Bovendien is alles dodelijk, zelfs water, hangt er gewoon vanaf hoeveel je er van neemt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tien schreef:Ik geloof er niks van.
Bovendien is alles dodelijk, zelfs water, hangt er gewoon vanaf hoeveel je er van neemt.
Elzepelze schreef:Tien schreef:Ik geloof er niks van.
Daarom is niets voor niets bedacht, dat over waar TE voorstaat, niet goed is
Vanessa24 schreef:tita schreef:Vanessa dat zal wel maar onderzoeken moeten zichzelf regelmatig herhalen en recepten veranderen
In de 3 jaar dat ik zo'n mailtje heb gekregen, is er in de media nooit iets gekomen wat er mee te maken heeft. Het is gewoon onzin, weer een mailtje die mensen onnodig bang maakt.
Kitty84 schreef:Beste Tita...heb maar een boodschap voor je...volg nog eens een lesje over betrouwbare en onbetrouwbare bronnen. Als je nou zo thuis bent in onderzoek dan weet jij (na die les??...) ook wat je wel en niet moet volgen.
Hemeltjelief...3 pagina's vol over iets wat een aantal jaren geleden in het nieuws is geweest...een of andere flapdrol heeft de moeite genomen om dat ding nogmaals te versturen. Als 'onderzoeker' zet je jezelf op dit moment nogal voor l*l door hier in te geloven..
En randalinpony...daar zeg je het dat zou kunnen...laten we met zijn allen alle deo maar gelijk weggooien. Moeten we dan niet (nee ik rook niet) maar met zijn allen stoppen met roken, ennuh niet meer bbq-en, geen cola light, snoep, koek eten, de magnetron de deur uit doen...
moeshie schreef:Ik geloof het eigenlijk ook niet echt maar toch: 1/9 vrouwen krijgen borstkanker, het moet dus wel ergens een oorzaak hebben. Of dit Deo is of niet, laat ik in het midden. Zelf gebruik ik alleen deo op basis van natuurlijke ingrediënten. Ik vind het sowiezo niet zo goed om lichaamsvreemde producten te gebruiken.
Falona schreef:moeshie schreef:Ik geloof het eigenlijk ook niet echt maar toch: 1/9 vrouwen krijgen borstkanker, het moet dus wel ergens een oorzaak hebben. Of dit Deo is of niet, laat ik in het midden. Zelf gebruik ik alleen deo op basis van natuurlijke ingrediënten. Ik vind het sowiezo niet zo goed om lichaamsvreemde producten te gebruiken.
Kanker kan op twee manier onstaan. Enerzijds veroorzaakt door een teveel aan kankerverwekte stoffen (zoals longkanker bij veelvuldig asbest inademing of roken), anderzijds is een genetische aanleg de grondlegger van kanker. Borstkanker wordt vaak veroorzaakt door genetische aanleg. Kijk maar eens rond in hoeveel families de hele vrouwelijke lijn (moeder, grootmoeders, overgrootmoeders, tantes, nichtjes, etc) geveld wordt door borstkanker. Je gaat me echt niet wijs maken dat dat komt omdat ze allemaal dezelfde slechte deo gebruiken en daarom borstkanker ontwikkelen (zeker niet als ik bedenk dat mijn moeder zeker een jaar doet met een flesje deo en haar moeder het volgens mij helemaal niet gebruikte en in de tijd van mijn overgrootmoeder deo nog niet eens bestond).
tita schreef:
mariekie schreef:tita schreef:
Dan mogen ze de halve supermarkt wel leeg gaan halen...
Straks leeft er niemand meer
moeshie schreef:Ik geloof het eigenlijk ook niet echt maar toch: 1/9 vrouwen krijgen borstkanker, het moet dus wel ergens een oorzaak hebben. Of dit Deo is of niet, laat ik in het midden. Zelf gebruik ik alleen deo op basis van natuurlijke ingrediënten. Ik vind het sowiezo niet zo goed om lichaamsvreemde producten te gebruiken.