Nee, waarom ik en waarom zo?? :(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CynthiaV

Re: Nee, waarom ik en waarom zo?? :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 01:20

Gatver, als hij zo zwak is dat hij het op een briefje schrijft en hem dan snel smeert, dan mag je blij zijn dat je van hem af bent.
Zo zul je het nu nog wel niet voelen, maar geloof me dat je over een tijdje blij bent dat je niet aan die slapjaanus bent blijven plakken Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 10:44

Raar!
Heb je al iets van hem gehoord of nog steeds niks?

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 10:46

stom... dat ie t gewoon ff zegt tegen jou!

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 11:24

Ik ben ook benieuwd hoe het afgelopen is!! Wat een rotstreek zeg...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 11:26

naja wat een eikel Lachen

wees blij dat je ervan af bent joh Lachen

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 11:29

Idd, jij bent wel betere jongens waard Lachen

Latruda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 12:31

weet je al wat meer??

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 12:37

Jakkie jakkie, wat een laffe streek, dat hij nog niet eens het lef heeft om je het op een normale manier te vertellen..
Echt heel sneu en sterkte!

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 12:39

Jemig wat laf dat zeg je tog niet via een briefje....
Sterkte er mee, hopelijk durft hij je te vertellen waarom het zo moest.

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 14:14

He wat zwak zeg! En dat na een relatie van 3 jaar... Onbegrijpelijk...
Ik ben benieuwd of je al wat meer weet. Hopelijk is het een vergissing van hem, of zit er wel veel meer achter...
Sterkte ermee Ach gut

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 14:18

wat een drol zeg ! Scheve mond
Wat denkt die wel niet ! . sterkte ermee Ach gut

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 16:41

Wat een lúl!

Issie vannacht thuis geweest?

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-07 17:39

Bouwien schreef:
Wat een laffe twad... Ach gut

Ik denk niet dat hij vanavond thuis komt.. Als hij vanmorgen nog niet eens de b*llen had om het recht in je gezicht te zeggen... Heeft hij die vanavond al helemaal niet... denk ik hoor Lachen

Heeeeel veel sterkte Lachen Zo lang een relatie, die zo eindigd is altijd modder..
Ga vanavond nou maar lekker stappen.. verstand op nul..en je gedachten ergens anders.. (Misschien bij de aankomende kater van morgen :p) Ga je daar maar druk over maken! Zo'n vent is jou niet waard!!

Idd, vannacht is hij niet thuis geweest.
Ik ben gistermiddag toch de stad nog maar in geweest met een vriendin van mij, die me over heeft kunnen halen. Ik moet zeggen, het deed me wel goed.. Op 1 minpuntje na.. Die avond gaan stappen, heb het niet te laat gemaakt. had zoiets van 'misschien is hij zo wel thuis..' Heb tot 5 uur op hem gewacht.. meneer is niet thuisgekomen. Heb die vriendin weer opgebeld of ik daar ook kon slapen, alleen slapen wou op het moment niet.. Ben nu net weer thuis, en zo te zien is hij vandaag ook nog niet thuis geweest. Al zijn spullen liggen in ieder geval nog thuis, hij zal ze vast wel weer een keer nodig hebben. Ik heb hem vanmorgen ook geprobeert te bellen, telefoon stond uit.
inka schreef:
Wat is dat nou voor een rare actie zeg.
Wat een mafkees om het zo uit te maken zonder enige uitleg. Hij heeft ook nooit aangegeven dat hij het niet meer zag zitten in jullie relatie?
Ik had echt niet rustig af gewacht of hij weer thuis zou komen. Ik had hem opgezocht en aan zijn oren naar huis gesleurt om er eens goed over te praten. Dat is hij jou minstens verschuldigt lijkt mij.

Nee, hij heeft het er nooit met mij over gehad. Daarom kwam het ook zo hard aan denk ik.. Soms was hij wel heel erg stil, ook is hij snachts wel eens op de bank gaan slapen (of in slaap gevallen..)
Ik hoop snel de oorzaak te weten..
NoNeTtE schreef:
Sjonge jonge zeg ! Wat een *piep* ! 3 jaar.. en het dan zo uitmaken ! Aan de ene kant zou ik zeggen F*uck hem, ga stappen en pak wat je bevalt, en aan de andere kant zeg ik bel em, zoek em op en trek de woorden uit em (als tie zo verlegen is) ik vind t echt een schijterd ! Een briefje zeg ! Over dat spinnetje hahahaha neem maar van mij aan dat als een jongen je ECHT leuk vind hij je dat niet kwalijk neemt ! Ik zelf had ipv op em gaan wachten, gaan stappen en voor hem een briefje neergelegt met de tekst ''ik ben uit, pak je spullen maar, en laat de bank (bijv) staan!'' zo pak je hem het beste terug.. Hij had je op zijn minst kunnen zeggen waarom hij het heeft uitgemaakt !! Nou veel succes ermee, en ik hoop dat je snel een ander leuk vriendje krijgt Ach gut (als je er aan toe bent)

Cheyenne.

Daar heb ik zelf ook wel aan gedacht, hopelijk dat het voor hem dan ook ietsjes hard aan komt.. Ik zie het wel. Blijf eerst nog een poosje bij een vriendin van mij slapen, leg een briefje op tafel dat hij zijn spullen kan pakken en opsodemieteren.. zolang hij mijn eigendommen incl. meubels maar laat staan.. En natuurlijk wil ik dat hij me zo speodig mogelijk belt en het me uitlegt.. maarja, hoe ik dat aan moet pakken...?

Dank jullie wel allemaal voor de steun Lachen

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 17:48

Gewoon niets van zich laten horen, wat raar!!
Is het jouw huis?? Ik zou mijn sloten veranderen!!

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-07 17:53

Ja het is mijn huis.
nee, de sloten kan ik nog niet veranderen. Ik wil dat hij eerst zijn spullen ophaalt en dat hij mijn briefje leest.

edit; sloten hoef ik niet te veranderen.. Hij levert zijn sleutel maar in Knipoog

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 22:25

meisje19 schreef:
Ja het is mijn huis.
nee, de sloten kan ik nog niet veranderen. Ik wil dat hij eerst zijn spullen ophaalt en dat hij mijn briefje leest.

edit; sloten hoef ik niet te veranderen.. Hij levert zijn sleutel maar in Knipoog

Ik zou toch de sloten veranderen voor hij je hele huisje leegtrekt als jij er niet bent.
Want hij kan wel een sleutel inleveren, maar wie weet hoeveel copietjes die heeft en wie er 1 daarvan heeft.
Het is jou huis!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 22:45

KiWiKo schreef:
naja wat een eikel Lachen

wees blij dat je ervan af bent joh Lachen

Hier dacht ik ook aan, wees blij dat je ervan af bent Knipoog Zo iemand wil je toch eigenlijk ook niet.
Ik stond echt met mijn mond open toen ik je eerste post las TS!! Wat een ongelooflijk laffe zak Bloos
Op een één of andere manier denk ik hier ook bij: 'Spullen van hem uit het raam flikkeren'.. maar dat is is ook iets wat je niet zomaar kan maken.

Heel veel sterkte! Ach gut

Draakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 22:46

Sloten veranderen en zijn spullen buiten op de stoep zetten!
en het briefje plak je op de voordeur. echt als mijn vriend ineens zo raar zou doen, dan stonden z'n spullen allang op straat.

inkepink

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 22:56

allemachtig wat een laffe hond zeg........

als het huis van jou zou ik zn spullen op stoep smijten met briefje dr bij. en de sloten veranderen zodat hij er niet meer in kan

hier kan ik zo kwaad om worden he? dat een man het lef heeft om iemand waar hij notabene 3 jaar lang als het goed is lief en leed mee deelt zo te dumpen, zo iemand is je niet waard!!!!

meid heel veel sterkte en laat je niet op je kop zitten!! Bedenk, geen hand vol maar een land vol!! er is er echt eentje die jou WEL verdient!!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 23:01

Joh als ik jou was zou ik idd de sloten veranderen, voordat het in zijn gekke kop opkomt om ook wat van jouw spullen mee te nemen.
Pluspunt van een ander slot is dat hij je wel onder ogen MOET komen voor zijn spullen.
Nieuwe sloten erop, aan zijn vrienden doorgeven of smsen dat als hij zijn spullen wil hij contact met jou op kan nemen zodat jij ook je uitleg krijgt.

Zo niet smijt je zijn spullen de straat op en laat je hem weten wanneer dit gebeurd.

Iedere avond dat jij bij je vriendin slaapt en dat hij zijn sleutel nog heeft is een extra kans voor hem om de boel leeg te trekken.

Bouwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 23:07

Wat ik zou doen... Is al zijn rotzooi in dozen gooien.. die bij zijn ouderlijk huis 'dumpen' Met een briefje der bij, met euhmm even denken.. Als je wilt weten waar de rest van je spullen staan, bel je maar (niet bij vertellen dat je die allang geloost hebt in het kanaal Knipoog ) Nee gewoon er op zetten dat als hij nog man genoeg is om jou uitleg te geven, hij je maar moet bellen.

Maar pleaaaaaase ga niet op hem thuis zitten wachten...
Dan ga je je alleen nog maar ellendiger voelen.. en jezelf opvreten.. ga stappen! Feesten! Eis je sleutel terug en verander WEL de sloten..
Voor het zelfde kom je op een nacht thuis is je huis leeg... Nors opkijken Nee dat moet maar niet!

Sterkte meid!

Karenenditty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 23:16

slot veranderen en kijk goed naar je rekeningen!Kijk wat hij je nog schuldig is en laat hem maar jammeren om zn spullen als hij niet betaald. Ik heb net ook zoiets gehad en ik was zo dom om hem gewoon weg te laten lopen met zn spullen, had daar mooi de rekeningen van kunnen betalen! Ook al zegt je gevoel anders, hou het zakelijk en bescherm je huis, zijn probleem als hij daar mee zit. En niet terugnemen, want dan geef je hem de ruimte om het nog een keer te doen bij je en dat is niemand waard, jij bent beter als hem. En ga idd lekker stappen en koop een paar leuke spullen voor jezelf. Sterkte meid.

inka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 23:49

Ik ga inderdaad met de rest mee en zou meteen de sloten laten veranderen.
Als je hem echt nog wil spreken zou ik zijn spullen wel vast inpakken maar binnen laten staan. Als je zo iets hebt van hij zoekt het maar uit dan zou ik hem een sms sturen dat zijn spullen op straat liggen en als hij ze nog wil hebben hij snel moet zijn omdat anders de plaatselijke zwerver er mee vandoor gaat. Ik had persoonlijk al zijn spullen op straat gegooit.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 08:38

Sily schreef:
Joh als ik jou was zou ik idd de sloten veranderen, voordat het in zijn gekke kop opkomt om ook wat van jouw spullen mee te nemen.Pluspunt van een ander slot is dat hij je wel onder ogen MOET komen voor zijn spullen.
Nieuwe sloten erop, aan zijn vrienden doorgeven of smsen dat als hij zijn spullen wil hij contact met jou op kan nemen zodat jij ook je uitleg krijgt.

Zo niet smijt je zijn spullen de straat op en laat je hem weten wanneer dit gebeurd.

Iedere avond dat jij bij je vriendin slaapt en dat hij zijn sleutel nog heeft is een extra kans voor hem om de boel leeg te trekken.

Ik ben het helemaal met Sily eens... Ik zou minstens een slot bij laten plaatsen; hij heeft immers al bewezen een enorme eikel te zijn... wie tot wat voor idioterie hij nog meer in staat is...

maudy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 08:46

ohh wat klote voor je Boos!

sterkte !!!