Volgens mij houd je dat echt niet vol dus de kans dat het dieet mislukt is heel groot.
En inderdaad, hoe ze de inhoud van de koelkast beoordeelt, de deelnemers worden gewoon voor schut gezet en dat is niet goed voor je zelfvertouwen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Talietjuh schreef:bedenk wel dat sonja veel mensen heeft geholpen!
Er zijn mensen die geen normaal eetschema kunnen samenstellen vanwege handicap e.d
of mensen met een eetstoornis.
wil je niks over sonja meer horen moet je er ook niet over beginnen vind ik
hipkippie schreef:Mijn oma die loopt bij een dieetiste en die zei ook dat '' sonja bakkeren'' helemaal niet goed is.
Je moet gewoon normaal eten, ontbijt, lunch, avond eten maar dat allemaal in normale porties en gewoon niet snoepen en genoeg bewegen.
Mijn oma is hierdoor ook gewoon afgevallen, omdat je gewoon regelmatig moet eten.
Mas schreef:Wat ik niet snap:
Een aantal mensen hier zeggen dat ze 'gek worden' van al het ge-sonja-bakker. Maar wie dwingt jullie mee
te doen dan? Laat die mensen die het willen doen, als het echt zo slecht is merken we het vanzelf wel
(ja, doe het zelf ook).
Milly_ schreef:Ik heb er gelukkig nog nooit van gehoord![]()
Ik ben nu ook op dieetDat wil zeggen dat ik vanaf nu wat meer met de fiets ga rijden i.p.v de auto, en minder naar de frituur ga
simpel als dat
fixture schreef:eigenlijk komen alle dieeten op hetzelfde neer
Mas schreef:Wat ik niet snap:
Een aantal mensen hier zeggen dat ze 'gek worden' van al het ge-sonja-bakker. Maar wie dwingt jullie mee
te doen dan? Laat die mensen die het willen doen, als het echt zo slecht is merken we het vanzelf wel
(ja, doe het zelf ook).
Quellian schreef:Mas schreef:Wat ik niet snap:
(ja, doe het zelf ook).
Ik word niet gek van Sonja Bakker, ik word gek van de mensen om me heen die de hele dag zitten te piepen dat ze honger hebben, 'mag niet van Sonja' en zeggen dat ze zo zielig zijn.
Ten eerste hebben veel mensen hun (over)gewicht in eerste instantie aan zichzelf te danken, de mensen die hier niet zelf de hand in hebben, hebben ook niets aan Sonja Bakkeren.
Als je serieus een probleem hebt met je gewicht of met het samenstellen van een goed 'dieet', ga dan naar de dokter en vraag een doorverwijzing naar een diëtist.
En verder blijf ik erbij dat als je niet snoept, het al vele kilo's scheelt. Meestal heeft het imo dus met zelfdiscipline te maken.
Ginootje schreef:Hey,
Mijn ouders en mijn vriendin doen het ook,
het helpt opzich wel maar, ik weet niet of jullie het al weten maar Sonja bakker ligt in het ziekenhuis met Anorexia
Quellian schreef:Mas schreef:Wat ik niet snap:
(ja, doe het zelf ook).
Ik word niet gek van Sonja Bakker, ik word gek van de mensen om me heen die de hele dag zitten te piepen dat ze honger hebben, 'mag niet van Sonja' en zeggen dat ze zo zielig zijn.
Ten eerste hebben veel mensen hun (over)gewicht in eerste instantie aan zichzelf te danken, de mensen die hier niet zelf de hand in hebben, hebben ook niets aan Sonja Bakkeren.
Als je serieus een probleem hebt met je gewicht of met het samenstellen van een goed 'dieet', ga dan naar de dokter en vraag een doorverwijzing naar een diëtist.
En verder blijf ik erbij dat als je niet snoept, het al vele kilo's scheelt. Meestal heeft het imo dus met zelfdiscipline te maken.
Lest schreef:Tja en wat als je nou niet genoeg zelfdiscipline hebt? Ik weet prima wat een goed eetpatroon is, maar ik zit mezelf gewoon voor de gek te houden. ach dat ene stukje kan nog wel.
Sonja Bakker is voor mij een soort richtlijn, ik kan mezelf niet meer zo makkelijk voor de gek houden. Tot nu toe werkt het aardig.