Bedankt lieve mensen, ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe fijn jullie reacties zijn!
Ik was net op de bank in slaap gevallen. Na een uurtje of twee belt de vriendin van mijn broer. Ze heeft het ziekenhuis in Geldrop, waar papa is opgenomen, gebeld om te vragen hoe de ingreep was gegaan. Daar wisten ze nog niets. Toen heeft ze papa mobiel gebeld; voicemail. Uiteindelijk dacht ze; wat kan mij het schelen, ik bel het AMC. Na zeven doorverbindingen heeft ze uiteindelijk de juiste persoon aan de telefoon gekregen. HET IS GELUKT!!! De geweldige artsen van het AMC hebben het buisje kunnen plaatsen. Vanavond laat is papa weer terug in Geldrop. Waarschijnlijk moet hij in het AMC eerst nog even een beetje bijkomen.
Ik ben ZO blij en opgelucht, ongelofelijk... Zowel ik als mijn broer lagen te slapen. Ik vind het zo lief van zijn vriendin dat ze het AMC heeft gebeld om nu al te informeren ipv afwachten tot het ziekenhuis ons belt. En oooow wat is dit een opluchting... Straks ga ik met mama een nieuwe fotocamera kopen. We hebben in ieder geval meer tijd met papa en ik wil heel graag nog wat mooie foto's van ons maken.
Gelukkig toch nog een lichtpuntje dus...