Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

deedee19 schreef:Ja hoor neppers kunnen wel degelijk zo goedkoop zijn. Ik heb de mijne nu ook binnen. En ga zeker nog wat meer neppers bestellen. En binnenkort op jacht naar echte voor aan de ketting.
Armani88 schreef:Ik heb een pandora armband helemaal vol !!
hij verkleurd zeker niet het is echt zilver en echt goed,, waarom zou je anders 50 euro per bedeltje betalen
Armani88 schreef:deedee19 schreef:Ja hoor neppers kunnen wel degelijk zo goedkoop zijn. Ik heb de mijne nu ook binnen. En ga zeker nog wat meer neppers bestellen. En binnenkort op jacht naar echte voor aan de ketting.
w8 maar die bedels gaan verkleuren
Armani88 schreef:deedee19 schreef:Ja hoor neppers kunnen wel degelijk zo goedkoop zijn. Ik heb de mijne nu ook binnen. En ga zeker nog wat meer neppers bestellen. En binnenkort op jacht naar echte voor aan de ketting.
w8 maar die bedels gaan verkleuren

Armani88 schreef:Ik heb een pandora armband helemaal vol !!
hij verkleurd zeker niet het is echt zilver en echt goed,, waarom zou je anders 50 euro per bedeltje betalen
. Mrja weet je wat het is, voor dat je een echte pandora armband vol heb ben je ckr een paar honderd euro kwijt. Nou dit kost 25 euro en als het dan over 1 jaar lelijk wordt koop je toch gwn weer een nieuwe
Stephanie9 schreef:Armani88 schreef:Ik heb een pandora armband helemaal vol !!
Overdrijven is ook een vak!
Zo duur zijn ze nou ook weer niet!