op de bus wachten nog veilig?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ciinderella

Re: op de bus wachten nog veilig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-06 13:55

Misser, tot eind januari moet ik er nog 2 keer per week heen. Ik kan alles wel gaan ontwijken. Ik bedoel.. kan niet omdat dit nu is gebeurd opeens daar niet meer komen. Ik moet die 2 dagen naar mijn stage toe. En een andere tijd ofzo kan ook niet. Zij is pas om 1 uur thuis en om nu nog later te gaan zie ik dus ook niet zitten. Moet daar 6 uur blijven dus zit er op de woensdag al tot 7 uur officeel. Dus dat gaat niet.

samantha21, haha nee dat schrikt wel af he!!

WendyK, mijn mobiel had ik al in de hand toen hun eraan kwamen. Ik laat mijn vriend altijd ff overgaan voordat ik naar stage of school ga. Dan kwebbelen we even en hangen we weer op. Gewoon elke dag het zelfde verhaaltje. Dus het is niet dat ik opeens uit het niets me mobiel uit de zak heb gehaald toen hun eraan kwamen lopen ofzo. Liep de bus al uit met dat ding in me handen vastgeplakt Lachen. Maar daarom ben ik er ook maar als een bitch bij gaan lopen. Er gewoon langs af gelopen enzv. Maar als ze echt om je heen gaan draaien kijken of jij dan ook nog zo stoer doet Scheve mond wand dan voel je je toch wel wat anders als dat er iemand je bijna over de tenen heen loopt... Ik heb de eerste 5 min ook stil gestaan gewoon lekker rustig rondkijken en niet naar hun gekeken. Beetje arogant een beestje doodgetrapt en nog eens flink gapen omdat ik zo moe was. Njaa t intresseerde me weinig dat hun om me heen liepen. Maar daarna kwamen ze steeds dichterbij liepen naar elkaar te fluiten en te roepen enzo. Njaa toen ze me te dichtbij kwamen ben ik gewoon arogant verder gelopen en ben daar gaan staan. Een rotbek getrokken alsof ik gek werd vandat geschreeuw van die twee. Dat hielp nogwel. Maar je schijt echt 7 kleuren op zo'n moment. En dan probeer maar eens stoer te doen.

John_1983, ja he!! criminelen lopen daar met allemaal messen of zelfs geweren over straat en mogen jou maar ff neerknallen zonder dat jij je kunt verdedigen.. Nors opkijken ze moeten zelf eens gepakt worden!

Dancie, zeker niet raar... ben zelf ook niet tegen buitenlanders maar toch.. je kunt vaak wel merken dat sommige gewoon niet te vertrouwen zijn!

NaNi, hmm.. njaa hoe sommige mensen het ook durven om zo op je af te komen!!

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 17:45

Ciinderella schreef:
Misser, tot eind januari moet ik er nog 2 keer per week heen. Ik kan alles wel gaan ontwijken. Ik bedoel.. kan niet omdat dit nu is gebeurd opeens daar niet meer komen. Ik moet die 2 dagen naar mijn stage toe. En een andere tijd ofzo kan ook niet. Zij is pas om 1 uur thuis en om nu nog later te gaan zie ik dus ook niet zitten. Moet daar 6 uur blijven dus zit er op de woensdag al tot 7 uur officeel. Dus dat gaat niet.

Je moet het ook niet gaan ontwijken, anders kan je straks nergens meer heen. Maar ik bedoelde meer of het echt nodig was, zeg maar en dat is het dus Knipoog.

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-06 18:40

Juist dat bedoelde ik dus ook ermee. Maar het is met geen mogelijkheid te ontlopen.
Dus opzich wel jammer maarja.. het is nogmaar tot en met eind januari

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 19:02

doen alsof je telefoneert helpt ook.
Of praten tegen jezelf, alsof je een of andere ziekte hebt.
Klinkt allemaal heel achterlijk, maar in zo'n geval doe je alles om je te bescheremen. Heb het ook al vaak genoeg gehad.

Equira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 19:10

Frannie schreef:
doen alsof je telefoneert helpt ook.

Ik vind dat super onzeker overkomen, want je hebt echt snel door of iemand echt aan het telefoneren is, of niet echt. Daarnaast zijn mensen die aan het bellen zijn een makkelijkere prooi voor eventuele misdrijven, omdat je niet op je omgeving gefocust bent.

Essepoester

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 23:50

WendyK, daar heb je inderdaad wel een beetje gelijk in...

mandy101

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 00:37

ik heb altijd een mobiel bij me voor noodgevallen.
En als je het eng vind zeg je gewoon tegen de kerel dat je het niet zo fijn
vind als ze zo dicht bij je gaan staan Knipoog

x_lubbet_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 10:22

ja hehe....dan laat je juist zien dat je bang bent..als diegen er wel op uit is om je te pakken Knipoog

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-06 13:11

mandy101 schreef:
ik heb altijd een mobiel bij me voor noodgevallen.
En als je het eng vind zeg je gewoon tegen de kerel dat je het niet zo fijn
vind als ze zo dicht bij je gaan staan Knipoog

Uhh mjaa.. niet echt heel slim in zo'n geval. wat lubbet al zei, dan laat je zien dat je bang bent voor 'm en nemen ze je sneller mee als dat je maar ff "stoer" doet. Niet "de"oplossing denk ik dus zo.