Zijn Jullie tevreden met jezelf?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 00:07

Romkabouter schreef:
Ik zei dat ik OK was Pipo, maar dat mocht niet van SP Verdrietig
Is niet persoonlijk naar jou bedoelt, maar zo zit de maatschappij in elkaar. Vooral hollanders.

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 00:26

Op zich ben ik wel blij met mezelf, heb lange benen, brede (ja das vrouwlijk!! Haha! ) heupen, platte buik, leuk gezicht, mooi haar met veél krullen, big blue eyes Kusje , ennem, tsja, zorg altijd dat ik er verzorgd uit zie.

Alleen wil ik stijl haar, en ff een cupje groter. Oja, en ik moet ff van de Mac Donalds afblijven, anders ben ik waarschijnlijk niet zo tevreden meer binnenkort. Haha! Scheve mond

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 00:27

Hmm klinkt idd zo snel arrogant als je de mooie punten van jezelf op kan noemen.
Typisch hollands ja.

Mijn benen mogen wel wat slanker trouwens.

Ach niemand is perfect. Slapen

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 07:19

Snelste manier om een poging tot een serieus topic om zeep te helpen: het in kippenhok plaatsen *LOL*

Tja, ik ben van nature een heel tevreden mens. Iedereen die niet tevreden is, moet op bedevaart naar Eersel gaan en "De contente mens" gaan bekijken. Tel altijd je zegens en kijk niet wat had kunnen zijn. Perfection has a price..

Natuurlijk zie ik punten op verbetering. Daar werk ik dan ook aan.. Zodat ik in de toekomst nog tevredener can zijn Knipoog

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 07:47

Met me gezicht ben ik best wel tevreden,maar de rest :X ,me haar vind ik ook heel erg mooi (dat is ook het enigste) ik heb namelijk blond krullend haar,alleen die klitten Boos!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 07:58

Voor mijn bevalling was ik erg tevreden met mijn kuiten en borsten. Na de borstvoeding heeft Robin een cup eraf gelurkt, dus iets minder tevreden. Inmiddels ben ik gestopt met roken en heb mijn cup weer terug, maar de rest ook! Ben nu dus ff een stuk minder happy met mezelf, maar daar zijn we strak mee bezig! Haha!

En ik heb heel erg slap, dun haar. Dat wil ik graag anders....
Voor de rest ben ik wie ik ben en daar doe je het maar mee Knipoog

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 08:01

Ik wil een plattere buik (dus minder naar de MAC, en het omhoog masseren... *LOL* Schijnheilig ) dikker en steiler haar dat minder gaat klitten, minder dikke kont zou ook wel fijn zijn... Schijnheilig

Ach, verder ben ik niet echt ontevreden, het is zeker niet zo dat als ik in de spiegel kijk: ''he bah die... blablablablaat '':D

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 09:43

Dit topic hoort op AM, daar verplaats ik het heen, het moet niet veel gekker worden, want in het vervolg gooi ik er gewoon een slotje op. Zo moeilijk is het toch niet? *zucht* Verward

Ik heb schitterend haar, schitterende ogen, volgens menigeen genoeg om álle mannen van dit universum te verleiden (oh?), het is me alleen ngo niet gelukt, ben helemaal snielig en alleen single!
Wat wel erg lachen is dat toen ik 16 was mannen van tegen de 40 helemaal gingen kwijlen als ik mijn haar los deed, dat deed ik maar niet meer, maar laatst weer. Om gék van te worden. Verder ben ik niet te dik, niet te dun, niet te groot, niet te klein... Zelfvertrouwen heb ik ook wel.
Ik ben heel tevreden, alleen mogen die mannen wel eens opschieten voordat ik écht gek wordt, want dat komt er ook nog bij: ik ben superdesuper grappig (oh, eigendunk zeker). Nee, ik ben niet zo heel zeker van mezelf als ik af en toe lijk, maar welbeschouwd (geweldig woord!) heb ik niets te klagen, dus waarom zou ik? Ik zou wat meer zelfdiscipline willen hebben, en daar ben ik hard mee bezig!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 09:50

Ik ben eerlijk gezegd ook niet zo tevreden met mezelf. Ik had ook graag wat intelligenter willen zijn, of heel goed willen zijn in paardrijden of pianospelen. Ik ben zo middelmatig. Gatver.

Levita

Berichten: 1421
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 10:16

Pipo schreef:
Dinand van Kane is zeker een lekker ding, maar hij moet niet gaan praten, want wat er dan uitkomt? daar knap ik echt volledig op af, afschuwelijk. Heb gedated met een lookalike van Kane, leuk om naar te kijken hoor, maar verder!


Dennis van Kane is leuker....... Haha!
Maar goed ik ben wel tevreden met mezelf. Ik heb geen zin meer om mij druk te maken over dingen aan mijn uiterlijk wat ik toch niet kan veranderen. Dat heb ik lang genoeg gedaan.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 10:32

voor iedereen die dikker haar wil, willen jullie wat van mij?
Ik heb behoorlijk dik (of veel) haar, waar ik weinig leuks mee kan.
Ook ik zou graag wat zekerder zijn, en mijn brandmerk Haha! (een soort H aan de binnenkant van mijn been, litteken of striae (hoe schrijf je dat???)) weg willen hebben.
Een cupje meer zou ik geen nee tegen zeggen.
Maar ik ben wie ik ben, en ze nemen me maar zoals ik ben. Al had ik het geld, liet ik het nog niet veranderen.
Ik heb hele zware wenkbrauwen, maar dat is mijn eigen keus omdat ik gewoon geen zin heb om ze eens in de zoveel tijd te epileren

Suzanne F.

Berichten: 49563
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 10:43

Ik zou graag:

wat langer willen zijn
iets mooiere billen en dijen/heupen (lees dunner)
langere benen
grotere borsten, 1 maatje
meer geduld
meer zelfvertrouwen
meer handigheid in het rijden
handiger zijn in het zadelmak maken

Ik zou zo'n beetje een kruisinkje willen zijn tussen Britney spears, Anna Kournikova en Shakira....

Maar ja, kan ik lang wachten, hahahaha

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 10:45

ik ben nu helemaal tevreden, maar ik ben wel onder het mes geweest

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 11:13

Pregini schreef:
ik ben nu helemaal tevreden, maar ik ben wel onder het mes geweest

Wat heb je dan aan jezelf laten veranderen als ik vragen mag? En waarom?

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 11:32

Ben vaak erg onzeker over mijn uiterlijk. Weet eigenlijk niet waarom want het ziet er best OK uit maar er zijn dagen dat ik niet in de spiegel durf te kijken. Zit allemaal tussen m'n oren kom ik wel weer overheen.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 21:27

Ik ben heel tevreden met mezelf, mijn instelling is 'love me, or leave me'. 'What you see, is what you get'. Nee, van mij hoeft er niets veranderd te worden, die dipjes met mezelf kom ik altijd wel weer uit.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 21:49

Ik ben ook best tevreden met mezelf hoor. (en dat is wel eens heel anders geweest Schijnheilig ).
Natuurlijk zijn er altijd nog wel puntenjes die je wil veranderen. Maar als ik alleen ja of nee mocht antwoorden is mijn antwoord ja.

Esther

Berichten: 4149
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 22:36

Ben redelijk tevreden met mezelf. Alleen zou het gewicht wat minder mogen van mij, maar dat lukt maar niet.

En dan dat zelfvertrouwen, dat mag wat constanter, dat flipt nogal heen en weer de ene dag voor de andere.

Oh ja ik wilde dat ik aan 5 uur slaap per nacht genoeg had.

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 22:48

Heb je even Haha! hihi, nee hoor, ik ben eigenlijk tevreden met mezelf. Vind mezelf wel een paar pluspuntjes hebben, lange benen , en pretoogjes.! Voor de rest heb ik ooit een ongelukje met een paard gehad die jaloers was op mijn tanden. Die heeft er een stuk of 3 uit gekopt en een paar scheef gezet. Kan niet meer aan een beugel helaas i.v.m stiften. Heb dus 3 neptandjes (om het maar zo te noemen) en 1 tandje (onderkaak) staat naar achter gedrukt. Maar ooit wil er iets aan laten doen. En verder mag mijn Cupmaatje best iets meer Knipoog . Okee een B-tje is gemiddeld, maar vind groter mooier, ook weer niet te groot!
Verder wil ik natuurlijk een lekker som geld op me bankrekening, maar dat lukt nog steeds niet Lips are sealed Party!!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 23:02

BartVB schreef:
Eeh, waarom worden dit soort topics eigenlijk op KH gestart Verward


Wat is KH in godsnaam?

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 23:03

't Kippehok

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 23:05

Ik vind die afkortingen maar niets. Is het dan teveel moeite om iets voluit te schrijven?

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 23:08

Weet ik niet, maar alle fora hebben naast een lange naam een twee-letterige naam.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 23:08

Tijd dat dat hier dus afgeschaft wordt!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 23:10

Dan moet je bij Bart zijn Knipoog