Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Isabellover schreef:ik hoorde het gister idd van koos... ik ben er de heledag kapot van geweest. Toch kende ik haar niet persoonlijk. Gister was mijn laatste dag op stal. Ik zou een kelin feestje geven, maar dat heb ik niet gedaan.
henk en famillie, gecondoleerd...
MarvinSgatJ schreef:Isabellover schreef:ik hoorde het gister idd van koos... ik ben er de heledag kapot van geweest. Toch kende ik haar niet persoonlijk. Gister was mijn laatste dag op stal. Ik zou een kelin feestje geven, maar dat heb ik niet gedaan.
henk en famillie, gecondoleerd...
Henk en Familie?
oeps sorry..harry..Citaat:
Picassox schreef:Sterkte, ik heb twee jaar geleden ook een leeftijdsgenootje moeten verliezen. Echt onbegrijpelijk zoiets.
Cootjuh schreef:Steeds heb ik het gevoel dat ze in mijn deuropening staat, en dat ze zegt grapje! Goed he?
Steeds denk ik dat het misschien wel een nachtmerrie zal zijn.
Maar vaak denk ik aan de leuke dingen die we samen deden. Kippen vangen, mij les geven.
Maar ook aan je verdriet, zoals als een wedstrijd niet goed ging. Of je boze gezicht als je vader zichmet je rijden bemoeide.
Maar vooral aan de leuke dingen. Helaas vullen woorden niet het lege gevoel dat er is.
Helaas zullen we nooit meer je haren zien wapperen,
En helaas zul je nooit meer komen klagen over hoe slecht je wedstrijd wel niet ging (terwijl je dan toch 2 winstpunten in de wacht sleepte)
Ik, en vele anderen zullen je missen Maren.
Toch hoop ik, dat als ik zo in mijn bedje lig. Jij binnekomt stormen, dat het een cummunicatiefoutje was. Of dat je ons gewoon voor de gek hield.
Lieve Maren rust in vrede.
Kom je gauw eens terug in mijn dromen?