jaloezie binnen een relatie

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Re: jaloezie binnen een relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 22:21

Valine: zijn wantrouywig en jaloers niet een beetje hetzelfde?

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 22:51

ik ben ontiegelijk jaloers, kan al gek worden als ik denk dat hij aan een meid denkt ook al is het onschuldig.. Het is echt te erg voor woorden.. en kan dan ook mega fel reageren.. mijn ex was echt mega populair en hij weet dat ik gewoon ziekelijk jaloers ben en dan zegt ie ook nog van ja een vriendin van me heeft me vandaag de liefde verklaard nou veel bozer kan je mij echt niet krijgen.. pff wat heeft hij de wind van voren gehad.. zelfs mijn moeder had me nog nooit zo boos gezien en geloof me die heeft heel wat meegemaakt Clown

Sorlede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 07:33

ik ben wel jaloers, maar dan alleen op zijn exen, als ie daar mee staat te praten. Niet echt jaloers op hun, maar ik kan het niet hebben dat hij met hun praat Tong uitsteken maar gewoon op meiden die hij niet kent, heb ik geen problemen mee Lachen
hij is geloof ik niet echt jaloers of laat het niet blijken Tong uitsteken

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 07:41

ik wordt alleen jalours als ik onzeker ben, en onzeker wordt ik als mijn partner tegen mij liegt.......

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 09:07

Citaat:
Hier hetzelfde.
'T ergste vind ik nog wel dat hij helemaal niet jaloers is.

Ik probeer 'm niks te verbieden, en dat lukt tot nu toe erg goed.
Alleen toen die naar me toe kwam om te vragen of ik 't erg zou vinden, als hij met z'n ex naar 't strand zou gaan, om een strandwandeling te gaan maken heb ik 'm duidelijk gemaakt dat ik dat niet wil.

Okee, dit vind ik best wel heel erg NOT DONE!! Wie haalt het nou in G*dsnaam in z'n hoofd om met z'n ex een strandwandeling te gaan maken!! Zoiets DOE je toch niet?! Ik snap niet dat je vriend dat überhaupt zelf wilde én dat aan jou heeft gevraagd. Een strandwandeling wordt als iets romantisch gezien, en dat doe je niet met je ex. Alleen maar met je huidige vriendin.
Zo zie ik het tenminste.. Als dit bij mij zou gebeuren zou ik echt door het lint gaan, ik zou bijna durven zweren dat er dan nog iets tussen die twee speelt...

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 09:24

je kan toch ook als vrienden uit elkaar gaan...

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 09:26

En overigens ben ik inderdaad ook erg jaloers.. Hoewel onzeker misschien een betere benaming is. In het verleden zijn er gewoon een aantal dingen gebeurd waardoor ik erg onzeker ben geworden. En dat zie je nu ook in mijn relatie. Mijn vriend begrijpt het wel, maar het is niet echt goed voor onze relatie. Daarom heb ik nu ook wat hulp ingeschakeld. Zodat ik weer wat meer zelfvertrouwen krijg, de rest gaat dan vanzelf over.

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 09:28

Ja, tuurlijk kan dat. Maar dan vind ik het echt gewoon belachelijk als je dan met die ''gewone vriendin'' een strandwandeling wil maken. Als je dan al iets me degene wilt gaan doen, ga dan ergens in een cafeetje wat drinken ofzo en laat de romantische dingen aan de huidige vriend/vriendin over.
Maargoed.. zo zie ik het he, ik wilde niemand aanvallen!

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 09:28

haha, misschien regent het wel, dan is die strandwandeling helemaal niet zo romantisch Tong uitsteken

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 09:29

Tong uitsteken Lol, inderdaad. Ach ja, hoe dan ook, ik zou er niet tegen kunnen.. Bloos

valine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 09:37

@poes...
ik vind jaloezie toch wel iets anders dan wantrouwig.
in dit geval heeft mijn vriend me 3x besodemietert in 4 jaar tijd.
ik weet dat ik van mijzelf absoluut niet jaloers ben,hij heeft in dit geval ook nog "gewoon"contact met deze meiden. waar ik bang voor ben is dat hij weer de fout in zal gaan en niet dat ik onzeker wordt als hij met een ander grietje staat te praten en niet met mij op dat moment...
*vraag ook maar niet waarom ik nog bij 'm blijf,want dat is een lang verhaal en eigenlijk weet ik het zelf ook niet meer zo goed*

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 12:07

Nou, ik zou denk ik wel de eis stellen dat hij met die meiden niet meer mag omgaan...
Verder vind ik een strandwandeling niet erg, doe ik ook met vrienden van mij, ik ben nu eenmaal dol op het strand en suf op een terras zitten vind ik niet zo leuk als in de zeebries te wandelen. Hoeft helemaal niks achter te zitten.

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 12:42

Een strandwandeling kan best onschuldig zijn hoor.. als je goeie vrienden bent ga je toch ook wel eens met elkaar zwemmen? dus zie je nog mer naakt van elkaar dan een strandwandeling.. dusja Clown

Je kan iemand niets verbieden.. dan heb je echt geen gezonde relatie

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 14:05

Vind ik ook. Ik heb best wel wat mannelijke vrienden waarmee ik vaak uitga in het weekend en daar zou mijn vriend echt geen drama rond moeten maken

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-07 14:33

strand wandeling zou ik ook echt niet accepteren... dan ga ie maar lekker met mij over het strand lopen ... hahahha

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 15:12

Ik zie niet zoveel problemen bij een strandwandeling met je ex. Maar dat is omdat ik zelf een ex heb waar ik nog goed bevriend mee ben, ik ben gek op het strand en hij ook, dus dan gaan we daar heel soms lekker uitwaaien. Gebeurt helemaal niet vaak, en weet ook eerlijk gezegd niet hoe ik dat andersom zou vinden, als mijn vriend nog met zijn ex af zou spreken. Maar mijn vriend heeft nog nooit een vriendin gehad voor mij dus daar hoef ik me niet druk om te maken Haha! Maar geloof niet dat ik dan een strandwandeling erger zou vinden dan een terrasje ergens ofzo Lachen

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 16:42

KiWiKo schreef:
ik wordt alleen jalours als ik onzeker ben, en onzeker wordt ik als mijn partner tegen mij liegt.......

Je hebt helemaal gelijk! Alleen kan je ook onzeker zijn van je zelf en dat hoeft niet perse alleen van je partner te komen.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 17:39

Nu ik er beter over nadenk: neen wij zijn helemaal niet jaloers In september ga ik zelfs samenwonen met EEN vriend en MIJN vriend vindt dat prima.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 18:28

Ik ben niet zo snel jaloers eigenlijk. Vriendlief af en toe, maar dat komt omdat ik meer met mannelijke vrienden klets dan hij met vrouwelijke vrienden kletst (zeg maar Clown ) als we op stap zijn. Laatst waren we aan het wandelen en kwam er een auto voorbij met een jongen die z'n hoofd uit de auto stak en begon te fluiten. NOOOOH dat kon hij niet hebben, toen werd ie wel ff jaloers & boos. Nagelbijten / Gniffelen Maarja ik had hetzelfde gereageerd, is toch ook triest.. Nagelbijten / Gniffelen

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 18:33

Nou als mijn vriend een strandwandeling wil maken met zijn ex is het pech voor hem. daar moet ik niks van hebben! Dan gaat ie maar lekker met mij een strandwandeling maken.
Duivel

Sorlede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 18:37

hij mag van mij helemaal NIETS met zijn exen doen Tong uitsteken

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 19:02

Nou exen vind ik ook maar een moeilijk punt. Ben lekker blij dat mijn huidige vriend geen exen heeft Haha!

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 21:07

als mijn vriend (niet dat ik die op nu heb op het moment) wat met zijn ex zou doen, dan zou ik dus echt sterk vermoeden dat er nog wat afspeeld tussen hun. en zou het dus ook nooit goed keuren! over my dead body Haha!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-07 22:41

inderdaad... maar met mijn andere exn (niet dat het er heel veel zijn Knipoog) was ik niet zo jaloers maar hun ook niet... maar mijn huidige vriend is dus wel heel jaloers.... en ik merk dus dat ik dat ook aardig ben ihihih..bij ligt het dus aan wat voor soort vriend ik heb...

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 00:24

Ik ben niet jaloers, Natuurlijk wel eens, maar vaak heb ik er dan ook alle reden toe.