Heb je dit wel eens eerder geplaatst? Ik kan me namelijk herinneren dat ik precies hetzelfde al eens gelezen heb

Heel veel sterkte, hier nog een pb-inbox open!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik hoop toch dat je de kracht vind om er mee om te gaan, en je mag me altijd PBen

Astor schreef:Nee ik denk dat het nooi zal helen....
Bedankt als ik je nodig heb zal ik het zker doen...
(en bij iemand anders wonen lijkt me ook erg moeilijk..)
LilianR schreef:Meid héél veel sterkte, mijn pb box staat altijd open. Een (oud) klasgenootje overkwam ook zoiets. Zijn vader zit al een hele lang tijd in een ander land; Frankrijk en zwerft daar. Dit wegens privéredenen. Ouders zijn gescheiden, beide ouders alcolist, drugsverslaaft, geen aandacht geven aan de 2 kinderen. Vorig jaar is zijn broertje verongelukt in het verkeer, dit was al heel erg moeilijk voor hem. Door de omstandigheden, en de 'gek'heid van zijn moeder woonde hij al een hele tijd bij andere familie. Op school ging het dus ook niet goed, hij had het echt niet makkelijk, door de omstandigheden thuis. Vrijdag voor de vakantie was er nog een gesprek met de moeder, mentor en teamleider dat hij naar de havo zou gaan, ipv vwo. Vorig jaar is hij blijven zitten en nu verlaagd hij van niveau. Toen die zaterdag erna, een dag erna dus, is zijn moeder overleden. Zelfmoord of een ongeluk dat weten ze niet, verder zeg ik ook niks, dat is te privé. Waarschijnlijk toch zelfmoord. Maar man, wat heeft die jongen het moeilijk. Hij heeft niemand meer, woond nu nog steeds bij die familieleden, en blijft daar.
Ik had het daar al moeilijk mee, omdat je z'n verdriet wel voelde, maar niet echt zag. Ik kan me dus wel een beetje indenken hóe rot het is, niet helemaal, dat is pas als je het zelf mee maakt. Het enigste dat ik je kan zeggen is; sterkte, en dat meen ik.