en met pc's Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
en met pc's Cyntje schreef:
En dan geplakt op een kaartje, met kerstwensen en onze namen

maar dan is hij hier wat onduidelijker! Ik heb dr 20 besteld,

) Oja hier staat een spelfout in, maar bij de echte versie verbeterd Jettie schreef:Ben ik héél zeurderig als ik zeg dat ik nog maar weinig echt smaakvolle kerstkaarten qua kleur / vlakverdeling heb gezien?

Tinky12 schreef:Jettie schreef:Ben ik héél zeurderig als ik zeg dat ik nog maar weinig echt smaakvolle kerstkaarten qua kleur / vlakverdeling heb gezien?
Over smaak valt niet te twisten....
Het gaat er hier niet om of iets goed is qua kleur/vlakverdeling ...het gaat er hier om dat je je knutselwerk laat zien en misschien wel een inspiratie bent voor een ander.
Gewoon lekker freubelen en knoeien.... soms zitten er uren werk in en daar mag men best trots op zijn..of de kleur/vlakverdeling nu smaakvol is of niet![]()
martientje19 schreef:nou ja ik vind t nogal onaardig klinken jaaaa...maarja ze vind haar eigen ontwerp natuurlijk het beste....en dat wil ze horen..naja sorry ik vind de kerstkaarten gewoon harstikke leuk hoe iedereen ze gemaakt heeft ondanks dat het niet ons werk is....en ja zoals al gezegt werd het is harstikke leuk een eigen geknutselde kaart te krijgen...en tsja sorry dat we dan niet altijd aan de kleur en vlakverdeling denken....sorry!

...nog meer creabea's?? Met of zonder goede kleur/vlakverdeling ??
wij houden ook van een slechte kleur en vlak verdeling als het maar met liefde gemaakt is
martientje19 schreef:nou hier mijn kerstontwerpen
ik heb niet zo een programma hiervoor dus deed het via internet:
[url]
http://img208.imageshack.us/img208/8179 ... ar2ak1.png[/url]
[url]
http://img208.imageshack.us/img208/9588 ... artvf8.png[/url]
ik vond zelf de laatste erg leuk...ga ik versturen naar mensen van wie ik easy gekocht heb![]()
groetjes
martientje19 schreef:nou ja ik vind t nogal onaardig klinken jaaaa...maarja ze vind haar eigen ontwerp natuurlijk het beste....en dat wil ze horen..naja sorry ik vind de kerstkaarten gewoon harstikke leuk hoe iedereen ze gemaakt heeft ondanks dat het niet ons werk is....en ja zoals al gezegt werd het is harstikke leuk een eigen geknutselde kaart te krijgen...en tsja sorry dat we dan niet altijd aan de kleur en vlakverdeling denken....sorry!

ach ja t is een mooie kaart...maar ik vond de andere kaarten ook erg leuk en sfeervol.....dus mensen kom maar op met die mooie kaarten want wij letten niet op die kleur en weet ik t wat vlakken!
martientje19 schreef:hahaha ja bij ons kan alleswij houden ook van een slechte kleur en vlak verdeling als het maar met liefde gemaakt is