Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Myrz schreef:Nou, ik vindt het zielig dat je op zó'n manier aan je geld moet komen.
Er zijn genoeg andere dingen waarmee je geld kan verdienen zonder je lichaam te verkopen.
Laura24 schreef:Nou de meeste meiden in de prostitutie doen het toch echt niet omdat ze van sex houden hoor...
Larua24 schreef:Nee hoor voor veel van die meiden is het gewoon een manier om snel geld te verdienen, want be honest: het verdient een stuk beter dan het gemiddelde bijbaantje!!
C_hristel schreef:Chiqa : wallie heeft al wel gezegd dat ze dat meisje persoonlijk heb gesproken!
Soet schreef:Want wieweet gaat je eigen man er naar toe. ja het is je vent z'n schuld. Maar die plaatsen nodigen uit natuurlijk.
xMarleeNx schreef:Ik vind het sorry dat ik het zeg, nogal kansloos van dat meisje van 17 die dit werk doet zodat ze kleren kan kopen![]()
Mijn idee zou zijn; ff wat langer fijner werk doen, dan dat werk..Maar goed.
C_hristel schreef:Lijkt me best raar, dan kan je ook nog niet eens praten met 'je klant'. Mr zijn er nu helemaal geen Belgische meisjes dan? Of gwn een beetje gemengd?
Soet schreef:Chiqa: wat zou jij doen als vent, als je iets te kort komt en al die jongen meiden daar ziet staan? Het nodigd gewoon uit, IMO is dat fout.
C_hristel schreef:Soet schreef:Chiqa: wat zou jij doen als vent, als je iets te kort komt en al die jongen meiden daar ziet staan? Het nodigd gewoon uit, IMO is dat fout.
Nou ik zou me toch knap vies voelen als ik daar binnen was geweest
Soet schreef:Chiqa: wat zou jij doen als vent, als je iets te kort komt en al die jongen meiden daar ziet staan? Het nodigd gewoon uit, IMO is dat fout.