Ik me maar afvragen wat ze nou toch steeds wilden weten over zijn/haar nageslacht... totdat ik besefte dat ze altijd "afstamming" bedoelden!!
Aaargh!!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik me maar afvragen wat ze nou toch steeds wilden weten over zijn/haar nageslacht... totdat ik besefte dat ze altijd "afstamming" bedoelden!!
_Lot_ schreef:polbo schreef:Zo had ik vorig jaar een vriendin die in haar hele verslag van 80 blz manage had staan ipv manege
Haha das een lastig klusje om te gaan verbeteren!
Achter een komma mag je geen en zetten
khirshanta schreef:Niemand kent de regel, en het is sowieso (goed gespelt :p) ook niet echt logisch uitgelegd. Nog zo een. Zoveel mensen zeggen logies.

MiraMar schreef:Mijn aller-aller-allergrootste boktfrustratie is het onjuiste gebruik van het woord "afstammeling". Nieuw paard: "oh leuk, wat is zijn afstammeling?"Ik me maar afvragen wat ze nou toch steeds wilden weten over zijn/haar nageslacht... totdat ik besefte dat ze altijd "afstamming" bedoelden!!
![]()
Aaargh!!!
Botervlieg schreef:Ik heb een bokker zelfs 'zo en zo' zien schrijven.
Die is ook wel grappig.. Nouks schreef:Botervlieg schreef:Ik heb een bokker zelfs 'zo en zo' zien schrijven.
Da's niks vergeleken met de "Zo bie sow" die ik al eens langs zag komen
romatjuh schreef:MiraMar schreef:Mijn aller-aller-allergrootste boktfrustratie is het onjuiste gebruik van het woord "afstammeling". Nieuw paard: "oh leuk, wat is zijn afstammeling?"Ik me maar afvragen wat ze nou toch steeds wilden weten over zijn/haar nageslacht... totdat ik besefte dat ze altijd "afstamming" bedoelden!!
![]()
Aaargh!!!
Dat lees je idd heel vaak! Ik zeg altijd 'afstamming' maar volgens mij kan het allebei..

die wordt inderdaad erg vaak fout geschreven.
Ik denk dan stiekem, ga niet met "moeilijke" woorden schermen als je niet weet hoe je ze schrijft... maar ja, wie ben ik!
Botervlieg schreef:'Te allen tijde' wordt ook zelden goed geschreven.