Op jezelf wonen en uitzet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bienotje

Re: Op jezelf wonen en uitzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 09:11

Gokken Lachen

Bestek met plastic handvaten (met van die leuke kleurtjes of designs) is eigenlijk altijd mindere kwaliteit is mijn ervaring.

Bij volledig metalen bestek, meestal zegt het merk wel wat (sola, brabantia en meer van dat soort dingen). Al sje bestek in je hand hebt moet het stevig aanvoelen. Dus niet als je met je hand een beetje druk geeft op het uiteinde van de vork/mes dat je het gevoel hebt dat het veel meebuigt enzo.

Delta1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 09:18

Wat ik ook heb gedaan met de afgelopen feestdagen is dingen gevraagd voor mijn uitzet. Dat kan gevaarlijk zijn, want zo mooi waren de soepkommen nou ook weer niet Tong uitsteken).

Maar zo heb ik wel al diverse noviteiten voor noppes binnengehaald.
Heb dus al een aantal dingen liggen. Het zijn misschien niet de leukste cadeau's die je heel graag wil, maar wel nuttig Lachen

Ik ga voorlopig nog niet op mezelf (over een half jaar pas weer eens rustig kijken voor een huis) maar zo beetje bij beetje verzamel ik wel al lekker wat dingen Lachen

twinducklin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-07 19:12

Bienotje schreef:
Gokken Lachen

Bestek met plastic handvaten (met van die leuke kleurtjes of designs) is eigenlijk altijd mindere kwaliteit is mijn ervaring.

Bij volledig metalen bestek, meestal zegt het merk wel wat (sola, brabantia en meer van dat soort dingen). Al sje bestek in je hand hebt moet het stevig aanvoelen. Dus niet als je met je hand een beetje druk geeft op het uiteinde van de vork/mes dat je het gevoel hebt dat het veel meebuigt enzo.

Dan ga ik er maar vanuit dat ik fatsoenlijk bestek heb gekocht Knipoog

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 23:12

Ik heb 4 theeglazen, 6 mokken, 2 grote borden, 2 kleine borden, 2 kommen in mijn kamer gezet en bestek is iig niet echt compleet Haha!
Maar ach als er 3 vriendinnen mee eten eten er 2 gewoon van de kleine borden, whatever.