Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
valerm schreef:als ik jou was zou ik de meidia erbij roepen school had allang iets kunnen doen.moet je eens zien hoe hard instantie dan lopen.
verder
wat een onwijs dappere dochter.wens haar veel sterkte!
lolaaatjuhh schreef:Ik vind het echt niet normaal en vooral stinkmodder maar ik denk dat op dit topic een slotje komt wegens je schaduw account.. Verders heb ik géén idee wat te doen, het beste hopen denk ik

Goed, je brengt het verhaal onder de aandacht en dat is ook nodig. Maar voor de familie van het jongetje is het alles behalve prettig en het lost zijn persoonlijke gedragsproblemen niet op.
)

ik vind het echt zoo niet normall... runningkawa schreef:Dat ze leert van zich af te bijten vindt ik helemaal zo slecht niet.
Als ze maar weet dat ze nooit zelf mag beginnen, maar jezelf verdedigen vind ik niet verkeerd.
Jammer voor dat jongetje dan, maar daar moeten zijn ouders maar een oplossing voor vinden.
Rl_PrincEsS schreef:valerm schreef:als ik jou was zou ik de meidia erbij roepen school had allang iets kunnen doen.moet je eens zien hoe hard instantie dan lopen.
verder
wat een onwijs dappere dochter.wens haar veel sterkte!
De media erbij roepen is een idee. Maar denk je niet dat haar dochter hier de dupe van wordt?

Rl_PrincEsS schreef:Ik vindt het heel erg ernstig dat kinderen zoals jou dochter de dupe zijn van dit soort kinderen! We hebben in dit land genoeg scholen voor kinderen met ernstige gedragsproblemen.
)