Zo zul je het nu nog wel niet voelen, maar geloof me dat je over een tijdje blij bent dat je niet aan die slapjaanus bent blijven plakken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bouwien schreef:Wat een laffe twad...![]()
Ik denk niet dat hij vanavond thuis komt.. Als hij vanmorgen nog niet eens de b*llen had om het recht in je gezicht te zeggen... Heeft hij die vanavond al helemaal niet... denk ik hoor
Heeeeel veel sterkteZo lang een relatie, die zo eindigd is altijd modder..
Ga vanavond nou maar lekker stappen.. verstand op nul..en je gedachten ergens anders.. (Misschien bij de aankomende kater van morgen :p) Ga je daar maar druk over maken! Zo'n vent is jou niet waard!!
inka schreef:Wat is dat nou voor een rare actie zeg.
Wat een mafkees om het zo uit te maken zonder enige uitleg. Hij heeft ook nooit aangegeven dat hij het niet meer zag zitten in jullie relatie?
Ik had echt niet rustig af gewacht of hij weer thuis zou komen. Ik had hem opgezocht en aan zijn oren naar huis gesleurt om er eens goed over te praten. Dat is hij jou minstens verschuldigt lijkt mij.
NoNeTtE schreef:Sjonge jonge zeg ! Wat een *piep* ! 3 jaar.. en het dan zo uitmaken ! Aan de ene kant zou ik zeggen F*uck hem, ga stappen en pak wat je bevalt, en aan de andere kant zeg ik bel em, zoek em op en trek de woorden uit em (als tie zo verlegen is) ik vind t echt een schijterd ! Een briefje zeg ! Over dat spinnetje hahahaha neem maar van mij aan dat als een jongen je ECHT leuk vind hij je dat niet kwalijk neemt ! Ik zelf had ipv op em gaan wachten, gaan stappen en voor hem een briefje neergelegt met de tekst ''ik ben uit, pak je spullen maar, en laat de bank (bijv) staan!'' zo pak je hem het beste terug.. Hij had je op zijn minst kunnen zeggen waarom hij het heeft uitgemaakt !! Nou veel succes ermee, en ik hoop dat je snel een ander leuk vriendje krijgt(als je er aan toe bent)
Cheyenne.
meisje19 schreef:Ja het is mijn huis.
nee, de sloten kan ik nog niet veranderen. Ik wil dat hij eerst zijn spullen ophaalt en dat hij mijn briefje leest.
edit; sloten hoef ik niet te veranderen.. Hij levert zijn sleutel maar in
KiWiKo schreef:naja wat een eikel
wees blij dat je ervan af bent joh
Sily schreef:Joh als ik jou was zou ik idd de sloten veranderen, voordat het in zijn gekke kop opkomt om ook wat van jouw spullen mee te nemen.Pluspunt van een ander slot is dat hij je wel onder ogen MOET komen voor zijn spullen.
Nieuwe sloten erop, aan zijn vrienden doorgeven of smsen dat als hij zijn spullen wil hij contact met jou op kan nemen zodat jij ook je uitleg krijgt.
Zo niet smijt je zijn spullen de straat op en laat je hem weten wanneer dit gebeurd.
Iedere avond dat jij bij je vriendin slaapt en dat hij zijn sleutel nog heeft is een extra kans voor hem om de boel leeg te trekken.