Dit is ook echt een Floor-actie:
Ik was in de stad en was al de hele tijd aan het heen en weer lopen. Was al een keer eerder in de V&D geweest en toen had ik bij de pinautomaat mijn saldo bekeken, maar niet gepind. Later was ik wéér bij de V&D, kocht ik iets, realiseerde me daarna dat ik iets vergeten was, bedacht me dat ik ook nog moest pinnen voor de oliebollen en kocht weer iets bij de V&D. Vervolgens ging ik naar de oliebollenkraam en bestelde oliebollen. En toen dacht ik: Huh? Waar heb ik mijn geld nou gelaten? Zou ik het niet uit de automaat hebben gehaald? Dus ik al verontschuldigd tegenover het meisje in de kraam en gezegd dat ik eerst wel even ging pinnen bij de automaat aan de overkant. Moest ze al lachen. Ik helemaal nadenken hoe het nou kwam dat ik geen geld had. Na lang nadenken kwam ik erachter.. ik hád helemaal niet gepind!
En ik raak werkelijkwaar áltijd alles kwijt. Ik presteer het om in de keuken mijn sleutels te pakken, naar de voordeur te lopen, mijn jas aan te trekken en dan mijn sleutels kwijt te zijn. En nee, dan liggen ze niet voor mijn neus, maar ergens op een meest onmogelijke plaats tussen de keuken en de voordeur!