gecondoleerd!Erg mooie foto van je vader, paarden staan er allemaal zo rustig bij! En zoals al is gezegd, erg mooi dat jullie zelf de rouwkoets gaan rijden. Sterkte
Heel veel sterkte! Ik weet hoe je je voelt. Mijn vader is ook overleden, toen ik 9 was.. Gecondoleert! Als je iets kwijt wil ofzo pb maar
Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst de komende tijd.. Heel knap dat je zelf de rouwkoets gaat rijden.
Heel veel sterkte.mijn pb box staat open ook al ken ik je niet goed.Je vader staat heel mooi op de foto.
gecondoleerd en heel erg veel sterkte de komende tijd,en wat een mooie foto van jou vader zo tussen de paarden...
Gecondoleert Erg mooi gebaar dat jullie zelf met de koets rijden. Mooie foto van je vader zo met al de paardenHeel veel sterkte
gecondoleerd.wens jou, familie en vrienden heel veel sterkte voor nu en in de komende tijd. Je houdt hem levend door hem te blijven herinneren. gr
Gecondoleerd meis.. Heel veel sterkte voor jou, je broer en je moeder.En ook veel sterkte voor alle familie en vrienden. Mar