Ik ga het meisje waarover ik het heb D. noemen

Ik kende een jaartje of 2geleden een meisje D. waar ik erg goed met bevriend was, en ze vertelde me dat ze vaak geesten opriep enzo en ik ging een keertje mee. We waren toen in haar kamer geesten aan het oproepen en er viel daar toen iets van de kast dus ik natuurlijk heel bang
We zijn er toen met gestopt en de volgende dag was ik weer bij haar en ze had in die nacht in haar droom iemand haar voelen krabben en ze werd wakker en haar buik stond vol met krabben, precies onderhuids, en dat hielt een paar dagen aan, ook viel er soms plots een boek van de kast. Ze kreeg elke dag meer van die krabben ook op haar armen en benen enzo. En toen ik met haar op de bus zat zag ze daar haar dode moeder zitten enzo en ze zag soms nog op andere plekken haar moeder die overleden was zitten, soms heel gruwelijke beelden enzo. En omdat ze vond dat het gedaan moest zijn hadden we besloten van bij mij thuis geesten op te roepen en we waren geesten aan het oproepen en opeens gilde ze heel hard en had ze weer zo'n krab en dat keer bloedde het 
toen heb ik lang geen contact meer gehad met D. en nu weet ik eigenlijk nog altijd niet of dat nog aanhoud..
Bemoei je niet met zaken waar je niets vanaf weet, zou ik zeggen! 

En ik ben zelf niet paranormaal.