Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
katiavl schreef:beseffen jullie dan niet dat het drugs is. En dat het gevolgen kan hebben voor je lichaam.
Ik kan me toch niet voorstellen dat je dat nodig hebt om je te amuseren, over dingen denken of slapen.
MoonChloe schreef:Nee, maar ik wou je (en anderen) herinneren aan de feit hoe weining mensen bewust zijn van de feit dat alcohol wel HARD-drugs is
Faelivrin schreef:Ik heb het nooit gedaan, en dat blijft ook zo.
xMarit schreef:Ik heb nog nooit geblowd en ben het ook niet van plan. Verbaas me echt over mensen die "gewoon" ff blowen. Net als alcohol en andere drugs enzo is het gewoon niet goed voor je. Daarbij heb ik het ook niet nodig. Als ik wil ontspannen of lachen wil heb ik daar geen drugs voor nodig hoor!
Nouks schreef:xMarit schreef:Ik heb nog nooit geblowd en ben het ook niet van plan. Verbaas me echt over mensen die "gewoon" ff blowen. Net als alcohol en andere drugs enzo is het gewoon niet goed voor je. Daarbij heb ik het ook niet nodig. Als ik wil ontspannen of lachen wil heb ik daar geen drugs voor nodig hoor!
Jij drinkt ook niet als je uitgaat "gewoon" een mixdrankje ofzo?
Citaat:Ik zou die troep nu niet meer aanraken, maar ik kan me er ook niet erg druk om maken als mensen het wel gebruiken. Ik zie liever dat, dan mensen die xtc, coke etc gebruiken.