bevertje schreef:Ik begrijp niet waarom je perse moet reageren? Laat die gast lekker.. Hij is je zo vergeten
Ze is verliefd op hem.. dan moet je jezelf echt dwingen niet te reageren en dat is al moeilijk

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
bevertje schreef:Ik begrijp niet waarom je perse moet reageren? Laat die gast lekker.. Hij is je zo vergeten
sweetheart schreef:Twee rijtjes:
Positief:
- hij is knap
- JIJ vind ZIJN aandacht leuk
Negatief:
- hij blijft met zijn ex zoenen
- hij pakt alles wat hij pakken kan
- hij loopt zijn pik achter na
- hij bedonderd jou
- hij geeft je net voldoende aandacht zodat je hem leuk vind, maar loopt toch terug naar zijn ex
- is het dus wel zijn ex?
- conclusie: PLAYER
En nu aan jou de keuze. En denk eraan: Hoe je eraan komt, kom je er ook weer vanaf.
blowdiene schreef:ja hij sis echt een schatje, maar zo jammer dat hij zo een irrtante ex heeft!
@ikenindl: ik heb gisteravond gekeken naar leuke jongen, maar ik zag er geen
Citaat:ze wil me al 5 keer klappen geven en ze scheld me voor vreselijke dingen uit. eigenlijk is ze me een beetje aan het stalken en ik kan haar echt niet uitstaan! maar wat raar is is dat ze mijn vriendin was toen ze nog met die jongen had!
sunshine schreef:Citaat:ze wil me al 5 keer klappen geven en ze scheld me voor vreselijke dingen uit. eigenlijk is ze me een beetje aan het stalken en ik kan haar echt niet uitstaan! maar wat raar is is dat ze mijn vriendin was toen ze nog met die jongen had!
Wat is er nu zo raar aan dat ze zo tegen je doet?
Jij gaat ineens met haar ex, terwijl het een vriendin van je is/was.