whisperramse schreef:Allereerst zou ik al de knopen van zijn hemden en broeken afknippen om er een briefje bij te leggen; "Ik hoorde dat ze goed kon naaien?"
hihihi die vind ik wel erg goed

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
whisperramse schreef:Allereerst zou ik al de knopen van zijn hemden en broeken afknippen om er een briefje bij te leggen; "Ik hoorde dat ze goed kon naaien?"
xMarleeNx schreef:Het ligt eraan wat ie er gaat doen.. er overheen lopen kan me niet zoveel interesseren..
Maar als ie er echt heen gaat om te sexen kan ie oppleuren..
Debsey schreef:xMarleeNx schreef:Het ligt eraan wat ie er gaat doen.. er overheen lopen kan me niet zoveel interesseren..
Maar als ie er echt heen gaat om te sexen kan ie oppleuren..
daar ging het ook om
BounceBabe schreef:Ik zou eerst stil worden en vervolgens heel hard gaan lachen!![]()
Kieffer schreef:Als hij daar echt bij een meid naar binnen gaat zeg ik hem vriendelijk dat het een ontzettende viezerik is, verbrand ik zijn spullen en ga ik er met zijn beste vriend vandoor
*o, wat gemeen*
_Skess_ schreef:whisperramse schreef:Allereerst zou ik al de knopen van zijn hemden en broeken afknippen om er een briefje bij te leggen; "Ik hoorde dat ze goed kon naaien?"
hihihi die vind ik wel erg goed
mara_lover schreef:Kaat18 schreef:Dan kan hij zijn spullen pakken. Voor mij is naar de wallen gaan hetzelfde als vreemd gaan.
Tuurlijk!
Sex met een ander is sex met een ander, of het nou een prutsmuts is of niet. En sex met een ander betekent oprotten!