Was er niet helemaal bij met mijn gedachten, wie kent het?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Was er niet helemaal bij met mijn gedachten, wie kent het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 15:52

Dat heb ik ook heel vaak Ja
laatst ook was ik aan de telefoon, Ik pak op.
Hallo met Lindy & die moeder van lindy die pakte ook op met hallo met lindy.
Ik dacht echt ff huh dit klopt niet *LOL*
Of dan moet ik iets van boven pakken ga ik op mijn ouders zijn kamer tv kijken Rolleyes

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 16:53

Ik heb dat ook best vaak ja..

Peeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 19:08

Pff vandaag ook weer lekker bezig geweest.. Ik sta heerlijk thee in te schenken, in een iniminie limonadeglaasje dat gelijk enorm heet werd..

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 22:32

Ik kan daar ook wat van. Tong uitsteken

Met een collega zitten praten, merken dat je moet niezen, je hoofd wegdraaien en volop in de asbak niezen. Ach gut (Alles zat onder de as...)

Ik ga altijd roken met een ontzettend attente collega die altijd de deuren voor me openhoudt. Ik was ergens chagerijnig over en liep voor m uit. (niet boos op hem hoor, maar op de organisatie op zich) Gooide de deur vol in zn gezicht dicht. Bloos

Een vriendin opbellen om te vragen of ze mee gaat paardrijden en dan als je opgehangen hebt jezelf afvragen wat je nu eigenlijk hebt afgesproken? Of ze uberhaupt komt? Hoe laat? En jezelf te hard schamen om gelijk maar weer terug te bellen.

De telefoon opnemen met: goedemiddag, ow avond, nee ik bedoel morgen! Met Iris. Van VGZ. Uhh... Dromen Zorgverzekeraar. Koe

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 16:10

Ohhh ik heb zo hard gelachen bij dit topic.. vooral om iemand die d'r thee aan de katten gaf en zelf een kommetje water hield, en om diegene die de kat wegschopte Haha!. Maar wel een beetje zielig. Ik ben ook een wandelende ramp wat dit soort dingen betreft.

Zoals dat mijn vader en ik laatst ergens heenmoesten maar het niet konden vinden. Ik: "We hadden ook gewoon de kaart mee moeten nemen!" Vader: "Ja van jou hoefde dat niet!" Ik: "Hoezo, dat hóefde niet? Verward" Had hij dus echt in de keuken aan mij gevraagd of we de kaart mee moesten nemen, en ik, die dan overal zit behalve in de werkelijkheid, heb gewoon nee gezegd Vork.

Of inderdaad dat ik een vriendin bel: "Heey met Ilona, is Floor er ook?" Euhm.. dit klopt niet.. ík ben toch Floor? Ooooohja: "Hee met Floor, is Ilona er ook?"

Ik heb vanochtend waarschijnlijk ook een vriendin weggedrukt omdat ik dacht dat ze de wekker was.. Dromen

valerm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 16:22

haha hoe herkenbaar vooral die van de wekker doe ik ook altijd.

plotie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 16:31

Ook zo dat iemand blijkbaar hje naam zegt en je het niet hoort.
Of ook dingen op de verkeerde plats leggen. Je wilt bv iets nemen uit de koelkast en doet een andere kast open.
Of voor iets naar een plaats gaan en niet meer weten wat je kwam halen Haha!
Zo'n dingen allemaal Haha!

grtjs
xxxx

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 18:03

Dit is ook echt een Floor-actie:

Ik was in de stad en was al de hele tijd aan het heen en weer lopen. Was al een keer eerder in de V&D geweest en toen had ik bij de pinautomaat mijn saldo bekeken, maar niet gepind. Later was ik wéér bij de V&D, kocht ik iets, realiseerde me daarna dat ik iets vergeten was, bedacht me dat ik ook nog moest pinnen voor de oliebollen en kocht weer iets bij de V&D. Vervolgens ging ik naar de oliebollenkraam en bestelde oliebollen. En toen dacht ik: Huh? Waar heb ik mijn geld nou gelaten? Zou ik het niet uit de automaat hebben gehaald? Dus ik al verontschuldigd tegenover het meisje in de kraam en gezegd dat ik eerst wel even ging pinnen bij de automaat aan de overkant. Moest ze al lachen. Ik helemaal nadenken hoe het nou kwam dat ik geen geld had. Na lang nadenken kwam ik erachter.. ik hád helemaal niet gepind!

En ik raak werkelijkwaar áltijd alles kwijt. Ik presteer het om in de keuken mijn sleutels te pakken, naar de voordeur te lopen, mijn jas aan te trekken en dan mijn sleutels kwijt te zijn. En nee, dan liggen ze niet voor mijn neus, maar ergens op een meest onmogelijke plaats tussen de keuken en de voordeur!

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 18:13

Onder de lessen op school ben ik keii vaak met mijn gedachten ergens anders Tong uitsteken

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 18:23

ik heb heel vaak zo van oh even boven iets pakken, eenmaal boven wat was het nou ook alweer? weer naar beneden, oohja, weer naar boven, wat was het nou ook alweer? Verward haha!
ben ook een keer toen ik terug kwam uit school bij een rotonde een andere kant op gegaan toen ik daar al een tijdje reed dacht ik ineens waar zít ik nou? En kon ik ook niet zo 123 omkeren Bloos
of dat je net idd heb gebeld en een afspraak hebt gemaakt en dan denkt ging t nou wel door of niet, of hoelaat was het nou? haha eigenlijk best gek!

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 19:11

Mijn moeder ook ja. Had haar gisteren even mijn pinpas geleend, nu heeft ze dus drie keer het verkeerde pincode ingevoerd.. weg pasje Doei, doei

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 19:18

Lkker handig Tong uitsteken

Bestek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 19:22

Ik heb het niet zo vaak, behalve als ik liefdes'problemen' heb.. Heb een jaartje geleden onder andere de servetten in de koelkast gelegd en meer van dat soort domme dingen *LOL* Weet ze nu niet allemaal meer, maar toen baalde ik er flink van.

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 19:37

Hahaha, m'n vriendin net nog:

> Hee, alles goed?
< Ja hoor, met jou?
> Jaa super, met jou?

Euhh, juist Clown

Of ook zoiets:
Iemand kletst tegen je, vraagt:

> Hoorde je wat ik zei?

Waarop ik simpelweg, onbewust antwoord:

< Wat zei je?

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 21:05

Ik heb om sommige dingen in dit topic erg moeten lachen haha! Vooral omdat het zo herkenbaar is!!
Mijn haarspul en gezichtspul zit in zelfde soort flesje dat gaat ook nogal eens fout Bloos of me wassen met shampoo en de douchecreme in mn haren te smeren!

S'ochtends heb ik ook een kwartier nodig als ik al klaar ben om weg te komen thuis.. sleutels in de deur laten zitten (daar kom ik dan bij mn fiets die op slot staat pas achter) Mp3speler vergeten, checken of ik mn portemonee nou wel gepakt heb en dat gaat zo even door..

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 01:32

Ja dat heb ik ook best wel vaak. Ik moest een keertje m'n dekjes mee naar huis nemen dus ik maak m'n kast weer open, die had ik al dicht gedaan. Leg m'n sleutels erin en het slotje heb ik in m'n hand, haal m'n dekjes eruit en doe 'm op slot. Ja, toen lagen m'n sleutels erin..

x_Katja_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 01:47

Haha er zitten echt hilarische dingen hiertussen Tong uitsteken

Dat van naar boven lopen en niet meer weten wat je ging doen is heeel bekend Clown

En over dingen kwijt zijn; m'n vader heeft een keer de hele dag naar z'n bril gezocht. Dus ik kwam thuis en hij vroeg of ik wist waar z'n bril was. Dus ik: Die bril op je hoofd? Hij voelen, had hij z'n bril op z'n hoofd gezet en had daar geen erg meer in gehad.. Clown

Wel fijn om te lezen dat iedereen er weleens last van heeft Knipoog

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 02:09

ik heb al een paar keer gehad dat ik probeerde mijn pen te slijpen, ook een leuke Clown

en op de een of andere manier kan ik nooit dingen vinden. zelfs als het direct voor mij ligt, zie ik het gewoon niet. Mijn moeder weet alweer hoe laat het is als ik verslagen naar beneden kom. "ben je weer wat kwijt wat eigenlijk gewoon ligt waar het moet liggen? "

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 02:38

tja, de autosleutel meenemen in plaats van mijn fietssleutel, van de trein naar huis lopen terwijl je fiets op het station staat, er in Leiden pas achter komen dat je er twee stations geleden uit moest. drie keer denken 'oh ik moet mijn brood meenemen,' en het dan alsnog vergeten...
tja, ik herken het wel een beetje.
oh ja, en vanmorgen kreeg ik op de een of andere manier mijn wekker niet uit. ik heb hem uitgezet, de batterijen eruit gehaald, en hem tenslotte uit wanhoop maar uit mijn bed gegooid (ik heb een hoogslaper) en toen kwam ik er pas achter dat mijn telefoon ging in plaats van mijn wekker...
nu kan ik een nieuwe wekker gaan halen, want hij ligt in een heleboel stukjes!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 04:34

2 zeer recente: brievenopener zoeken terwijl ik die in m'n hand had & koekje pakken op weg naar de voordeur, papiertje ervan in m'n zak en sleutels in de vuilnisbak.

Heb dat dus ook geregeld in drukke periodes Ja

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 15:50

ik hebt het ook wle eens, maar ook gewoon zomaar in de klas, thuis, op m'n paard Clown (oeps Bloos )
Ook als ik niet onder druk sta Clown

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 16:36

Ik was een tijdje terug op de fiets gegaan, naar Lester, stond ik opeens bij m'n school..