hij ziek is. Vergaat de wereld dan ook.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 14:43

Wendy schreef:
Hahaha, heel herkenbaar Haha!

Over het afwassen: wij hebben een afwasmachine, ideaal!

Ideaal? Moet ie wel weten hoe ie de 2 ( *LOL* ) knopjes moet bedienen ROFL
Erger me regelmatig Clown

eigenwijs23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 14:46

hahah ja dan vergaat de wereld inderdaad bijna. Tjonge wat kunnen jongens/mannen dan enorm klagen en zielig zijn.
Moet er dan helaas voor hun best wel om lachen.
Maar ja lopen we maar weer wat harder om bekers drinken te brengen en een beschuitje met suiker te smeren die je ze dan nog haast moest voeren ook.
Zijn dan net kleuters.

superpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 14:50

mijn mannentje zijn grootste ergenissen aan mij zijn
dat ik altijd te laat kom..
en dat ik vaak met me tongpiercing loop klooien
maar des ondanks valt er al wel 4 jaar met me leven
ach ja en ik denk altijd elke gek zijn gebrek... Haha!

KimDai

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 14:53

Mijn vriend is leuk...en erger me aan bijna niks...behalve dat hij zijn jassen altijd aan de deuren hangt. Vind ik een vreemde gewoonte.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 14:53

Ja idd,... ze zijn dan zo zielig Ach gut
Die van mij heeft last van zijn vingers, overbelast door het werk waarschijnlijk,... moest Ibuprofen nemen van de dokter, wel naar de dokter gaan dus maar uiteindelijk niet die pilletjes nemen Boos!

Dan zal het zo erg ook wel niet zijn denk ik dan maar Vork

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 14:55

dat als hij bezopen is als een blok beton in bed slaapt en dat dus voor mij betekend dat ik een slechte nachtrust heb en uiteindelijk op de grond beland ..!!
en dan de volgende morge vriendlief van niks weet Boos! Boos! Boos!

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 15:54

Esmeralda schreef:
Vende schreef:

waarom je dat pikt, simpel, jou houdt toch van elkaar. Met alle plussen en minnen daarbij.

hoe is jullie man/vriend, als hij ziek is. Vergaat de wereld dan ook.

Sommige minnen zijn net even té min Haha! En als je van elkaar houdt kan je je ook een
beetje aanpassen.

Ik zou persoonlijk zelf enorm pissig zijn als mijn vriend hem zou smeren na een barbecue en
mij met de rotzooi zou laten zitten (om dit maar even als voorbeeld uit het topic te gebruiken).

Tomaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 16:03

Ergernissen van hem bij mij:

Mijn planningen waar ik mij nooit aan hou.
Mijn serie verslavingen.
De manier waarop ik hem probeer te helpen met wiskunde.

Ergernissen van mij bij hem:

Hij is altijd te vroeg (Hahaha... Niet op die manier Clown)
Als iets mis gaat wordt ie nogal chagerijnig Ach gut Maar dat is ook wel schattig Haha!

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 16:11

Ik heb me trouwens wel ooit aan 1 ding kapot geergerd, toen ik hem net kende mailde ik met mijn vriendin over hem, maar zei verwijderd nooit haar mailtjes(zoveel krijgt ze er nou eenmaal niet), op een gegeven moment gaf zij haar wachtwoord en heeft hij al die mailtjes die ik geschreven had zitten lezen, toen baalde ik echt enorm, maar toen hij ermee klaar was kwam hij naar me toe dat hij ze wel erg lief vond, toen moest ik eigenlijk tochwel lachen(owjah en tijdens het lezen zat hij met een grimas achter de pc:P en moest ik af en toe verantwoording afleggen, dat maakte me des te geirriteerder, hij had eerst beloofd het niet te doen, maar hij was te benieuwd).

eigenwijs23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 16:23

hahaha tja das wel even een domper. Mijn vriendje zit nu ook mijn berichten te lezen.
wil even zeggen tegen hem dat hij een enorme schat is. Haha!

Ziiggy__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 16:26

Uhm ik erger me eigenlijk nergens aan Clown
(waarschijnlijk komt dat omdat ik niet 24/7 bij hem ben, dus niet samenwoon o.i.d.)

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 16:39

Mijn punten van irritatie Bloos (en we houden het al meer dan 11 jaar vol).

* Zijn vreselijk lange werkdagen, van ´s ochtends vijf tot meestal zeven uur ´s avonds. Hij komt dan thuis, gaat eten en slapen. Tsja spannende relatie.... (vooral wanneer je zelf nog gewoon werkt, een paard hebt en fanatiek sport plus studie).
* Geen zin in huishoudelijke klussen. Ik moet altijd vragen of hij iets wil doen.
* Hij maakt niets af. Zo hebben we een halve badkamer, geen plinten in de kamer, nog steeds geen goede vloer in de keuken, enz, enz.
* En het allerbelangrijkste, hij heeft geen ballen Clown Hij vindt alles goed, en alles best. Dat is soms makkelijk Clown , maar ook vaak heel irritant.

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 17:10

Hmmmm...

Ergernissen:

- Dat die soms heel bot kan zijn of kortaf
- Dat als hem iets niet lukt hij meteen z,n zelfbeheersing verliest en schuim op zn mond heeft staan... en als ik
hem dan help heb IK bijvoorbeeld geen technisch inzicht Clown Maar ach het is best wel grappig en schattig Ach gut
- Dat als ik soms gewoon ff rustig ben, dus niet de oren van zn hoofd banketstaaf, dat die dan 100 keer vraagt is er wat, ja
er is iets anders, je doet anders, is er wat. Er is wat hé. Nors opkijken
- Dat die dagenlang hetzelfde liedje kan fluiten/zingen en het is echt een varkentje af en toe maarja zo zijn de
meeste mannen haha

Maar het valt best wel mee.

Dingen waaraan hij zich ergert:

Ik denk dat hij zich er wel aan ergert, dat als er iets, ik het op ga kroppen en het niet uitspreek. Dan weet die oké er is wat mis, maar ik weet niet wat... Maarja daarom zal die soms ook wel vaak vragen als ik gewoon even rustig ben, is er wat.. normaal gesproken ben ik best wel.. naja.. druk zegmaar Knipoog

Oja, en dat als ik boos ben en hij belt dat ik dan de telefoon niet opneem Bloos Naja één keer hadden we beetje ruzie en toen stond me foon op stil en lag in de badkamer en ik was gaan slapen en toen belde die 32 keer.. maar dat was niet express. Maar soms als ik echt pissed ben heb ik zoiets van nu even niet. Daar kan hij niet zo goed tegen denk ik.

Positief:

- Dat die ook heel lief kan zijn, even een lief sms-je tussen door of dat die even belt en dan zegt die ik hou van
jou. Kwijl Dat is wel lief.
- Dat die altijd voor me klaar staat ook al moet die paarhonderd km rijden.
- Dat die heel grappig is.
- En als die slaapt is die zoooo schattig! *LOL*
- Na en gewoon hoe die is een goed mens, sociaal enzo
- Na en verder is die gewoon echt super lief en hou ik super veel van hem!!! Ja Lovers zou niet meer zonder hem willen!

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 19:37

Oh héérlijk topic dit!

Mijn vriend is een schatje, gisteren waren we 2.5 jaar samen en niet voor niets, want we zijn echt dol op elkaar.

Maar ergeren.. oeioeioei, dat doe ik vrij vaak Bloos

-hij is ALTIJD te laat, altijd, overal en dan niet 10 minuutjes, nee vaak 2u of meer...
-hij laat OVERAL zijn rotzooi slingeren en beweert dan dat t mijn rotzooi is, of dat ik ook rotzooi heb staan Gestoord
-hij vindt paarden stom, en laat dat merken door oorverdovend te zuchten als ik weer eens op bokt zit Rolleyes
-hij kan géén prioriteiten stellen. Wij zitten allebei in een organisatie waar ik bestuurslid van ben. Als men hem dan iets vraagt wat errug belangrijk is, dan stelt ie dat tot het laatste moment uit totdat ik moet gaan dreigen met het afbellen van alle sponsoren als t er morgen niet opstaat.. *aarrgh*
Daar zijn nog zo'n tachendertig meer voorbeelden van te noemen trouwens.
-hij heeft ongelovelijke moeite met opstaan. Dan nemen we ons voor om op tijd op te staan, en dan knuffelt hij mij zo lief dat ik ook maar blijf liggen en dan verslapen we ons Bloos Haha!
-hij is verslaafd aan slapen, na het eten, voor het eten, meneer ligt altijd te pitten op de bank. En als je m dan wakker probeert te maken, wordt ie zo ongelovelijk boos, dat ik dat ook maar laat tegenwoordig. Maar dan wel miepen als ik m niet op tijd heb wakker gemaakt.. Rolleyes
-hij kan geen ruzie maken... Als ik boos word, wordt hij altijd 3 keer zo boos, dat ik mezelf weer moet gaan verdedigen. *Zucht*

Maar daar tegenover staat:
-hij is dol op tuinieren, ons tuintje staat er dus meestal prachtig bij!
-als je iets van m gedaan krijgt, doet hij dat ook errug goed.
-hij doet zijn taakjes en geeft me op mn kop als ik weer een lakse bui heb Bloos
-het is een ongelooflijke knuffeldoos Ach gut
-als hij kookt, kan hij dat ook errug goed!
En we hebben de afspraak: wie kookt hoeft niet op te ruimen. Als ik kook, heb ik een hekel aan als er troep op mn aanrecht lig, dus ik ruim het ook meteen op, met als gevolg dat hij haast niets hoeft op te ruimen. Aan de andere kant, als hij kookt, ziet de keuken eruit alsof er een bom is ontploft en hij grijpt dan heel onschuldig kijkend terug naar onze afspraak.. *argh*

Al met al hou ik wel heeeel veel van m hoor Knipoog

Shanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 07:44

Dat hij nooit, maar dan ook nooit tijd heeft voor mij. Werk gaat voor Scheve mond

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 08:01

Tot nu toe nog aan weinig, behalve als ik moe ben, maar dan kan ik sowieso weinig hebben, is dus meer mijn probleem Haha!

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 08:07

SunkisseD schreef:
Dat hij nooit, maar dan ook nooit tijd heeft voor mij. Werk gaat voor Scheve mond

Hmm, in dat geval zou ik toch even een hééél goed gesprek aangaan...
Mijn vriend en ik hebben ook allebei een druk bestaan en hebben weinig tijd voor elkaar, máár hij zal nooit hardop zeggen dat zijn werk voor gaat. Zijn werk is zéér belangrijk voor hem, maar ik minstens zó belangrijk Lachen

nathalie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 08:16

SunkisseD schreef:

nou weet je soms heb ik dat gevoel wel maar diep in mijn hartje weet ik dat ik gewoon op dat moment een mine kronkel heb

en ik denk dat het bij jou ook maar een gevoel is Ach gut

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 09:30

Dat we (hij) maar liefst 5 auto's hebben (dat spoort op zich al niet), maar dat ik dus mooi wel door de regen kan fietsen....
Die obsessie voor auto's van een bepaald merk begint echt ergerlijk te worden. Ik dacht dat paarden veel tijd en geld kosten, nou dat is echt nog beschaafd hierbij vergeleken!