Aaargh!!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Lot_ schreef:polbo schreef:Zo had ik vorig jaar een vriendin die in haar hele verslag van 80 blz manage had staan ipv manege
Haha das een lastig klusje om te gaan verbeteren!
khirshanta schreef:Niemand kent de regel, en het is sowieso (goed gespelt :p) ook niet echt logisch uitgelegd. Nog zo een. Zoveel mensen zeggen logies.
MiraMar schreef:Mijn aller-aller-allergrootste boktfrustratie is het onjuiste gebruik van het woord "afstammeling". Nieuw paard: "oh leuk, wat is zijn afstammeling?"Ik me maar afvragen wat ze nou toch steeds wilden weten over zijn/haar nageslacht... totdat ik besefte dat ze altijd "afstamming" bedoelden!!
![]()
Aaargh!!!
Botervlieg schreef:Ik heb een bokker zelfs 'zo en zo' zien schrijven.
Nouks schreef:Botervlieg schreef:Ik heb een bokker zelfs 'zo en zo' zien schrijven.
Da's niks vergeleken met de "Zo bie sow" die ik al eens langs zag komen
romatjuh schreef:MiraMar schreef:Mijn aller-aller-allergrootste boktfrustratie is het onjuiste gebruik van het woord "afstammeling". Nieuw paard: "oh leuk, wat is zijn afstammeling?"Ik me maar afvragen wat ze nou toch steeds wilden weten over zijn/haar nageslacht... totdat ik besefte dat ze altijd "afstamming" bedoelden!!
![]()
Aaargh!!!
Dat lees je idd heel vaak! Ik zeg altijd 'afstamming' maar volgens mij kan het allebei..
Botervlieg schreef:'Te allen tijde' wordt ook zelden goed geschreven.