Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Marjolein schreef:Ik geloof dat jij op goed vertrouwen die doos op wil halen. Maar het personeel van het postagentschap is aan bepaalde regels gebonden. Daar kunnen ze niet omheen, hoe banketstaaf dat voor jou ook is. Die regels dat alles tegenwoordig gescanned wordt en getraceerd kan worden via TNT is niet voor niks.
Daarom is dit zo'n goed verhaal voor de pers. Ik zou het zeker doen Lynn !! Paloma kan ook wat reclame gebruiken.... zeker omdat je hier er niet mee terecht kunt.
Marjolein schreef:Lynn_Nikita schreef:marjolein, weet niet of je hetverhaal niet kent, denk niet dus, zegt naam paloma jou iets>> daar gaat het nl om, plannen gaat dus niet en dat ze ziek werd kan ook zijn omdat ze ongeloofelijk veel verhuisd is afeglopen maand en ze hele dunne vacht heeft.
en ik kan geen fraude plegen aangezien ik dat blaadje toch inlever bij hun??
ik ken het paloma verhaal...
Ik geloof dat jij op goed vertrouwen die doos op wil halen. Maar het personeel van het postagentschap is aan bepaalde regels gebonden. Daar kunnen ze niet omheen, hoe banketstaaf dat voor jou ook is. Die regels dat alles tegenwoordig gescanned wordt en getraceerd kan worden via TNT is niet voor niks.
Sfiejj schreef:Wat belachelijk! Ik zou ook teruggaan, nog een keertje proberen!
Elaine schreef:Al moet ik zeggen dat ik het wel een beetje met Marjolein eens ben. Regels zijn regels en ik ben blij dat ze er zijn.Zonder die regels zou het een puinhoop zijn.
En klantgericht werken? Dat kan niet. Dan moet het personeel in de winkel maar gaan beoordelen of de persoon voor hun neus betrouwbaar is en of hij het pakketje al mee mag krijgen.
nickyu schreef:in jouw ogen dan misschien
maar hier als verzender / ontvanger
alleen maar achteruitgang gemerkt ..
wou dat ik het tegenovergestelde kon zeggen
en ze zijn weer duurder geworden natuurlijk
Marjolein schreef:nickyu schreef:in jouw ogen dan misschien
maar hier als verzender / ontvanger
alleen maar achteruitgang gemerkt ..
wou dat ik het tegenovergestelde kon zeggen
en ze zijn weer duurder geworden natuurlijk
De prijsverhoging naar 6,20 was al tijdens de TPG ingevoerd...
En ook de prijswijzigingen naar 0,44€ was al bekend toen het nog TPG was.
Waarom maken jullie nog gebruik van TNT als het allemaal zo slecht is. Er zijn wel degelijk andere manieren om pakketjes te versturen... Misschien iets duurder en niet zo toegankelijk als TNT. Maarja die maken zoveel fouten...
Marjolein schreef:[. Maarja die maken zoveel fouten...
Marjolein schreef:Als ze het fout doen dan is het allemaal slecht en nog slechter. Als ze dan eens hun eigen regels goed hanteren is het niet klantvriendelijk...
Ik heb 3 jaar op het postkantoor gewerkt en ook af en toe een oogje dichtgeknepen, maar dat heb ik gewoon heel snel afgeleerd omdat er echt enorm veel misbruik van wordt gemaakt.
Als je zo'n hekel hebt aan TNT dan moet je gewoon een andere postverzender gebruiken. In mijn ogen is er weinig veranderd nadat TNT de post van TPG heeft overgenomen(ow wel het is u oranje ipv rood).