Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

) Lange donkerpaarse gordijnen, die met licht erop vanaf een bepaalde kant een beetje een blauw of roze gloed krijgen. En een witte lange soort tafel tegen de muur, met fotolijstjes en tv etc erop. En hier en daar wat kaarsen.
Oh en 2 glazen nachtkastjes (eigenlijk bijzettafeltjes) met leuke lampjes en kaarsjes enzo.
Koblenz schreef:jaa...., ik heb me kamer paars met rose. Echt barbie kleur paars met rose, maar tis zoo leuk. Het hangt ook vol met foto's en prularia, zodat het echt mijn kamertje is. Met foto's werken vind ik soweizo heel leuk omdat het dan echt jou plekje is.
Je ziet het slecht, maar die kastjes onder me bed waren eers groen. Die hebben we paars geverfd, net als de kastjes in me bureau, zodat ik het bed gewoon nog kon gebruiken.
Maar ze paste niet allemaal. Ben der stiekem best een beetje trots op.
kwam me moeder ineens mee aanzetten en was geloof ik niet eens zo heel erg duur.
en kan ook nooit iets weg gooien. Tis wel echt mijn kamertje en dat vind ik wel heel leuk. Hoop dat je er iets aan hebt..
ik heb nu eenkamer met bordaux en grijs/wit achtig. Een muur helemaal vol met foto's die kris kras door elkaar hangen, met een halve cm. ruimte ertussen. Ziet er leuk uit
Ik krijg waarschijnlijk eeneigen kamer dus die word bruin met creme
veel accesoires (of hoe je het schrijven mag)
Farouche schreef:Koblenz; dat kastje kun je kopen bij Xenos, ik dacht zoals jij al zei, niet zo duur
Farouche schreef:tip; maak een sfeerbord/moodbord. Je hebt hiervoor nodig;
-een stapel tijdschriften/folders
-een stuk karton/groot vel papier
-stukjes behang
-kleuren staaltjes
-eventueel een stukje tapijt
-lijm
-schaar
en maken maar!
Je knipt dingen uit die je leuk vind, zoekt de juiste kleuren, dit plak je op dat stuk karton/vel papier. Kijk of het naar wens is. Als dit al niet naar wens is, moet je nagaan hoe het dan is als je hele kamer zo is.

mickyy_ schreef:Ik wil ook mijn kamer helemaal restylen.
Heb deze week mijn kamer écht opgeruimd, een vuilniszak vol met oude troep weggegooid.
Verder heb ik nu boven mij bureau 2 × 2 planken in een rechte hoek, en daarop allemaal spulletjes, ziet er mooi uit.
Enne ik ben nu van plan om mooie teksten uit te printen op fotopapier, lijstje erom en ophangen maar !
Ik wil eventueel wel foto's maken, om het te verduidelijken?!
xx